home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volkswagen je danas na specijalnom događaju u Berlinu predstavnicima medija prikazao novu, šestu generaciju Pola, dok će u septembru na sajmu automobila u Frankfurtu moći da ga vidi i šira javnost.

Treba podsetiti da je Volkswagen od 1975. godine i prve generacije, pa do sada širom sveta prodao više od 14 miliona primeraka Pola.

Pre svega, sem modernijeg ali pre svega evolucijskog dizajna, novi Polo je dobio i novu MQB-A0 platformu, kao i unapređenu gamu pogonskih agregata.


Bez obzira što je nešto duži i širi u odnosu na dosadašnju generaciju (uz duže međuosovinsko rastojanje i više mesta u unutrašnjosti), automobil je po najavama i ekonomičniji.


Dužina novog Pola iznosi 4053 mm (94 mm više od prethodnika), širina 1751 mm, visina 1446 mm, a međuosovinsko rastojanje 2564 mm. Ovde i podatak da je zapremina prtljažnika značajno veća nego ranije i sada iznosi 351 litar.

Polo će moći da se dobije samo u hatchback verziji sa 5 vrata, poput nove Seatove Ibize koja se takođe više ne nudi u trovratnoj varijanti.


Uz kvalitetnije materijale u enterijeru, treba pomenuti i (opcionu) digitalnu instrument tablu, najnoviji infotainment sistem (sa 6.5 ili 8.0-inčnim ekranima), Apple CarPlay, Android Auto, MirrorLink, sistem automatskog kočenja, LED prednja svetla, sistem koji vozača upozorava na vozilo u mrtvom uglu, adaptivni tempomat, kao i opcioni R-Line paket opreme 

Posebno je zanimljiva sportska GTI varijanta koja će se u prodaji naći od početka.

Novi Polo GTI naime pokreće 2.0 TSI turbo benzinac sa 200KS, u paru sa 6-stepenim manuelnim ili 7-stepenim DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom, pri čemu deo GTI paket čine i aero body kit, maska sa crvenom linijom, alu točkovi od 17 inča (opciono i od 18 inča), sportski podešeno oslanjanje, sportski izduvni sistem sa dve hromirane izduvne cevi, jače kočnice, crvena kočiona klešta, kožni volan sa crvenim koncem, kao i sportska sedišta sa karakterističnom GTI šemom.


Paleta motora i menjača:

Benzinci:

• 1.0 MPI sa 48 kW / 65KS, 5-stepeni manuelni
• 1.0 MPI sa 55 kW / 75KS, 5-stepeni manuelni
• 1.0 TSI sa 70 kW / 95KS, 5-stepeni manuelni / 7-stepeni DSG
• 1.0 TSI sa 85 kW / 115KS, 6-stepeni manuelni / 7-stepeni DSG
• 1.5 TSI sa 110 kW / 150KS, 6-stepeni manuelni / 7-stepeni DSG
• 2.0 TSI sa 147 kW / 200KS, 6-stepeni manuelni / 7-stepeni DSG

Dizelaši:

• 1.6 TDI sa 59 kW / 80KS, 5-stepeni manuelni
• 1.6 TDI sa 70 kW / 95KS, 5-stepeni manuelni / 7-stepeni DSG

Prirodni gas:

• 1.0 TGI sa 66 kW / 90KS, 5-stepeni manuelni


Što se cene tiče, novi Polo će u Nemačkoj startovati od 12.975 evra, što je nešto više od dosadašnjih 12.600 evra.

Ivan Mitić – Autoblog.rs











čitanja : 3031



Komentari

Realno je bezgresan. Svakako najlepsa stvar je enterijer sa uvodjenjem ovih boja eksterijera unutra na konzolu. Vozacevo mesto je vrhunsko.
Ne znam sta da mislim...
Jako tesko mu je naci manu, jedino da sacekamo kako ce izgledati sirotinjske verzije.
Uz Clio i Ibicu u top 3 sigurno.
Cekamo novu Corsu i mozda...tamo nekad...novi Punto.

Autor Uros Cuore Sportivo 16 Jun 2017, 12:26

slažem se... predvidljivo dosadnjikav ali FASCINANTAN u načinu realizacije. to jest u vidu preciznosti i kvaliteta izrade, materiala, tehnologije, asistenčnih sistema itd.

a ako sam iskren, unatoč već milijun puta recikliranom dizajnu, bar meni ipak i u tome "viša liga" od Fobije i Ribizle

Autor drugmirko 16 Jun 2017, 12:50

Nepogresiv i sjajan

Autor Ssrki 16 Jun 2017, 14:15

Cesto ni ne ostavim komentar jer kad UCS ili drugmirko komentarise dizajn obicno je to ono sto mislim u delu dizajna, ali ovoga puta moram priznati mislim upravo suprotno.

