
Nakon što je juče procureo set prvih fabričkih fotografija, BMW je danas i zvanično objavio komplet slika i informacija o novoj generaciji sportskog sedana BMW M5.

Novi M5 (interne oznake F90) će šira javnost inače moći da ga upozna u septembru, na tradicionalnom sajmu automobila u Frankfurtu.

Dakle, pod njegovom haubom je najnovija verzija 4,4 litarskog V8 M TwinPower Turbo motora, i to sa snagom od 441 kW/600KS pri 5600-6700 o/min. i 750 Nm pri 1800-5600 o/min.


Menjač je osmostepeni M Steptronic, a pogon na sva četiri točka sa nekoliko M xDrive modova (4WD, 4WD Sport, 2WD). Uprkos pogonu na sva četiri točka novi M5 je sa svojih 1855 kg za 15 kg lakši od prethodnika.



Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 3,4 sekunde, do 200 km/h stiže za 11,1 sekundu, dok je najveća brzina el. ograničena na 250 km/h (sa M Drivers Package-om je 305 km/h).


Fabrika navodi da je kombinovana potrošnja goriva 10,5 l/100 km, pri čemu emisija CO2 iznosi 241 gram po km.

Naravno, deo M paketa čine i aero body kit, sportski podešeno oslanjanje, sportski izduvni sistem, alu točkovi od 19 inča, gume 275/40 R 19 i 285/40 R 19 (opciono će se nuditi i točkovi od 20 inča), kao i jače kočnice (opciono i karbon-keramičke kočnice sa žutim kočionim kleštima).

Treba pomenuti i novu plavu boju (Marina Bay Blue), krov od ugljeničnih vlakana, haubu i prednje blatobrane od aluminijuma, novi iDrive sistem, kontrolu gestovima, daljinsko parkiranje, Head-Up displej, ali i polu-autonomni sistem vožnje kao i kod regularne Serije 5.

Što se cene tiče, ona u Nemačkoj iznosi 117.900 evra, pri čemu će na početku po ceni od 137.400 evra biti dostupna i First Edition serija od samo 400 primeraka.


BMW M5 First Edition između ostalog ima i Frozen Dark Red Metalik ekterijer, crne alu točkove od 20 inča, crne elemente na eksterijeru, Smoke White belu kožnu unutrašnjost i crvene šavove.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
U nastavku i PR saopštenje uvoznika BMW-a za Srbiju:
Inovativni pogonski sklop M xDrive pojačava agilnost i vuču novog modela BMW M5 (kombinovana potrošnja goriva: 10.5 l/100 km [26.9 mpg imp]; kombinovane emisije CO2: 241 g/km), što vozačima daje doživljaj nadmoćnih performansi vozila.
Novi BMW M5 (kombinovana potrošnja goriva: 10.5 l/100 km [26.9 mpg imp]; kombinovane emisije CO2: 241 g/km) najuzbudljiviji je i emocionalno očaravajući sedan visokih performansi u okviru svih varijanti ovog modela koje je BMW M ikada pustio na tržište. Šesta generacija ove fantastične sportske mašine biće lansirana 2017. godine sa sistemom M xDrive, čija tehnologija na sva četiri točka omogućava da se dinamične sposobnosti još dublje dožive. Osim primetno poboljšanim performansama, novi BMW M5 se takođe razmeće većom praktičnošću za svaki dan i vrhunskim držanjem. On stoga predstavlja novi evolutivni korak u svakom pogledu za izuzetno uspešan koncept vozila koje se najpre pojavilo 1984. godine kada je lansiran prvobitni BMW M5.
Nadmoćni pogonski sklop: M xDrive.
Dinamičnost vožnje visokih performansi s jedne strane spojena sa praktičnošću za svaki dan i kvalitetima poslovne limuzine s druge: to sasvim lepo pokriva M-ov tradicionalni pristup razvoju modela – modela koji teži da uskladi individualne pogonske komponente u besprekornu celinu.
