
Nakon nekoliko godina na tržištu, aktuelni Lexus NX je prošao kroz restilizaciju kako bi zadržao kupce sve do pojave potpuno nove generacije.

Japanci su odlučili da premijeru obnovljenog NX-a održe na sajmu automobila u Šangaju, a ne u Njujorku kako su neki možda očekivali.

Kako bilo, NX je dobio modernizovani dizajn eksterijera i unapređeni enterijer, kako bi zadovoljio potrebe kupaca luksuznih vozila.
Vizuelne izmene u stvari i nisu toliko upadljive, a podrazumevaju manje doterivanje prednjeg grila, svetala i LED dnevnih svetala.

Takođe, NX 300h i NX 300 F Sport sada imaju i izmenjene otvore za vazduh na prednjem delu kao i nova svetla za maglu.

Promene zaokružuju manje izmene zadnjih svetala, hromirane izduvne cevi, novi zadnji spojler i hromirani L-elementi na braniku verzije NX 300h. Uz nove 18-inčne alu točkove, to je to.

Treba pomenuti i značajno modifikovano oslanjanje, uz poboljšanje upravljivosti.
Što se unutrašnjosti tiče, izdvajaju se veći 10.3-inčni ekran (umesto dosadašnjeg 7.0-inčnog), kao i detalji u metalik satin finišu.
U ponudi su verzije NX 300 sa 2,0 litarskim
turbo benzinskim motorom (oznaka NX 200t je ukinuta), kao i hibridni NX 300h sa
kombinacijom 2,5 litarskog benzinca i dva elektromotora.
Na kraju, kupcima će se i dalje nuditi NX F Sport (samo u verziji NX 300), i to
sa crnim prednjim grilom, ekskluzivnim točkovima, Naguri aluminijumskim
detaljima u unutrašnosti i novom crno-belom kombinacijom sedišta.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
NX izgleda fantastično.
Šteta što ne nude dizla.
Ne znam koje su razlike FL i preFL verzije ali obe izgledaju odlično.
Jedino enterijer kaska za Nemcima.
Imali bi puno bolju prodaju u Evropi da nude dizla.
@P1
Uopste enterijer ne kaska. Veruj mi. Totalno, ali totalno druga prica kada udjes u njega. I ja sam mislio da kaska dok nisam prob'o. :)