
Mercedes je na salonu u Šangaju pokazao osveženu S-klasu što i ne čudi jer upravo kinesko automobilsko tržište s globalnog aspekta proguta najveći broj reprezentativnih limuzina iz Štutgarta.

Najveća limuzina u programu Mercedesa s mitskim slovom S na poklopcu prtljažnika oduvek je u sebi imala sve najbolje što Nemci mogu da ponude u jednoj luksuznoj limuzina pa je tako od 2013. godine i predstavljanja aktuelne generacije (koja je do danas pronašla čak 300.000 kupaca širom sveta), došlo vreme za osveženu verziju.

Među istaknutim karakteristikama osvežene verzije je potpuno nova ponuda efikasnih motora s nizom novih tehnologija za elektrifikaciju pogonskog sklopa, a Intelligent Drive tehnologija još je korak bliže autonomnoj vožnji. Pritom je puno toga dorađeno i na polju udobnosti i prijatnosti kod boravka u kabini.

"Razvoj nove S-klase bio je ekstremno iscrpan. S celim nizom novih karakteristika i funkcija S-klasa ostaje tehnološki pionir“, izjavio je Ola Källenius, član uprave i šef razvoja Mercedesa.

Moderan luksuz nove S-klase sada predstavlja manifest maksimalnog kvaliteta materijala i završne obrade. Status i tehnološka kompetencija sada su još više opipljivi, tvrde iz Mercedesa. Pritom su svi modeli opremljeni prednjom maskom novog dizajna: verzije sa šest i osmocilindričnim motorima u prednjoj maski uključuju tri dvostruke prečke kao i trake u sjajnom crnom izdanju. Limuzina s dugim međuosovinskim rastojanjem i V12 motorom na prednjoj maski opremljena je s dodatnim hromiranim trakama.

Modifikovani prednji kraj s bogatim hromiranim ukrasnim detaljima ističe izuzetan status modela Mercedes-Maybach. Takođe, novost predstavlja Maybach logo između prečki prednje maske. U kombinaciji s novim Multibeam LED prednjim svetlima S-klasa uključuje tri prepoznatljive svetlosne linije kao ekskluzivni dizajnerski element. Novost takođe predstavlja prednji branik s istaknutim otvorima za vazduh i izraženim sportskim izgledom.

U zadnjem delu se ističu nova LED svetla s izgledom kristala što noću deluje veoma efektno. Standardno ili kao opcija nudi se sedam novih aluminijumskih točkova od 17 do 20 inča.
Unutrašnjost nove S-klase karakteristična je po dva ekrana visoke rezolucije, svaki s dijagonalom od 12,3 inča. Vizuelno se ova dva ekrana ispod zajedničkog staklenog pokrova spajaju u jedan široki kokpit, koji kao centralni element ističe vodoravnu orijentaciju unutrašnjeg dizajna.

Kao ploča s instrumentima, ovaj široki kokpit uključuje veliki ekran s virtuelnim instrumentima u direktnom vidnom polju vozača kao i centralni iznad centralne konzole. Zbog toga što je kokpit potpuno digitalan, vozač može da izabere tri različita stila prikaza i da takođe konfiguriše informacije i prikaze povezane s njima.
Energizing kontrola udobnosti po prvi put na svetu ulazi u serijsku proizvodnju: ova opcija povezuje razne sisteme udobnosti u vozilu, kao što su klima uređaj, ambijentalno osvetljenje, funkcije masaže i mirisa, pa se klijentima omogućava konfigurisanje specifičnog stila koji odgovara njihovom raspoloženju ili potrebama.

To unapređuje fizičku udobnost i performanse vozača na putu. Nova S-klasa ima na dodir osetljive kontrole na upravljaču. One odgovaraju na klizne pokrete kao na pametnom telefonu i vozaču omogućavaju kontrolu kompletnog informacijsko-zabavnog sistema bez skidanja ruku s upravljača. Informacijsko-zabavnim sistemom se takođe može upravljati preko dodirne površine s kontrolerom na centralnoj konzoli i preko Linguatronic glasovnih komandi. Upravljanje Distronic sistemom i tempomatom direktno preko upravljača predstavlja još jednu novu karakteristiku.

