home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mercedes je u januaru ove godine na sajmu automobila u Detroitu i zvanično predstavio novu generaciju C klase (W205), i to u prvo u sedan verziji. Zatim je predstavljen i karavan, a početkom oktobra ove godine će na sajmu u Parizu biti promovisan i novi C63 AMG.

Ipak, evo i prvih zvaničnih slika koje su se u javnosti pojavile i pre njegove oficijelne premijere.


Iz Mercedesa je još ranije potvrđeno da će novi C63 AMG pokretati 4,0 litarski V8 twin-turbo benzinski motor, koji će raspolagati sa više KS nego konkurent iz BMW-a. Bez obzira na drugi motor, ime C63 AMG je ostalo i u ovoj generaciji.

Novi BMW M3 Sedan raspolaže sa 431KS, dok novi C63 AMG ima 350 kW/476KS i 650 Nm u standardnoj verziji, a 375 kW/510KS i 700 Nm u jačoj C63 AMG S varijanti. Menjač je inače sedmostepeni AMG SPEEDSHIFT MCT sa manuelnim progranom "M" i Race Start funkcijom.


Naravno, sem snažnog motora, C63 AMG je dobio i AMG aero body kit, nove AMG točkove od 18 ili 19 inča (gume 245/40 R18 i 265/40 R18 odnosno 245/35 R19 i 265/35 R19) i nove kočnice (opciono i karbon-keramičke kočnice), sportski podešeno ogibljenje, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, kao i doterani enterijer sa Nappa kožom (sportska sedišta, trokraki sportski volan sa alkantarom, nove pedale...).


Tu su i sistemi AMG DYNAMIC SELECT (sa modovima Comfort, Sport, Sport+ i Individual), AMG RIDE CONTROL, veliki TFT multifunkcionalni displej, kao i LED svetla.

Kočioni sistem kod standardne verzije sa 476KS ima diskove 360 x 36 mm napred i 330 x 26 mm pozadi, dok C63 AMG S varijanta sa 510KS ima diskove 390 mm napred i 360 mm pozadi.

Što se potrošnje goriva tiče, C63 AMG sa 476KS po fabričkim podacima troši 8,2 l/100 km i emituje 192 grama CO2 po km, a C63 AMG S ima potrošnju od 8,4 l/100 km i emisiju CO2 od 195 g/km.

Automobil je dugačak 4686 mm, širok 1810 mm, visok 1442 mm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 2840 mm.

Isporuke novog C63 AMG sedana bi trebalo da počnu u februaru sledeće godine, a C63 AMG karavana dva meseca kasnije.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 4171



Komentari

Sa ovolikom tezinom nema sta da trazi pored bmw-a

Autor Ferninand 23 Sep 2014, 18:54

Ferninand 23 Sep 2014, 18:54

Mislim da Mercedes daje podatke o tezini sa 90% rezervoara, 68kg vozac i 7kg prtljaga.

Autor hh 23 Sep 2014, 19:10

Pa ne mogu da verujem da je tezi od predhodni c63 ili je neka greska ili su poludeli ovi iz amg-a...celi zivot sam fan mercedesa ali pesle ovakvih gluposti sa tezinom i prednjim i zadnjim branikom od e63 amg...razocaranje i da koga briga sto on trosi 8l na 100km kod sportskih masina se ne gleda potrosnja vec mala tezina i perfoemanse...

Autor marko973 23 Sep 2014, 19:36

Killer is born,M3/M4 bye-bye.

Autor Vlax 23 Sep 2014, 19:57

Njemu treba 80ks da bi imao isto ubrzanje do stotke. Tezak je kao slon.
Hoce li biti i BS verzija ili je to sad kao ovaj S model?

Autor NemanjaBB 23 Sep 2014, 20:22

Vlax
da se nisi nesto zabunio. Valjda C63 baj-baj:)
Posle 20 godina, mercedes ponovo ima slona!
hh
Din vrednosti za masu su sa dodatih 75kg. U tom slucaju M4 ima 1570kg. Dakle laksi je za vise od 200kg. Ok, 200 kad se kod BMW-a doda i automatski menjac. Pa njemu treba 80ks vise da bi imao isto ubrzanje. Stim da smo videli pre neki dan video da M4 ide do stotke za 3.9sec. A kod merca, kao i uvek, tih objavljenih 4.1 je najbolje sto ce ikada moci. Dakle, na N-ringu, on nema sta da trazi. Pa sledeca generacija M5 i M6 ce imati 100kg manje od c63...ccc....cc...ccc63:)))

Autor toma 23 Sep 2014, 21:20