home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nova, treća generacija BMW-ovog modela X3 će premijeru za medije imati 26. juna, u Spartanburg fabrici u SAD-u, gde će se i proizvoditi. Šira javnost će zatim moći da ga vidi u septembru, na tradicionalnom sajmu automobila u Frankfurtu. Ipak, prve zvanične slike su već danas pred vama...

Treba podsetiti i na raniju vest koja kaže da će BMW investirati oko 420 miliona dolara u svoju Rosslyn fabriku u Južnoafričkoj republici, kako bi bila spremna za proizvodnju novog X3. Jedan od razloga za ovaj potez je namera da se oslobode proizvodni kapaciteti pomenute fabrike u Spartanburgu, gde će za koju godinu inače početi i proizvodnja BMW-a X7.


Da se vratimo na novi X3 koji je razvijen pod kodnom oznakom G01 i koji bazira na CLAR platformi (pa je vozilo za oko 100 kg lakše od dosadašnje generacije).



U pogledu izgleda naravno nema iznenađenja, budući da novi X3 prati linije novijih modela iz X porodice, a nudi prostraniji enterijer, povećani komfor i veću varijabilnost u odnosu na dosadašnju generaciju.

Vozilo je po ranijim informacijama i nešto duže i šire, uz duže međuosovinsko rastojanje. Takođe, za Kinu će biti pripremljena i produžena varijanta (G08), sa više mesta za putnike pozadi.


Što se motora tiče, pojedini mediji su još pre nekoliko meseci objavili listu agregata koji će biti ponuđeni kupcima.


U ponudi će se između ostalog naći i verzija M40i sa 3,0 litarskim twin-turbo šestocilindarskim motorom sa 360KS i 500 Nm (do 100 km/h stiže za 4,9 sekundi, najveća brzina ograničena na 250 km/h), a na raspolaganju će biti i dve hibridne varijante (sa oznakom iPerformance).


Dakle, lista motora izgleda ovako:

BMW X3 sDrive18d | 150 hp Rear wheel | Manual, Automatic
BMW X3 sDrive20d | 190 hp Rear wheel | Manual, Automatic
BMW X3 xDrive20d | 190 hp All-wheel drive | Manual, Automatic
BMW X3 xDrive25d | 224 hp All-wheel drive | Manual, Automatic
BMW X3 xDrive30d | 258 hp All-wheel drive | Automatic
BMW X3 M40d | 320 hp All-wheel drive | Automatic

BMW X3 sDrive20i | 190 hp Rear wheel | manual, automatic
BMW X3 xDrive20i | 190 hp All-wheel drive | Automatic
BMW X3 xDrive30i | 252 hp All-wheel drive | Automatic
BMW X3 M40i | 360 hp All-wheel drive | Automatic

BMW X3 xDrive30e iPerformance | 252 hp All-wheel drive | Automatic
BMW X3 xDrive40e iPerformance | 326 hp All-wheel drive | Automatic

 

Takođe, u ponudi će biti i head-up displej, kontrola nekih funkcija gestovima, brojni bezbednosni sistemi i sistemi asistencije vozaču, kao i M Sport paket (M aero body kit, M alu točkovi, sportsko oslanjanje, sportski izduvni sistem i kočnice, M sedišta i volan...).

Jedna od nedavnih vesti kaže da će se BMW-ovim električnim modelima pridružiti i električni BMW X3, koji na tržište treba da stigne ubrzo nakon regularnih verzija.

Električni X3 bi po pisanju Auto Bilda trebalo da raspolaže sa 225 kW/306KS i litijum-jonskim baterijama od 70 kWh, dok će autonomija iznositi oko 400 km.  

Na kraju, kasnije očekujemo i pravi sportski X3 M sa nekih 500KS.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 5064



Komentari

konacno x3 koji nije 13to prase u BMW porodici kad je o eksterijeru rec. unutrasnjost ima dosta slicnosti sa serijom 5 sto je odlicno. da sacekamo bolje slike i uzivo da ga vidimo,ali ovo je jako dobro.

Autor BMW SERIES 8 23 Jun 2017, 21:38

Na zalost nisu svi skorojevici, te im nije milo nesto samo jer je video na televiziji. Na srecu svih ostalih BMWu su meta bas oni.

Cinjenica je da je isuvise blizu X1 u svakom smislu(rucica menjaca je drugacija, ovaj put vrsta koju ne volim). Zadnji pogon su price za malu decu.

U poredenju sa 3008,5008, Kodiaq se jasno vidi da X3 ne vredi ni imena, ni novca. BMW je u velikoj stagnaciji inovacija.

