
Mazda je na francuskom tržištu startovala sa prodajom "trojke" i sa 1,5 litarskim četvorocilindričnim dizel motorom.
To znači da je pored 2,2 litarskog dizelaša sa 110 kW/150KS i 380 Nm sada dostupan i taj slabiji dizel, i to sa 77 kW/105KS i 270 Nm.
1,5 litarski dizel motor se nudi u obe karoserijske verzije Mazde3 (hatchback i sedan), u varijanti sa manuelnim šestostepenim menjačem ime emisiju CO2 od 99 g/km, a sa automatikom 114 g/km.
U Francuskoj Mazda3 sa 1,5 litarskim dizelašem ima cenu od 23.500 evra, a dostupna je i posebna Graphite edicija koja između ostalog u opremi ima i prednja xenon svetla, LED dnevna svetla, alu točkove od 18 inča, zadnju kameru, sedišta delimično u koži i sa crvenim šavovima...
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Biće interesantno videti cene u Srbiji. Kada dodju.
Nešto mi ta cena u FR niska. Da nije greška?
Cudo nisu sacekali facelift koji stize na jesen da predstave novi motor?
@ moron, za svaki slučaj sam proverio ponovo, cena jeste od 23.500 evra, a evo cenovnika za Mazdu3 u Francuskoj:
http://www.mazda.fr/assets/france/showroom/tarifs/2016/Fiche_produit_Mazda3_18012016.pdf
Što se nas tiče, u cenovniku uvoznika Mazde za Srbiju je samo dizelaš sa 150KS, a takva Mazda3 kod nas košta od 20.790 evra (ista je cena za hatchback i za sedan). Dakle, možemo očekivati da verzija sa 105KS bude ispod 20.000 evra.
Trebali su ranije ubaciti taj motor , jer većini kompakt klase prodaju nose mali dizeli.
@аuto,
ako pogledate u FR cene dizela C segmenta, za te novce nema ksenonima "napucanog" vozila ni daje benzinac, a ne dizel. Zato mi je to čudna cena.
Majku mu, ne znam francuski, ali, čini mi se, tamo je bazni benzinac 1,5 cak 22.600 ?
Evo ga, trojka sa 1,5 dizelom košta 30.900. Ili grešim?
http://www.mazda.fr/configurateur/?locale=fr-fr&vehicle=M3&bodyStyle=2200&baseUrl=../car-config-html5/#baseVehicleId=BSS5EAL3SD&colour=42S&wheel=WHE_05&trim=BV1&navigationType=engine
Kao što sam napisao u komentaru od 12:59h, cena za Mazdu3 1.5 diesel sa 105KS u Francuskoj startuje od 23.500 evra (oprema Harmonie), dok benzinac sa 100KS počinje od 20.400 evra (isto oprema Harmonie). Pogledajte ponovo cenovnik iz mog komentara u 12:59, sve je jasno.
Ali vidim da Vas zbunjuje poslednja rečenica iz ovog članka pa pročitajte ponovo; nisam napisao da se za 23.500 evra dobija sva navedana oprema, već samo da je uz Mazdu3 dostupna i posebna Graphite edicija sa svom tom navededom opremon (a za koju nisam naveo cenu).
Nema ovaj motor veze sa renoom (1,5 dci ne postoji sa 270 Nm, a sa 110 ks ima 260 Nm), već sa fordom. Njegov novi 1,5 ima 270 Nm (ovaj je malo izduvan snagom, rekao bih, prethodni 1,6 im je imao 285 Nm ).
Jedina sličnost ovog motora i Renaultovog K9K motora je što su dizeli i označavaju se sa 1.5 litara...
To nije Renoov motor vec je to Fordov motor. Motor koji je bolji od Renoovog iz razloga sto od Renoovog dizelasa ne postoji losiji motor.
Renoov 1.5dci je najlosiji dizel motor koji se trenutno proizvodi.
vojvoda, koliko znam daj 1,5 dci ugrađuje mercedes. Baš mrziš Reno. Koliko znam bolji je od 1,6 tdi, i lepše ide i duže traje i manje troši. O fordu tek da ne pričam, pa ako je u ovoj mazdi taj fordov motor, neka hvala.
K9K iliti 1.5 dCi je konstrukcijski odličan motor , jer vidi se i nakon 15 godina da ispunjava sve uslove (mizerna potrošnja , tih rad , solidne performanse...) a dovoljno je i to što ga je i Mercedes počeo ugrađivati.
On je na loš glas došao samo zbog sranja od ubrizgavanja Delphi ,dakle ne Renaultovim propustom , kasnije je to ispravljeno tako sa sad svi koriste Continental (bivši Siemens) i nemaju nikakav problem ali šteta je učinjena...