
PSA Grupa je danas predstavila i Peugeot Rifter, poslednjeg iz serije njihovih noviteta iz Leisure Activity Vehicles segmenta (LAV).

Dakle, nakon novog Berlinga i Opel Comba (budući da je Opel od prošle godine deo PSA Grupe), na red je stigao i naslednik Peugeot Partnera. Međutim, Peugeot je odlučio da promeni ime ovog vozila i pred nama je Peugeot Rifter.

Kako bilo, sva ova vozila su napravljena na inovativnoj platformi baziranoj na Efficient Modular 2 platformi (EMP2), a biće dostupna u kraćoj i dužoj verziji, kao i sa 5 i 7 sedišta.

Njihova proizvodnja će se odvijati u fabrikama Vigo (Španija) i Mangualde (Portugal), pri čemu će za njih biti dostupna široka pogonskih agregata i sistema pomoći vozaču.
Kao što je i ranije napomenuto, bez obzira na istu bazu ova tri vozila se međuosobno vizuelno razlikuju, bar što se tiče prednjeg dela, jer ih tu odlikuju elementi karakteristični za svaku marku posebno.

PSA Grupa navodi da će vozila postaviti nove standarde u svojoj klasi, a koji se tiču ekonomičnosti, komfora, ergonomije, modularnosti, zapremine tovarnog protora, bezbednosti i robusnosti.

U ponudi su standardna varijanta dužine 440 cm (zapremina prtljažnika iznosi do 775 litara) i duža varijanta Rifter Long sa 475 cm dužine.

Treba pomenuti da će se u opremi između ostalog naći i sistem automatskog kočenja, sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova, adaptivni tempomat, sistem za nadgledanje mrtvog ugla, 8.0-inčni infotainment sistem sa podrškom za Android Auto, Apple CarPlay i MirrorLink.

U gami motora su 1,2 litarski PureTech benzinac u verzijama sa 110KS i 130KS, kao i 1,5 litarski BlueHDi dizelaš u verzijama sa 75KS, 100KS i 130KS (u zavisnosti od motora ugrađuju se petostepeni i šestostepeni manuelni, kao i osmostepeni automatski menjač).
Ivan Mitić – Autoblog.rs