
Na evropskim putevima su proteklih meseci snimljeni brojni maskirani test primerci obnovljene game Audija A6, čija premijera će se održati početkom oktobra na sajmu automobila u Parizu.

Dok se to ne desi, Audi je danas objavio komplet zvaničnih slika kompletne game koja pored restilizovanog A6 podrazumeva i S6, RS6 Avant i A6 allroad quattro.

Velikih vizulenih izmena nema, što se uostalom i nije očekivalo. To u praksi znači da je Audi A6 između dobio doteranu single frame prednju masku i svetla, kao i blago modifikovane branike, pragove i izduvne cevi. Opciono će moći da se dobiju i LED ili Matrix LED prednja svetla.

Tu je i novi infotainment sistem, a u opremi se između ostalog nalaze (u zavisnosti od paketa opreme) i adaptivni cruise control sa stop & go funkcijom, Audi side assist, Audi active lane assist, night vision, head‑up display...

Ovde i podatak da Audi A6 Avant ima zapreminu prtljažnika od 565 litara (sa oborenim zadnjim sedištima 1680 litara).

Svi motori u paleti sada zadovoljavaju Euro 6 norme (Audi navodi da je emisija CO2 smanjena do 22 odsto), a po ekonomičnosti izdvajaju se 1.8 TFSI sa 140 kW/190KS (težina vozila je 1535 kg, potrošnja 5,7 l/100 km, emisija CO2 iznosi 133 grama po km) i 2.0 TDI sa 100 kW/150KS koji ima potrošnju od samo 4,2 l/100 km i emisiju CO2 od 109 g/km.
A6 će biti dostupan i sa unapređenim 3.0 TDI clean diesel motorom sa 160 kW/218KS i 200 kW/272KS, kao i sa bi-turbo verzijom ovog motora sa 235 kW/320KS. Tu je i A6 / A6 Avant 3.0 TDI competition edition gde ovaj motor ima 240 kW/326KS, a privremeno (overboost) razvija i 255 kW/346KS.


Sportski Audi S6 / S6 Avant pod haubom ima 4.0 TFSI bi-turbo V8 sa 331 kW/450KS (sedan do 100 km/h stiže za 4,4 sekunde, a S6 Avant za 4,6 sekunde), dok potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi 9,2 l/100 km kod sedana, odnosno 9,4 l/100 km kod Avanta.


Standardno Audi S6 i S6 Avant imaju quattro pogon i adaptivno vazdušno oslanjanje, a tu su i mat crna kočiona klešta i 19-inčni alu točkovi.
Najjači u ponudi je RS6 Avant sa 4.0 V8 TFSI agregatom koji raspolaže sa 412 kW/560KS (do 100 km/h ubrzava za 3,9 sekunde, najveća brzina 305 km/h).


Po fabričkim podacima potrošnja goriva je 9,6 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 223 grama po km. Menjač je osmostepeni tiptronic, pogon je na sva četiri točka, a tu su i adaptivno vazdušno oslanjanje i alu točkovi od 20 inča (opciono i od 21 inča).

Obnovljen je i Audi A6 allroad quattro, koji se bazira na A6 Avantu, a ima povišeni klirens, dodatne zaštitne elemente i adaptivno vazdušno oslanjanje. U gami su četiri 3,0 litarska V6 motora, i to 3.0 TFSI benzinac i tri verzije 3.0 TDI dizelaša.


Gama motora:
1.8 TFSI 190KS
2.0 TFSI
3.0 V6 TFSI 333KS
4.0 V8 TFSI 450KS (S6)
4.0 V8 TFSI 560KS (RS6)
2.0 TDI 150KS
2.0 TDI 190KS
3.0 V6 TDI 218KS
3.0 V6 TDI 272KS
3.0 V6 TDI 320KS
3.0 V6 TDI 326KS (346KS oberboost) – competition edition
Audi najavljuje da će restilizovani A6 početi da isporučuje na jesen, a cene u Nemačkoj počinju od 38.400 evra, koliko košta A6 1.8 TFSI sedan.
Bazni A6 Avant 1.8 TFSI ima cenu od 40.900 evra, A6 allroad quattro 3.0 TDI 56.650 evra, S6 je dostupan od 75.400 evra, a RS6 Avant od 108.900 evra.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Ne svidjaju mi se ovi farovi, lepsi su bili ranije, isto to mislim za A8.
u svakom slucaju bolje izgleda od e klase,posebno one pre redizajna.
Najlepsi Audi A6. Svi modeli ranije su bili smesni! Ovaj napokon lici na nesto.
Pre sat vremena je pored mene prosao a8 i ja sad pokusavam u glavi da nadjem razlike izmedju njega i 6 - ice. Nesto mi ne ide ;)
@ mile antena - ziva istina!
naprijedi isti "novi" a7, iza mix a7-passat.. jadno
Volan je ostao isti - odlično
Komandna tabla deluje starije sada, slično kao na A7 FL, ta sitna promena je malo demode...
Ali dobar je. S tim da sam ja jedan od onih što bi pre BMW i Merc pa makar bili ružnij. :-)
Bagzi,
Više sličnosti su imali A4 i A8:
http://s29.postimg.org/r9eloimh3/audi_a4_i_a8_za_autoblog.jpg
Pozz
U pravu si Raziel. Na mene utisak ostavili izduvi i donji deo branika( druga slika - bukvalno su isti). Sad vidim da su dosta zaostrili prednja svetla.
Odlican, uvek bio i ostao! Plava kombinacija je najlepsa.
Dosta su promena uveli kod slabijih motora, poput toga da je najslabiji sada 1.8 TFSI sa 190 KS a ne 2.0 sa 180 KS, narocito mi se svidja sto su se ratosiljali vremesnog 2.8 V6 FSI agregata... a 2.0 TFSI sa 252KS sada menja 3.0 motor...
Jedino mi je malo nelogicno sto nisu ubacili novi 2.0 Bi-TDI iz Passata koji bi trebao da zameni "slabiji" 3.0 TDI...
Ovaj Audi je namenjen biznis facama, menadžerima, šefovima, bankarima i advokatima, koji ne nose fensi krpice, već poštuju klasično otmeno odelo
Pricate o dizajnu, o promeni izgleda i ostalo u fazonu ocekivali ste totalno drukcije nesto...Pa ovo je ljudi facelift, 'zatezanje bora', hvala Bogu da nisu trebali znatno da mu menjaju izgled kao Mercedes kod svoje E klase. Sledeca generacija A6 ima da razvali, tako ocekujem...Sa ovom su odradili vrh posao, a ako bude nesto slicno nova kao sto je prikazuju neki poznati nemacki magazini sa sledecom tek ima da pokidaju. Ovi sto pricaju da ovo lici na pasata, da je 'odvratno' verovatno voze juga, a sanjaju prvu generaciju mocne A klase :)