home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Iz Renaulta je još ranije stigla najava da će na ovogodišnjem sajmu automobila u Parizu premijeru imati i novi Espace, a dok se to ne desi pred nama su i tri prve zvanične fotografije.

Francuzi su inače još na na prošlogodišnjem Salonu automobila u Frankfurtu najavili kako će izgledati novi Espace, i to koncept vozilom Initiale Paris koji je dugačak 485 cm.

U svakom slučaju, nova, peta generacija Espaca je luksuzniji model u odnosu na dosadašnji (sa daleko kvalitetnijim materijalima u komfornoj i modularnoj unutrašnjosti), kombinuje stajling i praktične elemente crossovera i MPV-ova, a napravljen je na CFM1 modularnoj platformi.

Podsećanja radi, Renault Initiale Paris Concept pokreće dCi 130 dizel motor sa 400 Nm obrtnog momenta, u paru sa šestostepenim EDC automatskim menjačem. Renault navodi da je novi motor za 25% ekonomičniji u odnosu na dizelaš sličnih performansi, kao i da emituje 40 g/km manje CO2. 

Novi Espace će pokretati gama novih turbo benzinskih i turbo dizel motora, biće dostupan u verzijama sa 5 i 7 sedišta, a više detalja će biti poznato 2. oktobra na sajmu u Parizu (sajam se tog dana otvara za predstavnike medija).

Ivan Mitić – Autoblog.rs

DOPUNJENO: nove slike koje je objavio sajt Worldscoop.forumpro.fr







čitanja : 6001



Komentari

Mocan!!

Autor milan 25 Sep 2014, 10:34

Lepo izgleda, vidi se da su glavnu reč imali dizajneri.
Šteta što je zadnja hauba preuzela funkciju branika. Ako nemate sreće,svako malo će da se menja zadnja hauba...
A ovaj nebezbedan (nepregledan) D stub sam već kritikovao, biće to jako opasno za saobraćaj u paketu opreme bez "Stealth tehnologije".
Nadam se da normalni paketi opreme neće dolaziti sa točkovima od 19-20 incha (kao na ovoj slici), inače vlasniku ne gine prodaja jednog bubrega za set zimskih guma, a drugog bubrega kada dodje vreme za zamenu potrošenih letnjih guma.
Šteta što su i na ovome ukinuli krovne gelendere kao standard. Biće to šišanje za onoga ko to bude hteo.
Ali, ponavljam, zaista lepo izgleda. Desetka. Bravo.

Autor moron 25 Sep 2014, 10:38

@moron

Dokle vise sa ovakvim razmisljanjem? Tesko ce da mu padne zamena guma od 2000 evra? A moze da plati 15 hiljada evra godisnje na automobil? Ne, nece mu tesko pasti.

Autor Fordovac 25 Sep 2014, 12:01

Odlican!
Inace voznja u jednom 2.0T mi je ostala u lepom secanju. Auto je zaista kao dnevna soba na tockovima!

Autor Panco 25 Sep 2014, 12:23

Najlepsi automobil u klasi.Svaka cast

Autor Carinaaa 25 Sep 2014, 12:54

Fordovac
Sve zavisi ko ti plaća gume ...
Zafiru Tourer, npr, možeš da kupiš sa gumama "u raspunu" od "socijalnih" 215/60X16 do "fensi" 235/40X19.
Praktično, sa razlikom u ceni (po jednoj gumi) od oko 250-300 eura (bar se meni čini da je to razlika za neke brendirane gume).
Za prvih 100 kkm ti ne gine kupovina bar još 8 guma (4 zimske i 4 letnje) i samo tu ćeš da "izgoriš" (ako uzmeš fensi gume) još oko 2.000-2.500 eura, a što je više nego ćeš za tih 100 kkm da platiš redovno servisiranje tog vozila. A ako ga budeš vozio 200-300 kkm, sam izračunaj koliko koštaje "kamionske" gume na ovom Espace-u

Autor moron 25 Sep 2014, 13:02

Opet, onaj ko ima da placa 1000 i vise evra mesecno samo na vozilo + osiguranje + gorivo + road tax + parking, njega ne doticu te gume i cuda. Ovo ne kupuju ljudi koji zive na minimalcu, a onaj ko bude kupovao kao polovnog uvek moze da nabavi druge profile i celicne tockove, auto se ponasa isto, samo izgleda manje atraktivno. Sta vise od prodaje alu tockova dobije dovoljno novca i za nove gume i za tockove. :D Problem resen.

Autor Fordovac 25 Sep 2014, 14:07

Kako sada stvari stoje, vecina evropskih proizvodjača, od sledece godine, za vozila cross over, će imati gume 19 ili 20 incha i proizvodjači guma već najavljuju da te gume neće biti drastično skuplje od 16 ili 17 incha .

