home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mazda je na francuskom tržištu startovala sa prodajom "trojke" i sa 1,5 litarskim četvorocilindričnim dizel motorom.

To znači da je pored 2,2 litarskog dizelaša sa 110 kW/150KS i 380 Nm sada dostupan i taj slabiji dizel, i to sa 77 kW/105KS i 270 Nm.

1,5 litarski dizel motor se nudi u obe karoserijske verzije Mazde3 (hatchback i sedan), u varijanti sa manuelnim šestostepenim menjačem ime emisiju CO2 od 99 g/km, a sa automatikom 114 g/km.

U Francuskoj Mazda3 sa 1,5 litarskim dizelašem ima cenu od 23.500 evra, a dostupna je i posebna Graphite edicija koja između ostalog u opremi ima i prednja xenon svetla, LED dnevna svetla, alu točkove od 18 inča, zadnju kameru, sedišta delimično u koži i sa crvenim šavovima...

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1742



Komentari

Biće interesantno videti cene u Srbiji. Kada dodju.
Nešto mi ta cena u FR niska. Da nije greška?

Autor moron 31 Jan 2016, 06:29

Šta će joj više od 105KS ?
Taman mera za nju

Autor Dejan L 31 Jan 2016, 08:41

Cudo nisu sacekali facelift koji stize na jesen da predstave novi motor?

Autor H4SS4N 31 Jan 2016, 12:23

@ moron, za svaki slučaj sam proverio ponovo, cena jeste od 23.500 evra, a evo cenovnika za Mazdu3 u Francuskoj:

http://www.mazda.fr/assets/france/showroom/tarifs/2016/Fiche_produit_Mazda3_18012016.pdf

Što se nas tiče, u cenovniku uvoznika Mazde za Srbiju je samo dizelaš sa 150KS, a takva Mazda3 kod nas košta od 20.790 evra (ista je cena za hatchback i za sedan). Dakle, možemo očekivati da verzija sa 105KS bude ispod 20.000 evra.

Autor auto 31 Jan 2016, 12:59

Da li je to Renaultov dci motor?

Autor carobnjak 31 Jan 2016, 13:18

Trebali su ranije ubaciti taj motor , jer većini kompakt klase prodaju nose mali dizeli.

Autor Đorđe 31 Jan 2016, 13:52

Pardon, iz Mercedesa?

Autor carobnjak 31 Jan 2016, 14:01

@аuto,
ako pogledate u FR cene dizela C segmenta, za te novce nema ksenonima "napucanog" vozila ni daje benzinac, a ne dizel. Zato mi je to čudna cena.

Autor moron 31 Jan 2016, 18:34

Majku mu, ne znam francuski, ali, čini mi se, tamo je bazni benzinac 1,5 cak 22.600 ?

Autor moron 31 Jan 2016, 18:43

Evo ga, trojka sa 1,5 dizelom košta 30.900. Ili grešim?
http://www.mazda.fr/configurateur/?locale=fr-fr&vehicle=M3&bodyStyle=2200&baseUrl=../car-config-html5/#baseVehicleId=BSS5EAL3SD&colour=42S&wheel=WHE_05&trim=BV1&navigationType=engine

Autor moron 31 Jan 2016, 18:44

Kao što sam napisao u komentaru od 12:59h, cena za Mazdu3 1.5 diesel sa 105KS u Francuskoj startuje od 23.500 evra (oprema Harmonie), dok benzinac sa 100KS počinje od 20.400 evra (isto oprema Harmonie). Pogledajte ponovo cenovnik iz mog komentara u 12:59, sve je jasno.

Ali vidim da Vas zbunjuje poslednja rečenica iz ovog članka pa pročitajte ponovo; nisam napisao da se za 23.500 evra dobija sva navedana oprema, već samo da je uz Mazdu3 dostupna i posebna Graphite edicija sa svom tom navededom opremon (a za koju nisam naveo cenu).

Autor auto 31 Jan 2016, 19:27

Da li je u ovoj Mazdi moror iz Renoa?

Autor 6714 31 Jan 2016, 20:05

Nema ovaj motor veze sa renoom (1,5 dci ne postoji sa 270 Nm, a sa 110 ks ima 260 Nm), već sa fordom. Njegov novi 1,5 ima 270 Nm (ovaj je malo izduvan snagom, rekao bih, prethodni 1,6 im je imao 285 Nm ).

Autor moron 31 Jan 2016, 20:27

Jedina sličnost ovog motora i Renaultovog K9K motora je što su dizeli i označavaju se sa 1.5 litara...

Autor Đorđe 31 Jan 2016, 20:57

To nije Renoov motor vec je to Fordov motor. Motor koji je bolji od Renoovog iz razloga sto od Renoovog dizelasa ne postoji losiji motor.

Renoov 1.5dci je najlosiji dizel motor koji se trenutno proizvodi.

Autor vojvoda 31 Jan 2016, 21:33

Zar Mazda nije raskrstila sa Fordovim motorima?

Autor carobnjak 31 Jan 2016, 22:54

vojvoda, koliko znam daj 1,5 dci ugrađuje mercedes. Baš mrziš Reno. Koliko znam bolji je od 1,6 tdi, i lepše ide i duže traje i manje troši. O fordu tek da ne pričam, pa ako je u ovoj mazdi taj fordov motor, neka hvala.

Autor 6714 31 Jan 2016, 22:55

K9K iliti 1.5 dCi je konstrukcijski odličan motor , jer vidi se i nakon 15 godina da ispunjava sve uslove (mizerna potrošnja , tih rad , solidne performanse...) a dovoljno je i to što ga je i Mercedes počeo ugrađivati.
On je na loš glas došao samo zbog sranja od ubrizgavanja Delphi ,dakle ne Renaultovim propustom , kasnije je to ispravljeno tako sa sad svi koriste Continental (bivši Siemens) i nemaju nikakav problem ali šteta je učinjena...

Autor Đorđe 31 Jan 2016, 23:37