
Jaguar je večeras i zvanično promovisao svoj novi crossover E-Pace, čija prodaja u Velikoj Britaniji će startovati krajem ove godine.

U pitanju je crossover manji od već poznatog modela F-Pace, pri čemu Jaguarov šef dizajna Ian Callum navodi da E-Pace kombinuje izgled sportskog automobila sa Jaguarovim performansama, što će osigurati da će se ovaj model isticati u svojoj klasi.


Što se konkretnih brojki tiče, E-Pace je dugačak 4345 mm, širok 1984 mm, visok 1649 mm, međuosovinsko rastojanje je 2681 mm, dok zapremina prtljažnika iznosi 480 litara.


E-Pace se bazira na platformi koju koristi i Land Rover Discovery Sport; u ponudi će pored prednjeg imati i pogon na sva četiri točka, kao i brojne sisteme pomoći vozaču i sisteme konekcije.


Prednji pogon će se nuditi samo u verziji sa 2,0 litarskim dizel motorom sa 150KS i šestostepenim manuelnim menjačem, s tim što će ovaj dizelaš moći da se kombinuje i sa opcionim 4x4 pogonom.

U svakom slučaju, u E-Pace modelu će se nuditi gama četvorocilindričnih benzinskih i dizel Ingenium motora, uključujući i top varijantu sa 2,0 litarskim turbo benzincem sa 300KS. Ova najjača varijanta će od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzavati za 5,9 sekundi, dok je najveća brzina 243 km/h.

Takođe, u ponudi će biti i kontrastni crni krov, panoramski stakleni krov, 10-inčni Touch Pro infotainment sistem sa glasovnom komandom, opcioni 12.3-inčni digitalni instrument panel, Meridian audio sistem, head-up displej i 4G Wi-Fi hotspot.

Proizvodnja Jaguara E-Pace će se odvijati u Magna Steyr fabrici u austrijskom Gracu, dok će cena na britanskom tržištu startovati od 28.500 funti.


E-Pace će se inače proizvoditi i u Kini, ali će ti primerci biti namenjeni samo kineskom tržištu.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Odlican!
Napred me malo asocira na novi Suzuki Swift, ali nema veze, posto je to totalno drugi segment vozila.
eksterijer odlican, ali sta uradise sa enterijerom?? kakva je ono marama preko srednje ventilacije i ide na levo??
paaa, sad... lajkam, iako me kod genrealnih poporcija silhuete sasvim malo smeta blaga sličnost s Kiama (prva "bjela" fotka) i s Mazdama, kod pojedinih dizajnerskih detajla (zadnji kraj bočno, izza drugih vrata)... ali ništa preupadljivo ili predrastično, jedino... dizajn i-Pace koncepta mi je jednostavno bio puno markantniji i originalniji od ovog...
a jako mi se dopada čišća, minimalističnija i modernija "reinkarnacija" armature prvog Peugeota 3008 :))! big lajk za to...