
U Alfa Romeu su uvažili sugestije s terena, pa najsnažnije verzije modela Giulia i Stelvio za gromoglasan zvuk izduvnog sistema više ne moraju da budu u radnom programu "Race“.
Alfine Quadrifoglio modele Giulia i Stelvio pokreće 2,9 litarski biturbo V6 motor, a derivat iza kojeg stoji Ferrari "proizvodi“ 510 konjskih snaga i u kombinaciji s adekvatnim adaptivnim izduvnim sistemom vozaču i njegovoj okolini nudi zvuk kakav inače nude rasni sportski automobili.

I dok su Alfini najsnažniji modeli do sada najbolju zvučnu kulisu nudili u radnom programu "Race“, čije postavke za regulisanje rada motora, menjača, oslanjanja...i nisu baš najudobnije za korišćenje izvan kružne staze, u Alfi su pozitivno odgovorili na sugestije kupaca, pa se najotvorenija opcija adaptivnog izduvnog sistema (s kojom stiže verovatno najbolji zvuk koji se danas uopšte nudi uz V6 motor) sada može dobiti i u kombinaciji s manje agresivnim radnim režimom „Dynamic“ koji je znatno primereniji za svakodnevno korišćenje.

Alfin DNA sistem u kombinaciji s Quadrifoglio modelima ima četiri radna programa (Dynamic, Natural, Advanced Efficiency i Race), a u italijanskoj kompaniji kažu da neće raditi naknadno rekalibrisanje na automobilima koji su već isporučeni, ali verujemo da će vlasnici zvučnih "detelina s četiri lista“ rešenje potpuno otvorenog izduva u "Dynamic“ programu lako pronaći kod nekoliko renomiranih tjuning kompanija.
Izvor: Klix.ba / Motor1. com
Foto: arhiva Autoblog.rs / Alfa Romeo