home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon što je pre dve godine na poslednjem Salonu automobila u Parizu javnosti pokazala i novi Sandero Stepway, Dacia za ovogodišnje izdanje ovog sajma priprema i Stepway verzije modela Dokker i Lodgy.

Kao i kod Sandera Stepway, i Dokker Stepway se odlikuje nešto atraktivnijim izgledom (modifikovani branici, zaštitne lajsne, proširenja blatobrana, krovni nosači, svetla za maglu, "dark metal" retrovizori), a tu su i 16-inčni alu točkovi i natpris Stepway na prednjim vratima.

Podsećanja radi, zapremina prtljažnika kod Dokkera (dužina 436 cm, međuosovinsko rastojanje 281 cm) iznosi 800 litara.

Tu su takođe i bočna klizna vrata, a u ponudi su TCe 115 benzinac (potrošnja goriva iznosi 5,8 l/100 km, emisija CO2 je 135 g/km) i dizelaš 1.5 dCi 90 (potrošnja goriva je 4,5 l/100 km, emisija CO2 iznosi 118 g/km).

Po istom principu je napravljena i Dacia Lodgy Stepway (dostupna u verzijama sa 5 ili 7 sedišta) koja je takođe dobila atraktivniju spoljašnjost i 16-inčne alu točkove, dok su u gami motora benzinac TCe 115 (potrošnja goriva je 5,7 l/100 km, emisija CO2 iznosi 131 g/km), kao i dizelaš dCi 110 (prosečna potrošnja 4,4 l/100 km, emisija CO2 iznosi 116 g/km).


Oba automobila imaju crnu Dark Carbon dizajn šemu enterijera, sa kontrastom u brojnim plavima detaljima, a biće dostupno ukupno pet boja spoljašnjosti (uključujući i Azurite blue boju).


U opremi oba vozila između istalog mogu da se nađu i Media Nav multimedia, kao i tempomat sa limiterom brzine.

Ivan Mitić – Autoblog.rs




čitanja : 2414



Komentari

Ako ih ovo ne spase, nista nece, vec 2x su zaustavljali proizvodnju Dokera i Lodzija zbog traznje koja iznosi 60% od planova

Autor Masrer 17 Sep 2014, 22:33

Da se prekrstim. Odakle im ovakvi uzdužni krovni nosači? To je revolucija za dačiju. Sve pohvale. Bez šale. Vizuelno to sada ima više smisla. Čak i onaj enterijer bolje deluje.
Ali, možda bi napokon trebalo da izmene i krovnu antenu, ona "prednja" je inkompatibilna sa bilo čime na krovnom nosaču. A to niko i ne koristi "decenijama".
Nadam se, takodje, i da se na dokerru sada otvaranju drugog krila zadnjih vrata sme pristupiti bez upotrebe zaštitnih rukavica. Jedan drugar mi se zamalo povredio na sajmu automobila sa tim vratima.

Autor moron 17 Sep 2014, 22:55

Mnogo su skupi za to sto jesu.

Autor Fordovac 18 Sep 2014, 17:00