Autor Fordovac 24 Jun 2017, 08:12

bmw series 8
da, auto izgleda sveze, i za razliku od dosadasnjeg mnogo skuplje i "premijumskije". Za razliku od GLC-a kod kojeg je prekopiran enterijer iz C klase, ovde je uz odredjene izmene u dizajnu lejauta prenesen iz petice, tako da tu nece biti velikih dilema u uporednim testovima....takodje mi se svidja sto cuvaju neku vrstu dizajnerskog nasledja sa prethodnih modela. Ako pogledas bocnu liniju i posebno donju liniju bocnih stakala videces da je ona jedinstvena kod svih X3 generacija, takodje x1-ice imaju drugaciji taj deo od ostalih, i naravno x5 ima klasicnu liniju - ravno, sve do Hofmajster kinka. Bas me zanima da li ce u novom X5 to zadrzati, kao i kako ce izgledati taj deo kod x7...i nemoj da odgovaras svakakvim hejterima....dajes im na znacaju, posto im toga najvise fali u stvarnom zivotu pa zato i deluju ozlojadjeno....

Autor toma 24 Jun 2017, 08:41

ti bese onaj koji ne razlikuje prethodni m3 od aktuelnog m4? :-) nadaleko poznati strucnjak... :-) . ti znas vredi li novca...hahaha.jesi li ikad vozio bilo koji BMW? i kao sto rekoh,prosecnom Srbinu nista ne vredi novca.predstave ljudi npr 911 turbo s,prosecan Srbin kaze da bi za te pare kupio npr s klasu i m4. predstavi npr BMW m4,opet prosecan Srbin rezonuje da bi za te pare kupio skodu superb i plus neki npr tt sa osnovnom motorizacijom itd...razumem je da taj prosecan Srbin u zivotu nije video vise od par hiljada evra(ne racunajuci kad prodaje stan ili kucu) i onda tako i rezonuje,jer sve ove cifre za njega su naucna fantastika,i ne zameram na takvom rezonovanju. ali ova kola su za ljude koji imaju totalno drugaciji pogled pre svega na svet,pa na novac,a onda i na automobile.i takve vi treba bar da pokusate da razumete. ali tesko.
"U poredenju sa 3008,5008, Kodiaq".... a tek u odnosu na daciju...tek tad ne vredi :-))))

Autor BMW SERIES 8 24 Jun 2017, 08:46

evo ga i filmic:
https://www.bmwhk.com/en/all-models/x-series/X3/2017/at-a-glance.html
razbija.

Autor BMW SERIES 8 24 Jun 2017, 09:07

Nema poente ulaziti u rasprave sa neobrazovanima... zato i ne stavljam poruke na ovaj sajt cesto. Secam se da je zadnja rasprava bila na temu pismenosti; tu su se mnogi dokazali... Neosporno je da su proizvodjaci "obicnih" automobila ucinili veliki iskorak, dok BMW stagnira. Mene zanima sta ja radim. Nije me briga da li ce komsiji da crkne krava.

Autor Fordovac 24 Jun 2017, 10:06

"Nema poente ulaziti u rasprave sa neobrazovanima... zato i ne stavljam poruke na ovaj sajt cesto. Secam se da je zadnja rasprava bila na temu pismenosti; tu su se mnogi dokazali." neko je neobrazovan ako ne stavlja na pocetku recenice veliko slovo? u redu,taj sam. moja "sramota". a za mene je veca neobrazovanost,bar dok pisemo na sajtu koji se zove autoblog nemogucnost razlikovanja prethodnog m3 od novog m4.
"dok BMW stagnira." na sta konkretno mislis?
" Mene zanima sta ja radim. Nije me briga da li ce komsiji da crkne krava." odlicno razmisljanje.

Autor BMW SERIES 8 24 Jun 2017, 10:12

Automobili me zanimaju sa aspekta dizajna. Radio sam na globalnim kampanjama za Lexus i Buick. Razlikujem ih, a i da ih ne razlikujem, to mi nije posao i nikome nece pasti glava. Uzivaj u kupovini ovakvih proizvoda, neces biti usamljen. Mene takvi proizvodi ne interesuju. Cinjenice stoje. Da, serija 7 je sigurno bolja u svakom pogledu od nakaza poput Dacia, 500x i slicnih. X3 je jedan u nizu genericnih aspiracionih modela inspirisanih uspehom X5. Peugeot 3008, koji me, takode, ne zanima je osmisljen sa ciljem da privuce paznju dizajnom. Iako PSA kao propala firma to mora da radi, a BMW kao uspesna moze da zivi na izgradenom imenu ne menja se cinjenica da je dizajnerski 3008 u odnosu na BMW slicne velicine i funkcionalnosti(x1,x3) bolji model i samim tim bolja kupovina za svakog kome je dizajn prioritet. Nema potrebe da svako svoje banalno misljenje pravdam, niti mi je bitno tvoje odobrenje jer mi nisi klijent.

