home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Renault Kangoo Z.E. concept

Kada su u pitanju električna vozila Renault ne pravi pauzu. Nedugo nakon promocije električnog gradskog modela City K-ZE i komercijalnog vozila EZ-FLEX, ova francuska marka je danas prikazala i Kangoo Z.E. concept.

Renault Kangoo Z.E. concept

Kangoo Z.E. concept najavljuje novi Kangoo koji će se u prodaji pojaviti tokom sledeće godine, a uz konvencionalne verzije sa SUS motorima opet će u ponudi biti i električni Kangoo Z.E.

Renault Kangoo Z.E. concept

Renault za sada nije saopštio konkretne detalje, dok zvanične fotografije pokazuju da je Kangoo Z.E. concept dobio prednji deo po ugledu na novije modele ove marke.

Renault Kangoo Z.E. concept

Renault Kangoo Z.E. concept

Takođe, tu su između ostalog i kamere umesto konvencionalnih retrovizora, široki trag zadnjih točkova kao i klizna bočna vrata.

Premijeru su danas doživele i obnovljene verzije Mastera i Trafica, čija prodaja u Evropi će startovati u septembru.

Renault Master

Kod Mastera se ističe novi prednji deo (svetla, maska sa horizontalnim lajsnama i branik), modernizovana unutrašnjost sa novom instrument tablom i bogatija oprema (između ostalog uključuje i sistem za nadgledanje mrtvog ugla).

Renault Master

Takođe, 2.3 dCi dizel motor je sada ekonomičniji i zadovoljava Euro 6d-Temp norme (dostupne su verzije sa do 180KS i 400 Nm).

Renault Master Z.E.

U gami je i električni Master Z.E., i to sa elektromotorom sa 76KS, baterijama od 33 kWh i autonomijom od oko 120 km.

Renault Trafic

I Renault Trafic je doživeo manje vizuelne promene, od prednjih svetla (dostupna su i LED svetla), preko maske sa hromiranim elementima pa do doteranih branika.

Renault Trafic

Renault Trafic

Izmena ima i u gami motora, pa je tako sada dostupan 2,0 litarski dizelaš u verzijama od 120KS do 170KS, pri čemu se navodi i da je potrošnja goriva u odnosu na prethodnika u proseku manja za 0,6 l/100 km. Neke verzije inače mogu da se kombinuju i sa šestostepenim EDC menjačem sa dvostrukim kvačilom.

Renault Alaskan

Na kraju, doteran je i pick-up Alaskan. Ovde se između ostalog pominju povećana nosivost (za 127 do 146 kg više, u zavisnosti od verzije), modifikovano oslanjanje, disk kočnice i pozadi, sistem automatskog kočenja, sistem za kontrolu stabilnosti prikolice i smartphone inegracija.  

Ivan Mitić – Autoblog.rs

VIDEO I: Renault Kangoo Z.E. concept

VIDEO: II: Renault Trafic

VIDEO: III: Renault Master



čitanja : 475



Komentari