„Osnovna komponenta M xDrive sistema je centralna inteligentna jedinica sa softverom specifičnim za M koji daje integrisanu kontrolu podužne i poprečne dinamičnosti. Nova tehnologija pogonskog sklopa – koja debituje u novom modelu BMW M5 – stoga kombinuje svu agilnost i preciznost standardnog pogona na zadnjoj osovini sa vrhunskim držanjem i vučom sistema pogona na sva četiri točka“, objašnjava Frank van Mel, predsednik upravnog odbora kompanije BMW M GmbH. „Zahvaljujući tome, novim modelom BMW M5 može se upravljati sa poznatim spojem sportske vožnje i nepogrešive preciznosti, kako na trkačkoj stazi tako i na otvorenom putu – i u različitim vremenskim uslovima.”
Sistem M xDrive omogućava čudesno brzu postavku oslonjenu na zadnju osovinu, dok se prednji točkovi uključuju u igru tek kada zadnji više nisu u stanju da prenesu više snage na drum, pa je potrebna dodatna vučna snaga. Čak i kada se vozi na izuzetno sportski način i kada razvija velike nivoe snage, novi BMW M5 sa pogonskim sistemom M xDrive ponaša se predvidivo i vozač ga lako može kontrolisati, što stvara prostor za još bogatiji doživljaj izuzetnih performansi i sposobnosti poslovne limuzine.
Vozač može da bira između pet različitih konfiguracija zasnovanih na kombinacijama režima DSC (DSC uključen, MDM, DSC isključen) i režima M xDrive (4WD, 4WD Sport, 2WD).
Konfiguracije dopuštaju da se osobine pogonskog sistema kroje prema ličnim sklonostima vozača i prirodi putovanja. Čistunci se mogu odlučiti za klasičan pogon na zadnjim točkovima potpunom deaktivacijom pogonskog sistema na sva četiri točka.
Sve u svemu, novi pogonski sistem donosi prevoklasnu dinamičnost upravljanja zajedno sa neograničenom svakodnevnom upotrebljivošću. Ovo omogućuje centralna inteligentna jedinica sa softverom specifičnim za M radi integrisane kontrole podužne i poprečne dinamičnosti. Rezultat su optimalne performanse u svakoj od različitih konfiguracija. Sa dolaskom sistema M xDrive, inženjeri su uspeli da spoje klasične kvalitete standardnog zadnjeg pogona uz prednosti na sport fokusiranog sistema BMW xDrive.
Ovo se sve stiče u osećaju dinamičnog stila koji izaziva nevericu čak i kod iskusnih vozača DTM-a: „Ja sam veliki ljubitelj modela M5“, objašnjava, na primer, trkački vozač BMW-a Timo Glok. „Često prevaljujem velike udaljenosti i potrebno mi je dosta prostora za porodicu, ali ne bih voleo da propustim priliku da istražim sportski karakter vozila. Sa pogonom M xDrive, ne samo što se novim modelom BMW M5 može upravljati precizno i agilno, već mi je ponuđeno nešto što zaista cenim, jer živim u Švajcarskoj: primetno jača vuča i mogućnost kontrole – čak i kada vozim u posebnim vremenskim uslovima, poput vlage i snega, i kako u svakodnevnim vozačkim situacijama, tako i kada automobil teram do krajnjih granica performansi.“
Sportska i glatka vožnja: M Steptronic transmisija sa osam brzina i sistemom Drivelogic.
U novom modelu BMW M5 zadatak prenosa snage motora poveren je izuzetno efikasnoj transmisiji M Steptronic sa osam brzina i sistemom Drivelogic. Zahvaljujući neverovatno kratkom vremenu prebacivanja i optimalnoj stopi iskorišćenosti prostora, transmisija se kombinuje sa novim sistemom M xDrive i dodatno poboljšanim turbomotorom V8 i sve to stvara savršeno orkestriranu celinu.