Kao i pre, unutrašnje osvetljenje koristi samo dugotrajnu, štedljivu LED tehnologiju. Čak sa 64 boje, opcijski prošireno ambijentalno osvetljenje nudi bogatstvo individualnih postavki. Na primer, njime su ukrašeni centralni zaslon, mesto za sitnice u prednjem delu centralne konzole, ulegnuće naslona za ruku i džepovi u vratima, prednji i zadnji prostor za noge, krovna kontrolna ploča i visokotonski zvučnici kada je vozilo opremljeno sa Burmester High-End 3D Surround Sound sistemom.

Ispod poklopca svoj debi doživljavaju novi 3,0 litarski 6-cilindarski redni motori u modelima S 350d 4Matic i S 400d 4Matic od 286KS i 600 Nm odnosno 340KS i 700 Nm, Mada snažniji od prethodnih motora, troše preko sedam posto manje goriva (prosečno 5,5 i 5,6 litara po navodima Mercedesa). Specijalne prednosti ovog tehnološki naprednog motora iz dizelske porodice uključuju stepenasti proces sagorevanja, dvostepeni turbo punjač i po prvi put Camtrionic promenjivo upravljanje ventilima. Njegova konstrukcija uključuje kombinaciju aluminijumskog bloka motora i čelične klipove.

