home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kao što je i najavio, Porsche je večeras i zvanično predstavnicima medija prikazao novu, treću generaciju modela Cayenne. Budući da su se prve fabričke slike već ranije pojavile u javnosti, iznenađnje oko njegovog izgleda je izostalo.

Kako bilo, šira javnost će morati da sačeka septembarski sajam automobila u Frankfurtu kako bi ga bliže upoznala.

Novi Cayenne je napravljen na platformi koju će koristiti i Lamborghini Urus i nova generacija Volkswagena Touareg, a takođe je i za 65 kg lakši od prethodnika (bazna verzija je teška 1980 kg).

Automobil je za 63 mm duži nego ranije (sada 492 cm), širok 198 cm, međuosovinsko rastojanje je poraslo na 290 cm, dok je zapremina prtljažnika veća za 100 litara nego ranije (sada 770 litara).

Ovde i podatak da su točkovi (u zavisnosti od verzije) od 19 do 21 inča.

Naravno, i unutrašnjost je modernizovana (trokraki volan, koža, drvo, nova instrument tabla, 12.3-inčni displej infotainment sistema), pri čemu deo opreme čine i Park assist, Surround View, aktivni tempomat, Night Vision sistem, kao i opcioni Sport Chrono paket, Dynamic Light sistem i LED-Matrix svetla.

Porsche će prvo ponuditi Cayenne sa 3,0 litarskim V6 turbo motorom od 340KS i 450 Nm (6,2 sekunde do 100 km, najveća brzina 245 km/h) i 2,9 litarskim twin-turbo V6 agregatom sa 440KS i 520 Nm za Cayenne S (5,2 sekunde do 100 km/h, 265 km/h). Treba napomenuti da je sa opcionim Sport Chrono paketom kod obe verzije ubrzanje bolje za još 0,3 sekunde.

Oba motora su uparena sa osmostepenim automatikom, uz pogon na sva četiri točka.

Bazna verzija novog Cayenna u Nemačkoj košta 74.828 evra, dok jači Cayenne S ima cenu od 91.964 evra.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1423



Komentari

Aktuelni je lep s preda, nema sta, daleko lepsi nego otpozadi, ali nekako previse nezan i mlak.
Ovaj "novi" je s preda isto tupavo lepuskast, ali prakticno isti kao aktuelni, da li se oni drogiraju?
Zadnji kraj prekopirali Panameru, a unutrasnjost je odlicna.

Autor NemanjaBB 29 Avg 2017, 23:54

Restajling.
Samo mu metili štopove s Panamere.
Enterijer lepši na prethodniku.

Autor P1 30 Avg 2017, 00:45

Hahhahhah! Fotosopirali da NEMA GROZNU KAMERU!!! Na svim slikama!!!

Pogledajte video, i na svakom je kamera tu, a verovatno ce biti ugradjena u skoro sve primerke. Sto je onda nisu stavili umesto maglenke, kao na Audijima? Nije kao da su potrosili vreme na dizajn neceg drugog, niti je bilo ko pitao kad ce sledeca, potpuno ista, generacija da se pojavi.

Ovo je situacija podseca na Hondino predstavljanje "novog" Civic-a, a onda je sledio redzajn za 8 meseci. Hahaha

Autor Fordovac 30 Avg 2017, 01:12

@Fordovac
Sta je toliko smesno? Nisu fotosopirali vec nece biti kod svakog kamera. I trenutni Kajen i Macan imaju isto to, ali nema svaki nego se doplacuje. Kako mislis da oni zaradjuju po primerku najvise ako ne deru za nesto ovako sto bi za tu cenu vec trebalo da daju. Bez veze si se ispalio :)
Sto se tice dizajna eksterijera, ocekivano. Bez prevelike razlike, nazad da. Opet je Porsche kao i uvek mnogo vise radio ispod lima. Oni ce moci ovako malo da menjaju auto sve dok nemaju neku konkurenciju. Tek kad dobiju neku konkurenciju oni ce se uozbiljiti. Pit pominje zadnji deo sa Panamere, znaci C , E i S su sa manama jer imaju iste farove i stopove, samo dimenzije razlicite :)
Unutra je novi Kajen ocekivao otisao korak napred u odnosu na trenutni. Prelep kokpit i uopste enterijer. Opet ce se dosta prodavati jer i nema neku konkurenciju.

Autor dusan 30 Avg 2017, 08:35