
Sem hatchback verzije nove Fabije, Škoda je najavila da će početkom oktobra na sajmu automobila u Parizu javnosti predstaviti i novu Fabiju Combi (karavan).
Nova Fabia Combi ima zapreminu prtljažnika od 530 litara (dosadašnji model raspolaže sa 505 litara), odnosno 1395 litara sa oborenim zadnjim sedištima.

Automobil je 10 mm duži, 90 mm širi i 31 mm niži u odnosu na dosadašnju Fabiju Combi, a u gami motora će se naći Euro 6 trocilindrični i četvorociliondrični agregati.

Ponuda benzinaca će se kretati od trocilindričnog 1,0 litarskog MPI agregata sa 60KS pa do TSI turbo četvorocildraša sa 110KS, dok će paleta dizelaša podrazumevati 1,4 litarski TDI četvorocilindraš u verzijama od 75KS do 105KS.


Sledeće godine će se pojaviti i ekonomičnija Geeen Line verzija dizelaša sa 75KS, koja će imati i sistem regeneracije kočione sile i start/stop sistem (prosečna potrošnja goriva iznosi 3,1 l/100 km, a emisija CO2 je 82 grama po km).
Ivan Mitić – Autoblog.rs


Mnogo bolje izgleda od oktavije. Oktavija deluje ne 2, već bar 5 godina starije ...
Pa, fabija furgon će da ima oko 100 litara veći gepek od rapida spaceback-a, biće slične dužine, a razmak osovina će ( odoka ) da joj manji za oko 10 cm. Znači, u fobiji furgonu više mesta za prtljag, a manje za ljude
Da, posebno opasan konkurent ima da joj bude klio SW, sa zapreminom prtljažnika od 443 litra, "od čega obim ispod odstranjive patosnice 85 litara", kako to piše na sajtu renoa ( znači, "gore" ima samo oko 360 litara ).
Zapreminski (ali, samo zapreminski ), konkurent može da joj bude samo logan MCV.
@moron
To radi u principu dobar deo prozivodjaca, pa tako kod nekih vrlo cesto zapremine gepeka prelaze i po 100 (pa i vise) litara prosek klase, gde se cesto uracunaju i male neupotrebljive pregrade ispod nivoa ili sa strane (ako bi stavio veliki predmet one ti nista ne bi znacile) ili prostor umesto rezervnog tocka... i tim forama se sluze kako bi bili u "prednosti" nad drugim proizvodjacima na papiru a u principu su svi tu negde... pa ko ne proveri lako ga prevare...
@Damko
Rapid SB 4305 mm
Fabia Combi ~4257 mm (dimenzije starog modela + 10 mm)
http://i.auto-bild.de/ir_img/7/9/8/4/5/5/Wartburg-353-W-Tourist-729x486-8ef664b7cfa2cef9.jpg
@moron
Pa sta imas protiv toga sto Clio ima prostor ispod patosnice?Izbaci patosnicu pa imas potpuno ravan i upotrebljiv prtljaznik od 443 litra.Patosnica je tu da obezbedi smestaj sitnijih stvari, kao alat,prva pomoc, kisobran i dr. i vrlo je prakticna,ali ne mora da je ima.Nije u pitanju nikakva prevara sa rezervnim tockom, kod Clia je ispod zadnjeg dela karoserije.Evo ti slika prevare kod Clia:
http://www.vrelegume.rs/test/renault-clio-grandtour/
Mislis li da u Skodi nisu racunali u prtljaznik ove boksove bocno, kao i ovaj izuzetno upotrebljivi volumen iznad zadnjih koseva?kada je Clio komentarisan kao najprodavaniji u segmentu, ljubitelji Skode su komentarisali da ta klasa niko m nije potrebna, a evo sad Skoda ima dva gotovo identicna karavana na bazi b segmenta, kod jednog je veci prtljaznik, kod drugog prostor za putnike, a u sustini su isti auto sa neznatnim korekcijama u dizajnu.
Bobo
Ja "protiv" Klija karavana (njegovog gepeka ili načina objave podataka) nemam ništa, ali moram da primetim da je na ulicama kod nas "čest" koliko i jedna honda civic tourer.
Sećam se onog testa na VG,a sada sam se potsetio i komenatra.
Mislim da će nova fabija karavan da se češće vidja na našim ulicama nego i novi logan MCV (koga takodje ni jednom nisam video, osim onog test vozila ispred salona).
Zašto je to tako ( i zašto će verovatno i ubuduće biti isto), to je već sasvim "drugi padež".
Slažem se sa tobom da u nekim stvarima postoji velika sličnost izmedju rapida i fabije.