Veliki 4,0 litarski V8 BiTurbo motor u modelu S560 isporučuje 469KS i 700 Nm i jedan je od najštedljivijih V8 benzinaca na svetu (potrošnja 8,5 l). Radi smanjenja potrošnje goriva, pod delimičnim opterećenjem uz pomoć Camtronic sistema upravljanja ventilima istovremeno se deaktiviraju četiri cilindra novog V8 motora. To smanjuje takozvane gubitke ciklusa gasa i unapređuje ukupnu efikasnost četiri aktivna cilindra. Turbo punjači, ugrađeni u V otvor između redova cilindara, predstavljaju još jednu specijalnu karakteristiku.
Isti motor u najsnažnijem modelu Mercedes-AMG S63 4MATIC+ postiže 612KS i 900 Nm.
Kasnije, u planu su dodatni tehnološki napredni motori: benzinski redni šestocilindraši kao i plug-in hibrid s dometom na električni pogon od približno 50 km. Svetsku premijeru doživeće revolucionarne tehnologije kao što su 48-voltni integrisani motor startera koji obezbeđuje izvanrednu isporuku snage bez turbo rupe i električni booster kompresor, a uskoro i novi redni 6-cilindrični benzinac koji predstavlja pravi primer procesa elektrifikacije i uključuje 48-voltni izvor napajanja.
Uz sve navedeno, nova S-klasa preduzima još jedan veliki korak prema autonomnoj vožnji, a Intelligent Drive tehnologiju podiže na sledeći nivo. Distronic Active Proximity Control i Active Steer Assist sada pružaju još udobniju podršku vozaču kod održavanja bezbedne udaljenosti i upravljanja. Brzina se sada podešava automatski pre krivina i raskrsnice.
Zahvaljujući unapređenim sistemima kamere i radara, nova S-klasa sada ima još bolji pogled na saobraćajnu situaciju. Uz to, po prvi put se koriste podaci karti i navigacije kako bi se izračunalo ponašanje u vožnji. To znači da je Distronic Active Proximity Assist u mogućnosti da pomogne vozaču u mnogim situacijama na ruti i praktično namesti brzinu vozila.
Dalje, S-klasa je 2013. godine sa sistemom Road Surface Scan poslala snažnu poruku tehnološke superiornosti. Ovaj sistem detektuje izbočine ispred vozila i prema tome podešava Active Body Control oslanjanje.
U novoj S-klasi ova kontrola oslanjanja je dodatno unapređena: stereo kamera sistema sada još temeljnije skenira put, čak i u sumrak i pri brzinama do 180 km/h. Drugo unapređenje udobnosti predstavlja "Curve" funkcija naginjanja u krivinama, koja je po prvi put dostupna u S-klasi. Karoserija se naginje prema unutrašnjosti krivine za 2,65 stepena i time smanjuje centrifugalne sile, koje putnici osećaju. Uz Multibeam LED prednja svetla i Ultra Range duga svetla skro bukvalno, nova S-klasa noć pretvara u dan.
Uz sve navedeno, gotovo da nije ostalo mesta za druga poboljšanja, a nova, nikad tehnički sofisticiranija, udobnija i stilski doterana S-klasa u prodajne salone u Evropi stiže u julu.
Izvor: Jutarnji.hr/autoklub
Foto: Mercedes-benz
Prelep volan - odvratan prednji branik.
Sad mi tek izaziva zbun u poredjenju sa E i C klasom, mogao je ( i MORAO) da ima razlicit dizajn bar tog elementa u odnosu na bracu u gami.
Na Maybach verziji izgleda OK.
Ova moja zamerka naravno da nece uticati na prodaju tako da nema ni veze...
@auto S350d ima 286ks(ne 386ks) a S400d 340ks.
Inace odlicno su odradili facelift, S63 AMG ubraza za 3,5s do 100km/h. Jedino S65 nema poentu ovde, 630ks, stari menjac i ubrzanje 4,3s do 100km/h. Mogli su da je dorade na 660-670ks, tad bi imalo nekog smisla.
Slazem se u potuinosti za volan i mocno izgeda a i cudno polamlo za mercedes... fale jos slike od enterijera Ubija.
http://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance/picture/Mercedes-AMG-S-65.xhtml?oid=16551379&ls=L2VuL2luc3RhbmNlL2tvLnhodG1sP3JlbElkPTEwMDEmcmVzdWx0SW5mb1R5cGVJZD0xNzImb2lkPTE2NTUwNTQ1JmZyb21PaWQ9MTY1NTA1NDUmYm9yZGVycz10cnVl&rs=37
