home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Plava munja koja ide 350 km/h i to na slanu vodu (!) stigla je iz Lihtenštajna prvo u Ženevu, a uskoro će se naći i na evropskim drumovima.

Pred vama je mašina koja će drastično popraviti reputaciju sportskih automobila kao ekoloških vozila.

Verovali ili ne, ova plava munja, čija maksimalna brzina je 350 kilometra na čas, ide samo na slanu vodu!

Njen novi, radikalni pogon omogućava superautomobilu, snage 920 konja, teškom 2.300 kg, ubrzanje od 0-100 km/h za svega 2,8 sekundi. To znači da je brz koliko i „meklaren P1“.

„Kvant e-sportlimuzina“ je dugačka 5,25, široka 2,2 i visoka 1,35 metara.

Debitovala je ove godine na Salonu automobila u Ženevi, a tehnologija pogona na slanu vodu je sada od EU dobila i zvanično odobrenje za javne puteve.

„Kvant e-sportlimuzina“ (Quant e-Sportlimousine) koristi nešto što je poznato kao „snaga protoka elektrolita“ za pokretanje četiri električna motora, smeštena unutar vozila.

Radi slično kao hidrogensko gorivo, no, tečnost koja se koristi za stvaranje i skladištenje energije je slana voda!

Smeštena je u dva rezervoara od po 200 litara, što obezbeđuje radijus kretanja od 600 kilometara.

Tečnost prolazi kroz membranu smeštenu između dva rezervoara, kreirajući električno pražnjenje. Taj elektricitet se zatim skladišti i distribuira od strane superkondenzatora.

Stabilno stoji na 22-inčnim točkovima, vrata se otvaraju „ka nebu“ (gullwing), dok je boja poznata kao boja kristalno plavog jezera.

Sadrži i interaktivnu vozačku tablu koja se prostire celom širinom vozila, kao i sistem za zabavu baziran na Androidu.

Datum početka prodaje i cena nisu još otkriveni, ali stručnjaci pretpostavljaju da će koštati više od milion funti.

"NanoFlowcell AG", lihtenštajnska kompanija koja je odgovorna za ovo „morsko drumsko“ čudo, planira da ga testira na nemačkim drumovima, pa i na ostalim širom Evrope pre nego što krene u serijsku proizvodnju.

Ljudi iz kompanije tvrde da ova tehnologija pruža pet puta veći kapacitet litijum-jonskih baterija.

„Imamo velike planove, ne samo u automobilskoj industriji“, ističe profesor Jens-Peter Elerman, predsednik upravnog odbora "NanoFlowcell AG Chairman".

Izvor: Rts.rs



čitanja : 1406



Komentari

900 ks ispada da ne trossi nikakvu energiju, jer slana voda nema energiju.

Prvi put se susrecyem sa ovom novotarajom - a vassa infor je preterano sstura.

Ako je auto bio na salonu, znacci da trossi neku energiju.

Koju? To je na vassim saradnicima da ispitaju

Autor Deda doobra 05 Sep 2014, 02:20