home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon obnovljenog Focusa (uključujući i nedavno predstavljeni Focus ST), kao i novog S-Maxa, Ford se priprema i za prezentaciju redizajnirane verzije porodičnog C-Max modela. To su prvo potvrdile teaser slike, a sada su se pojavile i zvanične fotografije i detalji.

Poput novog Mondea i S-Maxa, obnovljene Fieste i Focusa, i restilizovani C-Max je pre svega prepoznatljiv po drugačijem prednjem delu sa velikom maskom, u Astom Martin stilu, a tu su i doterana prednja i zadnja svetla i branici, kao i dve nove boje (Caribou siva i Red Rush crvena).



Takođe, izmena ima i u unutrašnjosti, sa novim volanom (opciono i sa grejanjem), modifikovanom centralnom konzolom, kvalitetnijim materijalima, kao i 8-inčnim ekranom osetljivim na dodir i Fordovim SYNC 2 sistemom. Treba pomenuti i revidirano ogibljenje i poboljšano upravljanje.

U gami motora će biti 1.0L EcoBoost benzinac sa 100KS i 125KS, zatim 1.5 EcoBoost u verzijama sa 150KS i 180KS, dizelaš 1.5 TDCi sa 95KS i 120KS, kao i 2.0 TDCi sa 150KS.

Oficijelna promocija će biti održana već na predstojećem sajmu automobila u Parizu, a prodaja će startovati početkom sledeće godine (u ponudi ostaju C-Max sa pet sedišta i verzija Grand C-Max sa sedam sedišta).

Ivan Mitić - Autoblog.rs




čitanja : 3950



Komentari

odlican facelift

Autor ayrton 17 Sep 2014, 16:36

Dizajn enterijera jeste lepši. Motori (po ranijim najavama) deluju naprednije. Ali, "kratki" C-Max nema neki napredniji smisao ili prednost nad focusom karavanom (naprotiv).
"Dugački" C max ima ona nepraktična klizna zadnja vrata (usko je ono za normalan ulaz).
Oba imaju relativno slab Wb (oko 264cm), koji može da prodje u C segmentu,ali ovo navodno nije C segment, već komforom i funkcijom nešto iznad (MPV).A nije baš iznad,jer je pozadi (2. red) dosta tesno zbog malog Wb-a (3. red je klasična priča).
A bilo koji element opreme koji baš za komfor vredi, ili je deo samo najvišeg paketa (npr, banalno eletro podizanje zadnjih prozora ili klizna zadnja sedišta sa podešavanjem nagiba naslona) ili je, pak, paprena opcija.
Ne kažem da je loš, ali ovo vozilo ima svojih (i značajnih) mana.

Autor moron 17 Sep 2014, 16:37

@moron

Da, ali oni ga plasiraju kao "minivan in disguise", kao jeste miniven ali deluje kao Fokus.

Nije miniven. Sedista su cudna, i mada ima taj trik sa gubljenjem srednjeg sedista u drugom redu kkoa bi se lakse ulazilo u treci, kada ih prekolpis, cak i samo treci red, moras da rolas taj tepih, nije elegantno.

Farovi su svakako lepsi.

Sve u svemu deluje kao polu proizvod zato sto to i jeste. Focus sa treci mredom i podignutim krovom ,a u long varijanti sa kliznim vratima.

Autor Fordovac 18 Sep 2014, 02:08