Rodjak ima aktuelni S i moram priznati da izgleda kudikamo bolje od ovoga, slazem se za volan, sam po sebi je odlican, ali mi sve skupa "strci"
Kralj je umiven.
Pored estetskih promena, najbitnije su one ispod lima tj novi motori.
Konačno su ubacili biturbo dizel sa preko 300ks.
63-ka dobila novi 4,0 biturbo sa 612ks i 4matic+.
3,5 sek do 100. :)
Napred nije promenjena "samo" maska, branik, grafika farova već i oblik farova.
http://www.germancarforum.com/threads/2017-mercedes-benz-s-class-facelift.56994/page-2#post-833896
Štopovi su dobili "stardust" grafiku, što mi se svidja.
Mada 222-ki FL i ne treba.
Zaboravih da dodam, svidja mi se što su kao i u novoj E klasi ubacili ovu kombinaciju boja ( slično ).
http://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance/picture/Mercedes-AMG-S-65.xhtml?oid=16551381&ls=L2VuL2luc3RhbmNlL2tvLnhodG1sP2ZpbGVuYW1lPVRoZS1uZXctTWVyY2VkZXMtQU1HLVMtNjMtNE1BVElDLWFuZC1TLTY1LVVwZGF0ZS1mb3ItdGhlLXBlcmZvcm1hbmNlLWx1eHVyeS1zYWxvb24mb2lkPTE2NTUwNTQ1JnJlbElkPTEwMDEmZnJvbU9pZD0xNjU1MDU0NSZib3JkZXJzPXRydWUmcmVzdWx0SW5mb1R5cGVJZD0xNzI!&rs=39
Lično mislim , bolje da ništa nisu dirali.
Ovom "Fanđo stajl" braniku definitivno nije mjesto na S klasi , na E klasi je užas a na ovom je tek teška šaka u oko.
Upropašćeni prednji farovi, kao i oni donji otvori - grilovi na braniku.
Ovim je auto izgubio neophodnu eleganciju, i poprimio Kineski izgled.
Volan i otvori za ventilacju katastrofa.... Štepani deo instrument table kao da je kućna radinost.
To je nova S klasa. Miriše kineski
Tup spreda kao i pozadi. Jedino ok izgleda sa bocnih strana. Ni ovaj volan nije nesto. Kraci gde su komande uzasno ruzni. Tablete kao Fap kontrol tabla necu ni da komentarisem. Sem udobnosti nista drugo. Prodavanje magle. Veca cena za model koji malo drugacije izgleda od prethodne klase...
Pokidali su,space iznutra.Gama motora isto za pohvalu.Amg sta reci sem 3.4 do 100kmh.Domaci ponovo
NoName,
600 i 65 su tu više zbog tradicije nego li realnih potreba...
U svakomslučaju lepo što ih nisu "izbacili" (mada je kod novih generaija kupea i SL-a izbačen model 600).
Poz
@Raziel Jesu zbog tradicije ali koliko sam pratio sef AMG-a rece da planiraju: 1. vecu razliku u snazi motora S65 vs S63 (a desilo se suprotno) 2. V12 motori sa 4Matic pogonom http://www.carscoops.com/2015/12/mercedes-amg-to-offer-future-v12s-with.html
Isto su trebali da u S65 stave 9G MCT ali pretpostavljam da obrtni moment predstavlja problem
Znaci u Stutgartu jos uvek ne umeju da ubace AWD sa V12....valjda ce to tehnicki da rese do pojave W223
toma Delimicno, jer G65 je AWD. Problem je ako stave AWD u S65 onda ne mogu ugraditi Magic Body Control. S63 je imao verziju RWD sa Magic Body Control i AWD verziju bez MBC. Verovatno gledaju tehnicko resenje kako da S65 ima obe opcije.
Meni se svidja ovaj fl. Bomba je. Sada mi se svidja i ovaj volan vise nego onaj pre fl. Ceka se novi A8 ;)
Samo zadnja vuca. Sve ostalo je za penzionere i ove u zimskim uslovima.. Previse su se Nemci okrenuli ka bogatim Kinezima. Farovi su losi na izgled. Nije los ali nije ni nesto. F01 Benka i dalje broj 1 po svemu.
Jedino ova Majbah verzija ima stil branika koji pristaje S klasi , ove ostale Fanđo nakarade stoje k'o piletu sise...
Djordje
Ovo je "base" trim :
http://blog.mercedes-benz-passion.com/wp-content/uploads/2048_S-Mopf-2017_0264.jpg
http://blog.mercedes-benz-passion.com/wp-content/uploads/2048_S-Mopf-2017_0245.jpg
http://blog.mercedes-benz-passion.com/wp-content/uploads/2048_S-Mopf-2017_0162.jpg
http://blog.mercedes-benz-passion.com/wp-content/uploads/2048_S-Mopf-2017_0149.jpg
http://blog.mercedes-benz-passion.com/wp-content/uploads/2048_S-Mopf-2017_0097.jpg
