
Renault i General Motors su početkom godine predstavili nove generacije njihovog zajedničkog van vozila Renault Trafic i Opel / Vauxhall Vivaro (Vivaro naravno u odnosu na Tafic ima drugačiji izgled prednjeg dela), a krajem ovog meseca Opel će na IAA sajmu komercijaljih vozila u Hanoveru pokazati i putničku verziju novog Vivara.
To je Vivaro Combi koji u odnosu na prethodnika odlikuju moderniji izgled eksterijera i enterijera, kao i ekonomičniji motori i nove tehnologije.

I Vivaro Combi će moći da se dobije u verzijama sa 4998 mm i 5398 mm dužine, sedišta u drugim i trećem redu mogu da se izvade, ima do 8,6 metara kubnih teretnog prostora, a tu je i IntelliLink infotainment sistem sa 7-inčnim kolor ekranom osetljivim na dodir.

Vivaro Combi će moći da se dobije sa više motora, a to su 1.6 CDTI sa 66 kW/90KS i 85 kW/115KS, kao i 1.6 BiTurbo CDTI sa 88 kW/120KS i 103 kW/140KS.
BiTurbo verzija sa 120KS inače ima prosečnju potrošnju goriva od 5,7 l/100 km i emisiju CO2 od 149 grama po km.
Cene za novi Opel Vivaro Combi u Nemačkoj počinju od 25.485 evra (30.327 evra sa uključenim porezom).
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Smisao i kvalitet ove klase vozila nije u njihovom dizajnu, nije presudan.
Biće da je na slici neki niži paket opreme, ima ogoljenih površina na ramu prozora u zoni 2. i 3. reda sedišta, zna biti neprijatno kada se putnik nasloni ( ne daj Bože tako zaspe ) pri hladnom vremenu. Plus, onoža grba na podu, gde su noge putnika 2. reda, jako neprijatno za dugo sedenje.
Nadam se da je sada zadnje vešanje mekše.