Pored toga, transmisija nudi impresivno dobre polazne karakteristike, olakšava manevrisanje i ima široki raspon među brzinama što doprinosi održavanju niske potrošnje goriva. Vozač ima uobičajeni izbor programa promene brzina, kao i mogućnost manuelne promene brzine korišćenjem tipki menjača na volanu, pa čak i izvođenja sportskih višestrukih prebacivanja u niže stepene prenosa. M Steptronic sa osam brzina je deo novog, fino podešenog paketa koji BMW M5 pretvara u sedan visokih performansi koji nudi svakodnevnu praktičnost, i ujedno razrešava naizglednu protivrečnost između sportskih osobina i komfora.
Moćniji i efikasniji: novi poboljšani turbomotor V8.
Ispod haube novog modela BMW M5 krije se najnovija verzija motora V8 od 4,4 litra sa tehnologijom M TwinPower Turbo. Dodatno poboljšani motor sa velikim brojem obrtaja nadmašuje svog prethodnika u izlaznoj snazi i obrtnom momentu. Poboljšanja koja su inženjeri primenili obuhvataju viši pritisak brizganja, nove turbopunjače, moćnije sisteme podmazivanja i hlađenja, kao i modifikovani, lakši izduvni sistem, koji stvara još čistije izvođenje prepoznatljive zvučne M podloge. Tako opremljen, V8 nosi sedan do većih podviga dinamičnih performansi. Međutim, kombinacija motora, pogona M xDrive i osmostepenog M Steptronic-a, čak i više nego poboljšanje tehničkih specifikacija motora, ono je što zaista izoštrava karakter novog modela BMW M5 sa visokim performansama; ona dovodi dinamični doživljaj vožnje do mnogo višeg nivoa nego što bi relativno umereno povećanje snage samo po sebi moglo da dopusti.
Hardver i softver sa specifičnim M-postavkama.
Glavne hardverske komponente pogona M xDrive zasnovane su na BMW xDrive inteligentnom pogonskom sistemu na sva četiri točka i Aktivnom M Diferencijalu, dok softver za kontrolu dinamičnosti vožnje specifičan za M obezbeđuje inovativnu primenu. Pogonski sklop je ojačan kako bi bio krući i snažniji zbog faktora visokog obrtnog momenta, konfiguracije zasnovane na zadnjoj osovini i opcije pogona na 2 točka. Dok kućište transfera deli jedan deo pogona motora između prednjih i zadnjih točkova u lako podesivom odnosu (u zavisnosti od potreba), Aktivni M Diferencijal je odgovoran za potonju distribuciju pogona između zadnjih točkova. Ovaj aktivni kontrolni element deo je funkcionalnosti sistema M xDrive i njegov učinak zaključavanja može varirati između 0 i 100 procenata, u zavisnosti od toga šta situacija nalaže. Ovo osigurava pojačanu vuču, agilnost i stabilnost upravljanja kada se automobil vozi na veoma sportski način ili na putevima sa različitim nivoima prianjanja – tj. upravo onda kada je potrebno. Pošto M xDrive obuhvata sposobnost kontrole dinamičnosti specifičnu za M, stabilizatorske intervencije iz sistema DSC potrebne su samo u ekstremnim situacijama. I tako se ogromna snaga motora može konvertovati u propulzivnu silu sa praktično nultim gubicima. Konačni ishod svega ovoga jeste to da se novi BMW M5 može voziti još preciznije i tačnijim smerom - on reaguje osetljivo i direktno na vozačeve postupke i stoga zahteva malo korekcija u upravljanju u vreme vožnje do samih granica.
Dinamičnost upravljanja po narudžbini: 4WD, 4WD Sport ili 2WD.