Autor Ringo 25 Sep 2014, 14:17

Meni jedna stvar nije jasna. Kad se kupuje auto gleda se da se uzme sto skuplje, a kad treba gume da se kupuju onda se kuka. Po meni ili sam ja lud mozda, dvije najbitnije stvari na auto su gume i kocnice i to cuva glavu. A izgleda, nekima su bitnije druge stvari nazalost.

Autor Masha 25 Sep 2014, 14:52

Auuu gde i sta radite vi ljudi? Citam ove komentare ovde i uvek su isti ljudi. A,B,C stubovi, dizajn, performanse itd itd. Na sve imate komentare kao da ste odrasli na ulicama Detroita. Ziveo i radio sam 10 godina u Srbiji i bavio se prodajom automobila koja je za proizvodjace jedna ogromna statisticka greska! Probali ste i videli sve moguce modele, sve znate na 1.300 prodatih vozila mesecno? Setate po ceo dan po salonima i smarate prodavce sa test voznjama ili radite kao inzenjeri u jednoj o mnogobrojnih fabrika automobila u Srbiji? Dajte, bavite se stvarima po kojima je ta "drzava" poznata, ostavite strucnjake da rade svoj posao. Smesno!

Autor Ja 25 Sep 2014, 15:16

Da li oni koji žive van zemlje-statističke greške možda imaju sve albume Kanje Vesta, zato što on proda najviše "nosača zvuka", pa ga prirodno "milina slušati", budući da mora da ih je pravio "stručnjak", ili se dozvoljava blasfemna mogućnost da se sluša ono što nema "6 milijardi lajkova na fejsu i tjubu"? Ne? Sve jasno, onda..

Autor Priapus 25 Sep 2014, 16:55

Unutrasnjost kao kod prototipova.Svaka cast Renou yato sto je pustio dizajnerima da ktreiraju auto.Mislio sam da ce biti konvencionalniji, sa nizim klirensom, moguce je da ce dobiti i 4WD i 4WS.On je nizi od prethodnika skoro 10 cm,siri, a ima veci klirens, sto znaci da mu je siliueta uzivo mnogo bolja nego pre.

Autor Bobo 25 Sep 2014, 17:37

@Bobo, pa jeste mu silueta lepsa, nego mu je gepek manji. Sada vise nije MPV nego SUV. U skladu sa vremenom, nema sta, ali krov je svakako nizi.

Kakvi strucnjaci, ja sam ovde radi zabave, a sve pisem sa strane konzumenta. A i bavim se marketingom. Da li zaista mislis da postoji neko ko gubi vreme po salonima, a ne zanima ga taj automobil? To sto ti nisi uspeo da ga prodas, ne znaci da kupaca nije bilo.

Autor Fordovac 25 Sep 2014, 18:16

U pravu je covek, to sto je kod nas slaba prodaja (mogao je da doda i to sto mozda vozimo polovne automobile) ne daje nam za pravo da komentarisemo i da imamo svoje misljenje, da kritikujemo, hvalimo... ako PR sluzba, ili "nezavisno" novinarstvo kaze da je nesto super, lepo, inovativno, tako je - nesto poput aksioma... :)))))
Kako god to bilo, lepse izgleda na fotografijama nego na ovim promo slikama, i nije uopste los, jedino mi je enterijer sa ove jedne fotografije nije bas nesto, i ono sto mi je "upalo u oko" je da profil ovih pneumatika nije mali, sto je uglavnom praksa kod drugih proizvodjaca, sto znaci da moze da bude udoban (koliko je to moguce) i sa tim tockovima... naravno moron je spomenuo cenu, mada se ne bi slozio sa nekima da je Evropljaninu koliko god bio u boljoj finansijskoj situaciji od nekog sa ovih prostora mala investicija set pneumatika velikog precnika... mozda jeste nekom nebitan to podatak koji samo ovako gleda sa strane, ali kada treba da se izvuce iz dzepa lova... lele njega... :)

Autor Orlo 25 Sep 2014, 18:23

Mocan je, pogotovo od pozadi, kao da je SUV. Lepsi dosta od S-Max.
I iz profila je dobar.. Unutrasnjost malo vuce sa ovom centralnom konzolom na Tesla S :)

Autor NemanjaBB 25 Sep 2014, 19:09

Ovo je MPV krosover, ne bi trebao da ima manji prtljaznik,jeste nizi ali je duzi skoro 30cm.A unutra mi je kao xxl Clio.

Autor Bobo 25 Sep 2014, 23:13