home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Hyundai je u avgustu objavio prve zvanične slike nove generacije modela i20, ali tada nisu bile dostupne i fotografije unutrašnjosti. Tačnije, nisu bile dostupne slike unutrašnjosti evropskog i20, već samo indijske verzije nazvane Hyundai Elite i20. Sada je Hyundai konačno pustio u javnost i fotografije unutrašnjosti evropskog i20, kao i par novih detalja o gami motora.

Novi i20 je inače još prošlog meseca predstavljen u Indiji, dok će evropska premijera biti održana na ovogodišnjem sajmu automobila u Parizu (za novinare se otvara 2. oktobra).

Ovde podsećanje da je Hyundai krajem 2008. godine prvom generacijom modela i20 zamenio dotadašnji Getz, a u martu 2012. godine je na Salonu u Ženevi predstavljen i redizajnirani i20.

Ipak, bez obzira na taj redizajn, a imajući u vidu nove i obnovljene modele u segmentu, bilo je i vreme za novi i20.




Novi i20 pored modernijeg izgleda (po uzoru na novije modele ovog proizvođača) odlikuju i veće dimenzije, kao i prostraniji enterijer sa kvalitetnijim materijalima i bogatijom opremom (između ostalog se pominju i naslon za ruku napred, podešavanje sedišta vozača po visini, USB & AUX port, start/stop dugme, smart key, Bluetooth konekcija, LED zadnja svetla, kamera za vožnju unazad, panoramski krov...).

Što se dimenzija tiče, novi i20 je dugačak 4035 mm, širok 1734 mm, visok 1474 mm, međuosovinsko rastojanje je produženo za 45 mm (sada 2570 mm), dok zapremina prtljažnika iznosi 326 litara (sa oborenim zadnjim sedištima 1042 litra). To znači da je novi i20 za 40 mm duži, 24 mm širi i 16 mm niži od svog prethodnika.

Ovde i podatak da je koeficijent otpora vazduhu smanjen sa 0,32 na 0,30.

U gami motora će se naći i 1,25 litarski benzinac u verzijama sa 74KS i 83KS, u paru sa manuelnim petostepenim menjačem. Slabija verzija do 100 km/h ubrzava za 13,6 sekundi, a jača za 13,1 sekundu.

Tu je takođe i 1,4 litarski benzinski motor sa 99KS (sa manuelnim šestostepenim menjačem ili automatikom) koji do stotke stiže za 11,6 sekundi.

Na kraju, od dizelaša se najavljuju 1,1 litarski sa 74KS i 1,4 litarski sa 89KS (slabiji do 100 km/h ubrzava za 16,0 sekundi, a jači za 12,1 sekundu).

Kasnije će se pojaviti i 1,0 litarski trocilindrični turbo benzinac, ali detalji o tome tek slede.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 6813



Komentari