
Nakon što je predstavio sportski AMG GT, Mercedes je doterao i u B klasu koju će šira publika moći da upozna početkom oktobra ove godine na sajmu autombila u Parizu.

To su u proteklom periodu već potvrdile i špijunske slike maskiranih test primeraka, a danas je i sam Mercedse objavio set zvaničnih fotografija i detalja o restilizovanoj B klasi. Isporuke obnovljene B klase počinju 29. novembra, a cene u Nemačkoj startuju od 27.102 evra koliko košta benzinska verzija B 180.


Ukratko, ovaj Mercedesov model na MFA platformi je u restilizovanom izdanju dobio obnovljena prednja svetla i masku, LED High Performance prednja svetla, doterane branike, opciona LED zadnja svetla i doteranu unutrašnjost sa 7.0 ili 8.0-inčnim displejom, još kvalitetnijim materijalima, trokrakim volanom, novim ambijentalnim osvetljenjem i novom opcionom Cranberry red bojom kože.


U paleti motora su četiri benzinaca (sa 122KS, 156KS, 184KS i 211KS) i četiri dizelaša (90KS, 109KS, 136KS i 177KS), pri čemu su B 180 i B 180 CDI takođe dostupni u ekonomičnoj BlueEFFICIENCY verziji.

Tehničke detalje možete pogledati u tabelama, kao i cene u Nemačkoj.


U ponudi će biti i varijanta B 180 Natural Gas Drive, kao i električni Mercedes B Electric Drive. Treba pomenuti i verziju B 200 CDI sa 4Matic pogonom na sva četiri točka i 136KS/300 Nm, kao i B 220 CDI 4Matic sa 177KS/350 Nm.
I benzinci su dostupni sa 4Matic pogonom, i to verzije B220 4Matic i B250 4Matic.


Mercedes B Electric Drive inače ima 132 kW/180KS i 340 Nm, litijum-jonske baterije (28 kWh), postiže 160 km/h, do 100 km/h ubrzava za 7,9 sekunde, autonomija je 137 km, a u Nemačkoj će biti dostupan od novembra (cena još nije saopštena).

Kupci će moći da biraju između paketa opreme Style, Urban i AMG line, a opcioni paketi za personalizaciju su Night, Exclusive i AMG Exclusive paketi.
Od brojnih sistema treba izdvojiti Collision Prevention Assist Plus i Attention Assist, kao i Keyless Go.
Podsećanja radi, Mercedes je prvu generaciju B klase predstavio 2005. godine, a druga generacija je svetlost dana ugledala 2011. (do sada je druga generacija prodata u više od 350.000 komada).
Takođe, Mercedes ima par noviteta i u gami modela CLA. Treba pomenuti da je CLA 220 CDI jači za 5 kW (sada 177KS i 350 Nm), ubrzanje do 100 km/h iznosi 8,2 sekunde, može do 232 km/h, ima prosečnu potrošnju goriva od 4,0 l/100 km, a emituje 104 grama CO2 po km.
I CLA ima Collision Prevention Assist Plus i Attention Assist, kao i Keyless Go, 8.0-inčni displej i novo ambijentalno osvetljenje, a verzije CLA 250 Sport 4Matic i 250 Sport i nove opcione alu točkove od 19 inča (gume 235/35 R19).
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Dobiše svi ovaj novi volan. Samo još nije SL, E, (S može u AMG paketu) i A
Pozz
Mnogo je lepši sada, karakterniji, oni farovi su ga ranije nekako ubijali
Prelep,pogotovo napred,a interijer je svemirski brod,opet zadaci za konkurenciju.
Po meni je Mercedes sa ovom B klasom napravio ogroman korak unazad, u odnosu na prvu generaciju.
Ona je bila daleko elegantnija i imala je prijatnije linije.
Sa ovim faceliftom jesu je ulepšali, zadnji deo nekako i može proći ali je bok jako kritičan...
Na ovo mislim:
https://autoblog.rs/gallery/108/mercedes%20b%2011111.jpg
Jednostavno ružan, pogotvo spram ovoga:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0b/Mercedes_B-Klasse_Sportpaket_front.jpg
c4 picasso izgleda duplo više premium od njega.
Uz ovu B, Merc me je malo razočarao i sa E, ML, kao i GL
Svi su mi oni lepši u prethodnim generacijama, naročito restyle grand edition.
Pozz
Pobogu koliko ovo ima lose proporcije. Kao cipela.
Estetski gledano: hauba preniska(ili krov previsok), ova prelomljena akcent linija koja ne vodi nigde preko vrata, jako blizu stoje zadnje staklo, treci red prozora i predimenzionirani stopovi... pa su jos tu uglavili i rezervoar, ovaj grozni panel sa dugmicima za radio i telefon koji provalce kroz sve modele vec 15 godina bi zaista mogli da penzionisu.
Novi volan je jako lep, LED osvetljenje enterijera je lepo, izduvnici su lepi.
Sve u svemu, cena im je daleko niza od BMWa(pogotovo ako zelite stvari koje ga cine jednim BMWom, poput koznog enterijera infotainment sistema itd)... ali razlika je procentualno sve manja kako se dodaju opcije na Mercedes, a zaista mu zavrsna obrada nije na nivou 2AT...
I onda stizemo do necega sto se zove C4 picasso koj isje u startu bolej opremljen, a i lepsi od BMW i Mercedesa, luksuzniji (mada se meni vise doapda BMW enterijer), i i ma 3 posebna sedista pozadi sa 3isofixa(verovatno ne moze da se stavi tri cela sedista na te izofikse, ali makar mozes da biras gde ces da stavis dete), gleksibilniji gepek, i bolju opremu, a da se opremi koliko se opromeiti moze, i dalje kosta tek nesto vise od baznog BMWa.