
Lovci na auto novitete su još početkom maja tokom testova snimili i primerak maskiranog Aston Martin sedana za koji se još tada pretpostavljalo da bi mogao da ponese ime Lagonda.

Zatim je krajem jula objavljena i prva zvanična slika, uz potvrdu da će automobil zaista poneti ime Lagonda. Tokom avgusta su se pojavile i slike Lagonde tokom transporta u Oman, odakle nam sada stiže i nova foto-galerija ovog automobila (dužina iznosi 5397 mm, međuosovinsko rastojanje 3189 mm).


Što se zvanične promocije tiče, ona bi trebalo da bude održana još tokom ove godine, a najavljeno je i da će automobil na tržište biti lansiran početkom sledeće godine.


Lagonda će biti proizvedena u ograničenom broju primeraka (pominje se cifra od samo 100 komada), a namenjena je pre svega kupcima sa Bliskog istoka.

Cena nije zvanično saopštena, ali je najavljeno da će biti u skladu sa ekskluzivnošću, kvalitetom i luksuznom prirodom automobila. Ipak, neki britanski sajtovi nezvanično pominju sumu od oko 400.000 funti.

Ovaj ektra-luksuzni sedan je po svemu sudeći napravljen na VH platformi, brojni delovi su od ugljeničnih vlakana, a za sada nije zavnično saopšteno koji motor je pod njegovom haubom. Nezvanično, radi se o 6,0 litarskom V12 agregatu sa oko 600 konja, najverovatnije u kombinaciji sa šestostepenim ZF automatikom (pogon je na zadnje točkove).

Lagonda je inače osnovana 1906. godine, u ruke Aston Martina je prešla 1947., da bi poslednji model koji je nosio ime Lagonda bio ukinut 1989. godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Prednji deo dobar, štopovi bi trebali biti veci, na iz nekih pozicija zadnji stub deluje cudno. Ostaje enterijer da se vidi.
Ja koliko sam cuo, promocija ce biti u Parizu. Bile su i fotke enterijera negde.
Svetu je baš neophodan još jedan auto u klasi Rolls Royce i Bentley-a
Pozz
Fordovac,
Ako je ovo na nivo '90-ih, onda OK ;-)
http://crackinspire.com/wp-content/uploads/2014/08/2013-aston-martin-vanquish-interior-eicpwwcm.jpg
http://www.carhdwallpapers.net/wp-content/uploads/2014/06/2013-Aston-Martin-DB9-4.jpg
http://image.eurotuner.com/f/news/eurp_0909_2010_aston_martin_rapide/30437757/eurp_0909_04%2B2010_aston_martin_rapide%2Binterior.jpg
Pozz
@ Raziel.
DA, to je nivo devedesetih. Sve neukusno presvuceno u kuzo, a izduvnici svi plasticni, prekidaci plasticni, infotainment ocajan... Lepo sto su poceli da koriste meta, laifali ga jos MNOGO.
Devedesete:
http://www.oocities.org/motorcity/downs/9323/w220/b99f6133top760.jpg
2014 izgleda ovako:
http://b-i.forbesimg.com/matthewdepaula/files/2013/06/13C149_21_2-300x22511.jpg
http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2013/07/Mercedes-Benz-S-Class-interior.jpg
Razlike ukljucuju: nije sve presvuceno kozom, to je jadan trik da plastika deluje luksuznije, vec je koriscena kombinacija materijala. Akcenti u metalu i drvetu. Visok nivo preciznosti sklapanja, upotreba tehnologije koa elementa i dizajna i upotrebljivosti... unutrasnje osvetljenje... razlicite boje svetlosnih izvora, razlicite teksuture harmonicno uklopljene...
Ova Lagonda ima enterijer kao GT-R lol.