
Dubrovnik je domaćin evropske prezentacije potpuno nove Nissan Micre. Grad pod Srđom, središte je test vožnji nove generacije Nissanovog kultnog modela na kojima će učestvovati više od 500 novinara iz celog sveta – čak 484 evropska novinara i 44 novinara iz najeminentnijih globalnih medija.
Nissan na predstavljanje nove Micre dovodi i svoje velike flotne kupce, evropske distributere i njihovo prodajno osoblje tako da će tokom gotovo tri meseca, od 9. januara do 23. marta, ukupno više od 7.000 gostiju imati prilike da se uveri u lepote grada koji je zbog svoje bogate tradicije i jedinstvene arhitekture služio i kao kulisa za snimanje slavnih visokobudžetnih filmova i serijala kao što su „Ratovi zvezda“ ili „Igre prestola“.
Nissanovi gosti će biti smešteni u luksuznom resortu Dubrovački Vrtovi Sunca u Orašcu, udaljenom samo 11 kilometara od istorijskog jezgra grada Dubrovnika, a stotinak kilometara duge test rute predviđaju posetu Starom gradu koji se nalazi na UNESCO-voj listi Svetske baštine, ali i najnovijoj hrvatskoj ACI marini u Slanom Veljko Barbieri.
I to sve za upravljačem nove generacije Nissanove slavne Micre, modela koji se na evropskom tržištu prodaje još od 1983. godine, a koji sada donosi revolucionarne promene u samo srce B-segmenta.
Potpuno nova Nissan Micra je tehnološki predvodnik i opremljena je brojnim inteligentnim sistemima za nadzor nad automobilom kakve obično nalazimo u skupljim automobilima, a sada su prvi put dostupni u Micri. No, nisu novi samo za Micru, već za ceo segment. Među njima su Inteligentno ispravljanje putanje, sigurnosni sistem koji blagim korekcijama prema potrebi Micru vraća na pravu putanju. Tu je i Nissanov hvaljeni inteligentni Around View Monitor sistem kamera i inteligentno automatsko kočenje, garancija su da je nova Micra jedan od najsigurnijih gradskih automobila.

Osim što je duža, šira i niža nego prethodni modeli pa nudi izuzetno prostran kokpit koji je izrađen od visokokvalitetnih materijala sa najboljom vozačkom pozicijom među konkurentima, nova Micra je takođe i izvrsna u vožnji. I to zahvaljujući preciznom balansu između agilnosti, sigurnosti i uzbuđenja u vožnji koje pruža predvidljivo i samouvereno ponašanje na putu što podupiru i tri moderna, ekonomična downsize motora.
I na kraju, zahvaljujući upečatljivom dizajnu i dinamičnim, ateletskim proporcijama, novu Micru uživanje je gledati, baš kao i grad Dubrovnik.
PR saopštenje
Izgleda odlično. Ima nešto u izgledu preuzeto i od PUG 208, posebno zadnji deo.
Sad se mogu nadati uspehu u Evropi.
Oktopod
A Klija ne vidis da su prekopirali?
Cccc...
Nema tu nista od uspeha jer ce cena biti veca od pomenutih!
Glesao je juce na Autoshow-u u Becu, fino izgleda (po uzoru na civic, c-hr, juke I slicne), ali je cena izlozene top verzije bila preko 20.000 eura.
A šta je to na Kliju ukradeno od eksterijera?? Verovatno misliš na Fijat 500
:))))
Ova Mikra je na bazi Kilja, a od njega u izgledu nema skoro ništa. Možda malo deo iznad zadnjih točkova, ali opet jasno drugačije.
Svaka im čast na ovoj Mikri.
Oktopod
Bocna linija, proporcije,, platforma, motori i klavir plastika iz pastikanera Klija! :)
carobnjak
Stalno se hvataš te "plastike", ružnog dizajna, pa uđe u najružnije vozilo na tržištu, i u totalnu kinez plastiku.