Autor Fordovac 24 Jun 2017, 10:27

zanimaju te sa aspekta dizajna a ne razlikujes prethodni m3 od aktuelnog m4??? zezas se? tebe ne interesuje x3 pa pises li pises. mene kad ne interesuje neki tip modela,kao npr.taj "tvoj" 3008 i ne otvaram vest.al dobro,svako ima svoje razloge.
pa tebe ustvari ni 3008 ne zanima??? :-)))))
" slicne velicine i funkcionalnosti(x1,x3) " u pitanju su potpuno ralicite KLASE automobila. a tebi je to slicno....hahahaha.pa ti si kralj.
"Nema potrebe da svako svoje banalno misljenje pravdam, niti mi je bitno tvoje odobrenje jer mi nisi klijent."nemas potrebe da pravdas,ali nemas potrebe ni da pises sve i svasta.jes da tastatura sve trpi,ali kad nesto vec napises i upustas se u diskusiju onda je posteno i da obrazlozis to sto si napisao.

Autor BMW SERIES 8 24 Jun 2017, 10:55

Kao skorojevic ne mozes da prihvatis cinjenice jer ti nedostaje prethodno znanje na osnovu kog bi ih razumeo.

Autor Fordovac 24 Jun 2017, 11:12

Fordovac
Vazno je da si ti prepun prethodnog znanja, i da sve razumes....bas mi je drago zbog tebe.

Autor toma 24 Jun 2017, 12:10

Ako ce neko da mi plasira argument kako su dva proizvoda razlicitih "klasa", onda bi valjalo da ume da prepozna razliku izmedu marketinskog pozicioniranja proizvoda i njegove eksploatacije. U eksploataciji su apsolutno ista klasa. "Stil zivota" je ono sto pisemo kako bi se nesto prodalo modelom asocijacije i ne znaci nista(pogledati Opel ili Fiat PR tekstove na ovom sajtu). Demografska razlika u profilu kupaca 3008 i x3 postoji, ali znacajne razlike u upotrebi proizvoda nema. Ako gledamo proizvod sa aspekta dizajna i ignorisemo brend, cenu(cena!=vrednost), sto ja radim, formiramo misljenje o vrednosti samog proizvoda a ne vrednosti propagande koja ga prati.

Ne razumem se u voznju, ne razumem se u motore, ne razumem se u auto moto sport. U svoj posao se razumem vise od onih koji se istim ne bave; isto vazi i za "8" u ciji posao se verovatno ne razumem uopste.

"8" je idealni konzument. Primera radi njemu bi marketinski slozen tekst o specijalnom farbanju znacke opravdavao vecu cenu te znacke u odnosu na onu za koju pise da je proizvedena standardno masinski iako je moguce da je razlika iskljucivo u tekstu i da se prave na isti nacin i na istom mestu. Kada iskusis dovoljno prodajnih sablona (manje-vise su uvek isti) ta dodatna asocijativna vrednost ispari.

Autor Fordovac 24 Jun 2017, 12:39

" U eksploataciji su apsolutno ista klasa" u voznji potpuno druga.a mene kao kupca to interesuje.
"Ne razumem se u voznju, ne razumem se u motore, ne razumem se u auto moto sport." posteno.
""8" je idealni konzument" tako je.vozim BMW,ti verovatno ford.svi srecni svi zadovoljni.
"Primera radi njemu bi marketinski slozen tekst o specijalnom farbanju znacke opravdavao vecu cenu te znacke u odnosu na onu za koju pise da je proizvedena standardno masinski iako je moguce da je razlika iskljucivo u tekstu i da se prave na isti nacin i na istom mestu." nisi uopste u pravu.

Autor BMW SERIES 8 24 Jun 2017, 13:23

auto,veliki bimmertoday od vas preuzima fotke... :-)))
http://www.bimmertoday.de/2017/06/24/bmw-x3-g01-leak-enthullt-dritte-generation-des-mittelklasse-suv/
bravo,bravo :-)

Autor BMW SERIES 8 24 Jun 2017, 13:25

@Fordovac - Apsolutno si u pravu. Kao bivši "konzument" BMw-a, sa žaljenjem konstatujem da je BMW u dizajnerskoj stagnaciji. Nadam se da će X2 biti prekretnica za BMW. Mada, na šta liči X7 na fotkama...

Autor Jimmy 24 Jun 2017, 16:16

Konačno i X3 izgleda dopadljivo , jer imam osjećaj da su prethodne dvije generacije , namjerno "poružnjivane" zbog većeg X5.

Autor Đorđe 24 Jun 2017, 16:50

" na šta liči X7 na fotkama..."
daj fotke ako imas da uzmemo pare.jos niko nema ni fotke koncepta koji cee biti prikazan u Frankfurtu,kamoli serijske verzije. budi drug.

Autor BMW SERIES 8 24 Jun 2017, 16:54

I BeMWea je obuzeo Audizam.

Autor Nemanja 24 Jun 2017, 22:39

@Nemanja
Celokupna premijum trojka je u tom problemu. Nazalost, nema vise izuzetaka.

Autor Panco 24 Jun 2017, 23:10