Kad god motor startuje, BMW M5 je automatski u režimu 4WD sa uključenim DSC-om. Čak i u toj osnovnoj konfiguraciji, koja prvobitno pomogućava izvesno klizanje zadnjih točkova kako bi dala agilnost po kojoj su modeli M čuveni, M xDrive nudi opipljive koristi u situacijama poput ubrzavanja na izlazu iz krivina. Sedan postiže od 0 do 100 km/h (62 mph) ili 200 km/h (124 mph) sprint-vožnje toliko brzo da njegov prethodnik ostaje daleko za njim, a poklonici sportske vožnje sa svih strana momentalno načulje uši.
Vozači koji su još žedniji sportske akcije mogu pokrenuti puni potencijal performansi automobila uključenjem druge konfiguracije: režima M Dynamic Mode (MDM) gde je 4WD Sport režim sistema M xDrive konfigurisan za ultra sportsko i dinamično upravljanje. Zahvaljujući tome, novi BMW M5 postaje daleko agilniji nego u standardnoj konfiguraciji i kanališe još više pogona na zadnje točkove. Istovremeno, MDM dopušta mnogo veće klizanje točkova, dopuštajući oduševljenom vozaču da sedan ubaci u kontrolisano proklizavanje i doživi izuzetnu agilnost novog BMW M5 – što je poznata osobina modela M– do kraja. Začetak preteranog skretanja blagovremeno je najavljen dok linearno uvećanje ugla bočnog klizanja dovodi do lake kontrole, posebno zbog toga što MDM doprinosi stabilnosti na samim granicama performansi.
Kada je DSC deaktiviran, postoji izbor između tri režima (4WD, 4WD Sport i 2WD). U režimu 4WD, M xDrive ima neutralne postavke koje daju optimalnu kontrolu i izuzetnu vuču. Ovo je od posebne koristi na putevima koji su u osrednjem ili lošem stanju. Istovremeno, režim 4WD takođe dozvoljava vozaču da istražuje sposobnosti dinamičnih performansi novog modela BMW M5 sa isključenim kontrolnim sistemom DSC.
Uključenje režima 4WD Sport menja konfiguraciju pogona M xDrive tako da se postigne još veća agilnost i sportski osećaj. Mešavina apsolutne preciznosti, izvrsnog upravljanja i fenomenalne vuče koju on otkriva sigurno je sredstvo za postizanje vrhunskog uživanja u vožnji. Postavke režima 4WD Sport fino su podešene uz pomoć veoma iskusnih specijalista u cilju korišćenja puta u suvim uslovima.
Sa aktiviranim režimom 2WD, novi BMW M5 nudi veštom vozaču doživljaj vožnje sedana visokih performansi sa samo zadnjim pogonom, dovodeći do čiste forme vozačkog zadovoljstva koja opčinjava na sopstveni jedinstveni način. Kombinacija neverovatno agilnog upravljanja, sjajnog osećaja i izuzetne kontrole kretanja može se pripisati Aktivnom M Diferencijalu.
Koncept prikaza i kontrole.
Kabina novog modela BMW M5 fokusirana na vozača sada ima još čistiji dizajn zahvaljujući spuštenoj instrument tabli sa stajaćim Kontrolnim displejem. Grupa instrumenata u M-stilu sa dva klasična kružna brojčanika i crvenim kazaljkama takođe u sebi ima i dodatni digitalni brzinometar na levoj strani, dok brojač obrtaja na desnoj obuhvata i polje za upozorenje na promenljivi broj obrtaja u minutu te sportske lampice menjača kada je uključen prednji prikaz. Posred grupe instrumenata, vozač će pronaći podatke o odabiru brzine, programu menjanja Drivelogic, režimu M xDrive i postavci M1/M2, plus trenutno aktivirane postavke pogona i vešanja. Kad se aktivira prednji prikaz, ključne informacije mogu se projektovati na vetrobran tako da se pojavljuju neposredno u vozačevom vidnom polju. Grafika M-opcije gledanja razvijena za dinamičnu vožnju potpuno je revidirana i M-pogled sada dopušta i prikaz navigacionih informacija, po želji. Prostor za projekciju prednjeg prikaza u novom modelu BMW M5 uvećan je za oko 70 procenata.