Clio ima manje aplikacije od farbane plastike (što i drugi rade). Nije da sam ljubitelj, ali taj auto je šampion prodaje u klasi.
A 500L ima instrumentalku od farbane plastike zadnje klase (ne kao u kliju), na kojoj su aplikacije od plastike "ala Dacija".
Micra naravno da deli mehaniku Klija (što mu može biti samo veliki +), a prelepim izgledom apsolutno ne podseća na prelepog Klija. E to je uspeh, a ne ko Fijat udari smešni stalning 500, na celu gamu.
Oktopod
Ti nisi dostojan da sudis o lvalitetu bilo cega aposebno ne automobila, eventualno mozes meriti rupcage na putevima, pocev od glavnih!
Inace obloge vrata kod Klija su cela od najjeftinije plastike, dakle nema stofa ni mm, plus sto jako labavo i krhko stoje - provereno!
Zato mu je pripala cat nazivu plastikaner! :)))
Da se kladimo da ce u celoj Evropi biti prodato manje Mikri nego 500L? :)
P.S.
a sakrivena brava zadnjih vrata kod Mikre te naravno ne podseca na Klio???
Ako su neki auti plastikaneri to su onda italijanski,Fiat pogotovo.Dali Fiat,Alfa,Lancia zajedno prodaju vise auta od Renaulta?
Podseća na prvu loptu ali generalno nisu toliko slični.
Jedan poznanik vozi onu staru Micru, iz doba kada su mali automobili bili mali. :)
Nova je otprilike veća od ALmere.
Poz
carobnjak
Ako si čitao, lepo sam napisao da samo deo iznad zadnjeg točka Mikira podseća na Klija. A tu je brava zadnjih vrata. Valjda vidiš, ako upotrebi naočre.
Rupe broj ti, meni ne trebaju. Ti voziš Fijat a ne ja.
A što se Klija tiče, samo možeš da zavidiš Renolu. Tako nešto da Fijat napravi je misaona imenica. A nekad su bili poznati po takvim automobilima. Sad ih je ubila Fića, vratila ih 20 godina u nazad. Bolji je nekad bio stojadin nego danas 500L. Takva kola, tvoj veliki miljenik i učitelj, zove "bižuterija".
Ljudi zasto se palite bezveze, svako je pametan za svoje pare i svako najbolje zna da li se zeznuo ili je pogodio bingo kupovinom odredjenog automobila. Ja recimo vozim Hondu i najveci sam kriticar Honde jer nisam zadovoljan sa nekim stvarima (moji cuveni tepisi i obloge :) ali takodje moram primetiti da je mehanika besprekorna da je autic izuzetno stedljiv, genijalno prostran... sto kazu sirotinjska majka :)
E sad naravno da mi smeta, ali se ne uzbudjujem kad neko ko ne razlikuje Hondu od Hjundaija kaze... e dizajn zadnjeg kraja ti je ovokav, auto je lenj (a on vizi atmo dizela) ili broji rupe... ali na kraju dana to je moj problem, postujte tudje izbore i kritikujte i hvalite ono sto Vi vozite, a za dizajn, sto ljudi dvesta cudi... ima mnogo dvolicnih :)
Sto se tice teme... Mikra izgleda odlicno sa Dubrovnikom u pozadini :)
E sad bez Dubrovnika...hmmm.. nisam siguran da je odlicna, ali jeste originalna... zaista je tesko izreci doslednu i potpunu ocenu samo na bazi slika...
Sto se tice Clia, prelep auto, ali nikada nisam imao zelju da ga posedujem, ne znam zasto, Reno me uvek razocara enterijerom. Dvojka Clio mi je bio prelep kao i Cetvorka (dvojka pre redizajna... Reno je takav majstor da sjebe sa FLom), ali onaj enterijer... ma i Captur je takav nikakav unutra, cak i Megane su zeznuli sa onim okvirom oko toucha... Espace mi je skroz ok :))
Oktopod
Napisao si:
"samo deo iznad zadnjeg točka"
Tamo se nalazi blatobran ili zadnje krilo.
