home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ferrarijev model 458 Speciale u Coupe verziji je premijeru imao u septembru prošle godine, na Salonu automobila u Frankfurtu, a ranije tokom ove godine su se pojavile i informacije da italijanska kompanija radi i na njegovoj Spider varijanti.

Sada je to definitivno potvrđeno i pred nama su prve zvanične fotografije i detalji ovog automobila čija svetska premijera će se održati početkom sledećeg meseca na sajmu automobila u Parizu.

Automobil je zvanično nazvan 458 Speciale A (A od "Aperta" – "otvoreno" na italijanskom), a biće ponuđen u ograničenoj seriji od samo 499 komada (poput nekadašnjeg modela 430 16M Scuderia Spider koji je takođe napravljen u seriji od 499 komada).

Krov kod 458 Speciale A modela se otvara/zatvara za 14 sekundi, a zahvaljujući njegovoj aluminijumskoj konstrukciji ceo mehanizam dodaje samo 50 kg na težinu automobila u odnosu na 458 Speciale Coupe, što u praksi znači da je 458 Speciale A težak 1340 kg.

458 Speciale A pokreće 4,5 litarski V8 agregat sa 445 kW/605KS pri 9000 o/min. (135KS po litri zapremine) i 540 Nm obrtnog momenta pri 6000 o/min., ubrzanje od 0 do 100 km/h traje tačno 3,0 sekunde, a do 200 km/h stiže za 9,5 sekundi.

Ovde i podatak da je 458 Speciale A stazu Fiorano prešao u vremenu od 1 minut i 23.5 sekundi.

U vesti se ne navodi informacija o najvećoj brzini, pa ovde podsećanje da 458 Speciale Coupe može do maksimalnih 325 km/h.

Kao i 458 Speciale Coupe, i 458 Speciale A odlikuju unapređena aerodinamika, modifikovano ogibljenje i izduvni sistem (sa dve izduvne cevi), trkačke trake (ovde u Blu Nart i Bianco Avus kombinaciji boja), Brembo kočnice, Grigio Corsa petokraki alu točkovi od 20 inča, specijalno razvijene gume Michelin Pilot Sport Cup 2, F1-Trac traction control, E-Diff elektronski diferencijal i novi Side Slip Angle Control (SSC) sistem.

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 1483



Komentari