Povrh iznova dizajniranog birača brzina, može se naći preklopna sklopka sa tri položaja za izbor programa Drivelogic promene brzina. Dugme P ispod njega za zaključavanje po parkiranju takođe je nadohvat ruke. U tipičnom M-stilu, brzine nove osmobrzinske transmisije M Steptronic mogu se menjati kako ručicom, tako i tipkama na volanu, dok se vozači mogu odlučiti i za automatizovani režim D. Manuelnim režimom S, u međuvremenu, M Steptronic omogućava višestruko snižavanje stepena prenosa, što za posledicu ima značajno smanjenje vremena promene brzina prilikom izvođenja sportskih vozačkih manevara, poput naglog kočenja na ulasku u krivine.
Kao i u prethodnom modelu, M sportski volan sadrži i dva dugmeta pogona M Drive (M1, M2) koja se mogu zasebno konfigurisati i omogućavaju vozaču da se vrati na ranije sačuvane postavke. Dugmad su potpuno redizajnirana i na vidnom su mestu. Ovo omogućava da se još lakše dohvate i, u uobičajenom M-stilu, nudi odličnu brzinu primene. Kao i režim M xDrive te program promene brzina Drivelogic, mapiranje motora i amortizera, karakteristike Servotronic upravljanja i podaci na prednjem prikazu takođe se mogu upamtiti. Željene postavke mogu se sačuvati preko menija iDrive. Ikona u grupi instrumenata pokazuje vozaču kada se aktivira sačuvana postavka M1/M2.
Kratkim pritiskom na DSC dugme u centralnoj konzoli aktivira se režim M Dynamic Mode (MDM) dok se dugim pritiskom aktivira režim isključenog DSC-a. Kad se aktivira režim isključenog DSC-a, meni za postavke M xDrive istovremeno se pojavljuje na kontrolnom prikazu. Osim toga, sada je moguće birati 4WD, 4WD Sport ili 2WD režim korišćenjem bilo iDrive kontrolera, bilo funkcije ekrana osetljivog na dodir. Aktivirani režim se prikazuje u grupi instrumenata i može se takođe sačuvati kao deo postavki pogona M Drive.
Fino deluje mada sam očekivao da će biti agresivniji s obzirom da je ova 5-ca prilično agresivnija od F10.
Svidaju mi se sedišta.
izgleda bas onako kako sam i ocekivao.slicna razlika kao i kod obicne f10 i m modela.
unutrasnjost je radikalnije izmenjena i kad se sedne u auto odma se zna da je to najjaca 5ica.
od 600ks do 608 ks se i ocekivalo.
izmedju 3,3 i 3,5 sek do 100 se takodje ocekivalo. auto je jos laksi od prethodnika a ima 4x4.svaka cast. do 200kmh za 11 sek...sta reci.
definitivno,ako je pre imao slabu tacku a to je ubrzanje u startu,to je otklonjeno.za stazu ne sumnjam da je na najvisem nivou.jedva cekam prve testove.
BMWov dizajn je sve gori i gori u poslednje vreme! Igraju na sigurnu kartu kako bi bogati mogli jos vise da se obogate.
Meni izgleda diskretno kada se uporedi sa aktuelnim M3/M4.
Kod kojih mi se svidja što su nabildovani u odnosnu na standardne verzije, branici, hauba i posebno što mi se svidja, naglašeni rubovi.
Kada se pogleda standardna 5-ca, prilično je diskretna M verzija.
Što će se nekima i svideti.
Meni se više svidja M kad je napucan.
Evo poredjenja sa F10 :
http://g30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1414674
Meni mlako skroz , posebno sa ovim huhvančo felgama.