http://blog.mercedes-benz-passion.com/wp-content/uploads/2048_S-Mopf-2017_0140.jpg
Maybach :
http://blog.mercedes-benz-passion.com/wp-content/uploads/2048_S-Mopf-2017_0088.jpg
http://blog.mercedes-benz-passion.com/wp-content/uploads/2048_S-Mopf-2017_0279.jpg
http://blog.mercedes-benz-passion.com/wp-content/uploads/2048_S-Mopf-2017_0234.jpg
AMG pack :
https://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2018-s-class/1280x960/wallpaper_0a.htm
https://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2018-s-class/1280x960/wallpaper_12.htm
63 AMG :
http://blog.mercedes-benz-passion.com/wp-content/uploads/2048_S-Mopf-2017_0275.jpg
http://blog.mercedes-benz-passion.com/wp-content/uploads/2048_S-Mopf-2017_0175.jpg
Reko da ne zivciram fanove brenda, pa da ne kazem sta mislim o dizajnu (osim one opaske o nesposobnosti da ugrade AWD u V12 limuzinu), ali vidim sada na GCF forumu, merc fanovi zgrozeni ovim fejsliftom.
Mislim da su uradili proemene radi samih promena, sto nikad nije dobro. Ona prednja svetla ..... kao kad neki iz istocnoevropskih zemalja prerade auto po svom nahodjenju. Tu pre svega mislim na one tri obrve. Farovi deluju kao da su zelieli posto poto da ih popune necim, a nisu bas imali najjasniju ideju sa cim...
tomo Ja vidim da si ti napisao komentar samo da bi preneo misljenje neki ljudi sa GCF-a koji nisu zadovoljni kako bi isprovocirao neke ovde kojima se svidja FL. Nema poentu to sto si napisao posto nisi dao svoje "objektivno" misljenje. Mada i ti ne mozes da imas objektivno misljenje ne zato sto si BMW fanboy nego zato sto ti je jedini cilj da nadjes zamerku i da provociras.
NoName _ P1
Znaci spoznaja postojanja razlicitog misljenja "vas dvojicu" provocira? Zelite da zivite u mraku, i dok god vam ljudi tepaju i govorite ono sto zelite da cujete, super je! Mozda su ti komentari namenjeni onima kojima se takodje ne svidja FL. Sa vasim nacinom razmisljanja mogli biste da pretpostavite da vase misljenje provocira one kojima se taj fl ne dopada. Jel ste mozda razmisljali o tome, gospodo?
enterijer je odlican jedino instrument tabla kvari utisak inace kad je udobnost u pitanju zna se ko je gazda tu bmw i audi ne mogu mu nista
@auto
https://www.youtube.com/watch?v=P6tRFiOU7ks
miki79
Jesi video uživo tj seo u W222 ?
Ja ne znam da neko ko je seo i video uživo ima zamerke na ekrane, naprotiv.
Ekrani i ambijanetalno osvetljenje su pun pogodak.
toma Meni na slikama deluje ok, nekima se svideo, nekima ne ali dok ga ne vidim uzivo necu donositi nikakav zakljucak. Bio sam na Sajmu i sedeo sam u Petici, Trojci, Kecu itd...Obicna Petica unutra ne lici ni na sta. Tek u Luxury kombinaciji deluje na nesto(Mada mi bolji utisak ostavio Talisman Initiale Paris). Mislio sam da je unutrasnjos Alfe Djulije sra*e ali ispade po meni najbolji u klasi i od Trojke, C, A4...Tek kad vidim S facelift cu formirati svoje misljenje.
nisam imao prilike na slikama ne izgleda lepo mozda je uzivo mnogo bolje u svakom slucaju ja kao fan bmw priznajem da je merc uvek po pitanju udobnosti bio tata izuzev u slucaju bentlija i rolsa to je neki drugi nivo
Some new information from the Vienna Motor Symposium 2017 about the S350d/S400d as well as the S350/S400/S500
S350d (I6): 286HP and 600NM from 1200 to 3200 rpm
S400d (I6): 340HP and 700NM from 1200 to 3200 rpm
Both Diesel-engines consume 6% to 10% less fuel that its predecessor under real conditions.
S350 (I4): 300hp + 16HP/160NM E-Boost
0-62 in 5,9 sec.
Approx. 23% less fuel consumption compared to an S400
S400 (new I6): 367HP and 500NM. No word about E-Boost and consumption so far.
S500 (new I6): 435HP and 520NM +22HP/250NM E-Boost. 0-62 in 4,8 sec.
Approx. 25% less fuel consumption compared to a V6 with similar performance.