Brava pripada vratima i nalazi se cak u gornjoj polovini vozila, tacnije cak gornjoj trecini u slucaju ove Mikre, a to je daleko od tocka, moras priznati! :)
Ova Micra ce biti japansko-francuski hibrid, dok je Clio u celosti turskog porekla, sto i govori o kvalitetu...
carobnjak
Clio se proizvodi u bar 4 fabrike, 4 zemlje. Sve jedno koji kupiš, nema razlike. U nekim fabrika se proizvode i Mercedesi.
Produkcija Klija 350 000.... I da znaš, od Nove Godine proizvodnja Klija je prebačena - vraćena u Sloveniju, Novo Mesto. Nisi upućen....
Nije to Fijat, Design in Tureky, Made in Šumadija. Ili Kompelt stvoren u Turskoj kao Tipo.
Mislo sam da je proizvodja Klija vraćena u Sloveniju iz Turske. Tamo se Klio više ne proizvodi. Sa turskom je bilo problema u prekoračenju rokova, zbog vanrednog - ratnog stanja, pa Klija sele odozdo.
Oktopod
Pojma ti nemas, Klio s epravi samo u FR i TR.
Kod nas naravno dolazi iz Turske, raspitaj se!
Dokazi ono sto si izmislio!
P.S. nijedan Fiat nije dizajniran u Turskoj, ne lupetaj!
Neverovatno koliko si ti dezinformisan, srami se! :)
Kakvo prebacivanje proizvodnje iz Turske kad su fabriku u Bursi komplet modernizovali?!
carobnjak
Šta odakle dolazi u Renou je jako teško znati.
Da dokažem, ne mogu ali čuće se brzo.
Vidi se samo po transportnim listovima kad kola dođu, a diler ne zna unapred odakle dolazi auto. Zavisi od mnogo toga, posebno od opreme i motora.
Turska fabrika je bola OK, a goli - jeftini modeli su se pravili sa posebnim nazivima, i nisu samo svojstveni za Tursku. Generation, Kampus, Storija i sl.
Đorđe
To za prebacivanje proizvodnej Clia iz Turske u Sloveniju, čuo sam od visoko rangiranih ljudi iz Renault Srbija. Imali su problema sa isporukom na vreme. Možda je fabrika predviđena za druge modele - platforme, Megan i sl...
@čarobnjak
Tofaš ima dosta dobar R&D. Mislim da električne instalacije na vozilima oni projektiraju. Isto tako bi trebali imati i zračni tunel. Nije velik ali imaju dio R&D.
@ Đorđe
Pa Tipo i je nastao zato šta su Turci dali lovu. Teško bi oni sami. I srećom pokazao se za sada kao veliki uspjeh. E da Turci imaju ekskluzivu za proizvodnju njega na području regije EMEA-a.
Tofaš ima jako puno javne dokumentacija i jako puno se sazna.
Evo npr. intervju gdje se spominje da će širiti kapacitete:
http://www.tofas.com.tr/en/Investor/Documents/TOFASTRANSCRIPT_16Q2_FINAL.PDF
Mislim da ovdje pokazuje da se ulagalo u kapacitete Tipa u Q3 prošle godine:
http://www.tofas.com.tr/en/Investor/AnalistPresentation/Analyst-Presentations(2016)/AnalystPresentation201610Webcast.pdf
Ovdje se pokazuje da je do kraja 9. mjeseca 2016. u toj godini proizvedeno preko 92 000 Tipa iako je za HB proizvodnja krenula u 4., a za SW u 7. mjesec:
http://www.tofas.com.tr/en/Investor/InvestorPresentations/2017_January_Investor_Presentation_website.pdf