Doduše , M5 nije nikad posebno naglašavao snagu kao M3 , već je sve diskretnije , ali pošto mi je G30 razočarenje u dizajnerskom smislu , tako ni M5 nije poravio situaciju.
S tehničke strane , ogromni respekt.
pa ako mu do 200 treba 11.1 onda je sporiju od E63 AMG a i do stotke je sporiji, rekose "bemveovci" bice dranje kad ono nista
I 100 i do 200 dranje.
https://www.youtube.com/watch?v=ekpvzbbSLOM
https://www.youtube.com/watch?v=TKwk9ApPxxA
https://www.youtube.com/watch?v=AvnfDrRZBLk
Inace jedino mi se svidjaju ovi crveni tasteri ili komande na volanu i naravno ova mat boja je ekstra...
nije mi jasan ovaj sto ubrzava sa m5 iz mesta i salta na polugice.covek se pogubio.salta u cetvrtu na 80 na sat :-)))
21:50,mogu li da te zamolim nesto? nadji mi jedan novinarski test gde je e 63 do 200 dosao ispod 11 sekundi i bicu ti zahvalan. a ja cu ti postaviti bar 3 testa gde je e63 u svakom testu do 200 trebalo duze od 11 sekundi. posteno?
22:26
a sta je prvi video ako nije novinarski nzm obijasni mi (bez uvrede) ja to i ne gledam ima dosta klipova gde e63 amg stize do 200 ispod 11 sek a i kakve veze ima da li je novinarski, a ja bih tebe zamolio da mi postavis ta 3 videa gde prelazi 11 sek
drugi video ne dokazuje bas nista.nije ni mereno vreme.koja ti je ovo novinarska ekipa?
dalje,auto uvek pokazuje da ide vise nego sto u realnosti ide. nisi za to znao?ukljuci nekad gps...
dalje,divlji video klipovi nisu merodavni jer je prostor za namestanje ogroman. od nagiba terena do tuninga motora i citavog auta.
nisi ostavio nikakav valjan materijal gde bi me ubedio da e63 ide do 200 ispod 11 sek.
dostavi,i ja ti postavljam 3 testa gde mu treba preko 11 sek.
p.s.svidja ti se samo boja auta i crveni tasteri? samo to? verovatno vozis 918? ili la ferrari?
ako se tebi svidja ne mora i meni daleko od toga da msm da bmw nije dobra masina pogresno shvatas, "auto uvek pokazuje da ide vise nego sto u realnosti ide. nisi za to znao" naravno da sam znao ali to onda vazi i za bmw... evo jos 1 video
https://www.youtube.com/watch?v=TguOFp_bAZY
zasto bi svi namestali ne razumem vecina koji imaju ovakve masine su veoma bogati i garantujem da ih ne zanima namestanje :)
Na merenju nemackog SportAuta, E63s ubrzava do 100 za 3.5 i do 200 za 11.5sec.
Mernje sa takvih youtube klipova je samo za nezrele i napaljene klince.
I ne zaboravite da je ovo standardni M5 - zar ne bi trebalo da se uporedjuje sa standardnim E63. Mada izgleda da je i od E63S brzi....a tek dolazi Competition Pack;)
Zaboravih link:
https://www.germancarforum.com/attachments/sport_auto_-_mercedes-amg_e63_s_4matic_vs_mercedes-benz_300_ce_amg-7-jpg.416813/
dzaba postavljas videa,ne otvaram ih. m760li je na 1 videu obrzava za 11 sekundi do 200. alpina b7 dal za 11.05,ne secam se sad. ima videa po netu gde m760li ubrzava ispod oko 11.5 sek uveliko. znas koliko je to realno? 0
u testovima o kojima ti pricam,tu su cifre malo preko 12 sekundi. evo sad cu ti postaviti 1 test za e 63:
https://www.germancarforum.com/attachments/saf-6-jpg.417781/
p.s.i ne budi naivan. mislis da to vlasnici snimaju? :-))) u OGROMNOJ vecini ljudi koji su ispred tih automobilskih kuca.
