
Pagani China Automotive Limited (PCAL) je u Hong Kongu isporučio poslednji Pagani Zonda iz 760-serije, nazvan Zonda 760RSJX.

Kupac je kineski kolekcionar superautomobila, a sam automobil je u pastel green boji, sa pastel green kočionim kleštima, trkačkom trakom u bojama italijanske zastave, kao i kožnim enterijerom u istoj boji kao i spoljašnjost.


Za pogon se brine 7,3 litarski V12 motor sa 760KS, a tu su i isti aerodinamički dodaci kao i kod ostalih Zondi iz 760-serije (revidirani prednji deo, agresivni zadnji difuzor, zadnji spojler...).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Ron Alder W Photography

Poslednja isporučena ali biće još dosta Zondi, provereno znam. Jedna je (skoro) gotova.
RS, LH, LM i RSJX su nastale kao serija 760, a Passione, PS i Fantasma su iz F serije, 'apgrejdovane'. :)
Zapravo dve, šasije #124 tj. Zonda 760, jako slična RS-u i #126, prva kabrio verzija iz pomenute serije. Ova je #125.
5ar
Opa, imas nekog tamo ?
Cuo jednom nase na klipu, ispred fabrike tokom snimanja voznje Zonde R.
Meni se najvise svidja Cinque, mada ne bi se bunio za jednu poput Hamiltonove. : )))
Tj, lako bi oko edicije i izgleda, najvazniji je no.1 zvuk u autoindustriji.
A i gledah test neki, ono je san voziti, brza, lagana, leprsava.
oko milion + su na oglasima.
@pit
Imam prijatelje u Bolonji, te znam pouzdano brojne podatke vezane za Pagani.
Zonde serije 760 je vrhunac u svetu hiperautomobila uz Meklaren F1 LM, za mene najbolji ikada. Ima i bržih i skupljih, udobnijih itd. ALI... :)
5ar
Sjajno ! :)
Delim tvoje misljenje u potpunosti.
Pravi old school hiperautomobili.
pit
Cenim i da ultimativna verzija projekta Kenigseg (filozofija po uzoru na Porše 911, stalna evolucija), nazvana One:1, ima potencijal da postane legenda ako dokaže performanse na pravcu i stazama. Kvalitet je neosporan a masa oko 75kg manja od Agere!
Izgleda impresivno, samo mu ne ide zastava na ovu kombinaciju boja. Čista suprotnost onoj specijalnoj verziji Lamba u beloj boji sa Italijanskom zastavom koji odlično izgleda,,,
Pozz
@pit i ostali fanovi
Da li neko zna sta je zajednicko za npr. ovu Zondu, Mercedes CLK-GTR i Meklaren F1 GTR? :)
5ar
Ne znam na sta mislis.
Zajednicko im je da im je motor pozadi.
Mozda mislis na menjac ili neki sklop.
Ili mislis na to sto su old school filozofija. : )
@Pit
Malo bolje objasni. Motor pozadi centralno podesen. Motor 'Pozadi' ili 'Rear engine car' je npr Porse 911.
@pit i @dusan
Ne...
Mercedes je svoj trkacki motor za CLR, odnosno CLK-LM i CLK-GTR, iz kog je dobijen agregat koji koristi Zonda, razvijao tako sto je kupio F1 GTR od privatnog tima, ubacio svoju masinu i kamuflirao, kao da je Longtail...
Krajnje komicno je izgledao, ali bio brzi...
@bmw series 8
18 godina kasnije, to je i dalje jedan od najboljih V12 motora. Čileanac je svoju 760RS tjunirao na 800ks, mozda i više.
5ar 01 Dec 2014, 20:33
A Mercedes nije imao V12 1992. i nije postojao 600SEL?
@hh
Da da, to je taj motor M120 iz 1991.
Ali ovde je reč bila o tome da ga je Mercedes u trkačke svrhe testirao kupivši F1 GTR.
#124:
http://www.gtspirit.com/2014/10/10/new-pagani-zonda-760-delivered-in-dubai/
#126:
http://www.prototypezero.net/2014/10/prototype-0-presents-first-pagani-zonda.html
I da, pomenuti mutant:
http://jalopnik.com/the-original-prototype-for-the-mercedes-clk-gtr-was-a-m-321212058
Kako dobro izgleda zelena :
http://www.dodaj.rs/?39/tI/1NewL4nt/huayra.jpg
evo teme.i koji link dokazuje da je f1 brzi sa merc motorom?koliko puta pitam a nema odgovora.e moj pitic,dzaba si krecio:).rekla,kazala...nikad od tebe tavnopravnog sagovornika.poojedes se ziv,al neces da priznas.zato i visis do 5 ujutru na blogu:).dobar san mnogo znaci:)