Ok enterijer je moderan fancy, cak i razlicit i funky, opet sa jakim tehno vajbom, ali sta vi vidite u eksterijeru nije mi jasno!???

Meni je sem sirine i stava sve odbojno i to toliko da nova Fiesta koja mi je bila totalno razocarenje deluje modernije i bolje.
Naravno da Fabia sa svojim sirovim potezima nije pravi reper

Autor J4ZZER 16 Jun 2017, 14:34

Ibiza mi je klasu bolja, sem u enterijeru, jer Ibiza unutra izgleda dosadno i predvidivo kao Polo spolja.

Cak bih pre sa stanovista eksterijera kupio prethodni POLO

Autor J4ZZER 16 Jun 2017, 14:40

@J4ZZER,
Meni je na prvom mestu fenomenalno sto ne viri tabletm to mi je 50% odusevljenja. Druga stvar su ove boje koje su donedavno bile osuda kod drugih proizvodjaca od nekih fanova ovde. Necu da mi se vidi boja lima ili sta god asocira na njega u enterijeru. VW je ovim potezom mene odusevio jer, slozices se, razbija monotoniju. Fenomenalna stvar mi je i ova zakrivljenost konzole prema vozacu.
Nekad mogu da zastranim pa da razumem taj "lenjir" dizajn i strogost, inace to ne volim.
Ali ponavljam:
Ovo su top verzije. Ko zna kako to izgleda u onom paketu na dnu...
Ibiza bas izgleda dosadno unutra naspram POLOa.

Autor Uros Cuore Sportivo 16 Jun 2017, 15:03

Fenomenalan. Bez puno filozofiranja, bas kako treba.

Autor Jimmy 16 Jun 2017, 15:18

Dizajn spolja ok, unutra odličan, ali dokle više sa ovim atmosferskim troklipnjačama misle da voze nije mi jasno i još malo pa za cenu Golfa?

Autor X 16 Jun 2017, 15:28

@J4ZZER

pa krivo si me shvatio... ni ja ne vidim ništa u njegovom dizajnu... čak mi i unutrašnjost, koja do duše ima hi-tech feeling, u biti izgleda "nadahnuto" ko frontalna ploča modernijih kućanskih aparata!

ali ono što je već na slikama i ovim prezentacijkim videima očito i fascinantno su (ko što sam i gore rekao) preciznost i kvaliteta izrade te profinjenost materiala u kabini...
a to što sam rekao, da je ima dizajn bolji od sestarskih Škode i Seata, to samo znači, da su mi njih dva još dosadnijeg i bezveznijeg dizajna!
osim toga, ovaj Polo ima odlične proporcije karoserije, puno bolje d sadašnjeg i u ćivo bi zbog toga mogao izgleda dobro! ali to neće promenit činjenicu, da ima i u ovoj verziji ve po n-ti put viđen i prežvakan dizajn!

Autor drugmirko 16 Jun 2017, 16:46

Pola izvlače proporcije. Jedan od širih i nižih u klasi sa jednim od dužih međuosovinskih razmaka.

Dizajn jako neinventivan što se vanjština tiče. Unutra klasičan VAG, od sestre Ibize se razlikuje središnja konzola zakrenuta ka vozaču. Inače dosta jeftin interijer. No u VAG-u su majstori skrivanja jeftinoće.

Ono što bi moglo biti razlika naspram konkurencije je ako ponude multilink kod jačih verzija. No nekako sumnjam u to.

Autor N.N. 16 Jun 2017, 18:21

gde su slike tog novog 2018. modela? ja vidim slike samo onog starog iz 2007.

Autor mile antena 16 Jun 2017, 20:10

Ljudi, a šta je ovde novo, osim farbani enterijer skinut sa Fijata ???
Narodni auto je izgleda zaista folker.
A tek klotara, mogu zamisliti.

Autor Oktopod 16 Jun 2017, 22:25

Bestseller u najavi. Sve kako treba, mali auto, a vrlo ozbiljnog nastupa. Ko hoce nesto sto izgleda kao igracka i razbija monotoniju, potrazice u drugom taboru. Daleko ot toga da je dosadan, samo je sve kako i gde treba da bude. Sto se tice klot verzije, bez brige, osnovni dobija ekran od 6 inca (kaze u prvom videu), tako da ce to sasvim pristojno izgledati. Uz novu nissan micru (koju ce prodajom visestruko nadmasiti) favorit u klasi.

Autor Damko 17 Jun 2017, 02:35