toma ti takodje pojasnio. nego,svrati ovako po nekad da prozborimo,a ne samo kad treba da se pljune BMW.
toma,dosta je ovo za sad. cp bi bio visak.
ja bih samo voleo da vidim bar ta tri klipa ne kazem da ne postoje ali bih voleo da vidim
evo jos 1
https://www.youtube.com/watch?v=5TrLhbl5dpU
pa vrv daju vlasniku 1000e za auto od 160000 ili nesto manje vise da namesti...
a kako mozes da kazes za alpinu da nije realno da li si se vozio i merio preko gps :))
odlican video si postavio.
ovi "moji" holandjani kad dodju na 206,tu racunaj da je po gpsu REALNA brzina 200. aj sad vidi na 206 sta kaze stoperica.
zelen si ti jos...ili ogranicen.bez uvrede.bas ce nemci da zakidaju e63 ili bilo koji nemacki brend na testovima...smesno.
veoma sam ogranicen nazalost ne moze svako biti pametan i "zreo"
https://www.youtube.com/watch?v=5TrLhbl5dpU
veoma je lose kada se neko ne moze pomiriti sa realnoscu bez uvrede.
Po meni je samo M5 e60 bio malo upecatljiviji, tj na prvi pogled je nekako siri i vidis odmah da tu nisu cista posla. F10 mi je nekako mlak.
Ovaj je taman, sem felni, nekako su mi obicne. Nije ovo m4 pa da bude na sterodima, vec "kulturiska" nabudzena limuzina.
Uzmimo u obzir da je ovo prvo izdanje, da se ocekuje 20-40 konja jaci, samim tim i malo brzi.
izvolte "zreli"
https://www.youtube.com/watch?v=tpzhiyfj8o0
ako i posle ovoga mislis da e 63 stize za 10 sek do 200 onda ti "svaka cast". koliko vise pokazuje auto nego gps...
uostalom,budi strpljiv.sresce se ova dvojica pa cemo pricati.sad uzivaj u novoj najbrzoj seriji 5.
p.s.i tad kad se sretnu svrati da prozborino.
marko
Sto BS8 rece, da li si ti u svoj svojoj nesvesti svestan da kad instrument tabla pokazuje 100, da je realna brzina oko 95kmh?
I drugo, ne brini, da E63 ubrzava do 100 za 3.0sec, Brka bi sigurno iskoristio priliku da se pohvali sa 2.9sec;)
zaustavi video koji sam ti postavio na 1:24. auto pokazuje 203 a gps 193 :-))))
ko zna,gps nesto laze...pokvaren... :-))))))
al zivi ti i dalje u zabludi da e63 ide do 200 za 10 sekundi :-)
Au kakvi smekeri...kakva gluma ovo je za Nobela. "Zaboravih link"...taj fazon je koristio jedno milion puta i misli da mu i dalje pali hahahaha. Doneli zakljucak na osnovu 2-3 testa svaka im cast...Nego sto nije zaboravio test gde je 0-200km/h: 10.9s i 0-100km/h: 3.3s. To ku*cenje mogu da rade pred nekim ljudima koji ne raspolazu informacijama al kad su tako "objektivni" mogli su da okacei taj test koji su "zaboravili". Naravno, ja necu donositi zakljucke na osnovu 2 testa, bice tu jos poredjenja po ko je bolji, unapred mu cestitam.
23:37
da li si ti lik realan pa ja sam postavio prvi video sa tog istog kanala drugo vrati se i procitaj opet da sam napisao ispod 11 sek a ne 10 okruglo :))
23:38
"da li si ti u svoj svojoj nesvesti svestan" da ja to znam i da na 250kmh pokazuje 12 vise, pa cekaj onda da se vratim opet ako mercov sat pokazuje vise onda i bmw-ow..... :))