home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BMW M550i

BMW je potvrdio da će od leta doterati paletu rasploživih motora u više modela iz svoje game.

Pre svega, BMW M550i je dobio pojačani 4,4 litarski twin-turbo V8 motor koji sada raspolaže sa 530KS i 750 Nm obrtnog momenta (68KS i 100 Nm više nego ranije).

BMW M550i

BMW za sada nije objavio podatak o ubrzanju od 0 do 100 km/h, ali je to vreme sigurno nešto bolje nego kod slabije verzije.

BMW M550i

Takođe, u paketu su i 8-stepeni Steptronic menjač i pogon na sva četiri točka, dok će kao opcija moći da se dobiju i laserska prednja svetla (dostupna i za model M550d).

Sve ove izmene će biti dostupne od jula, kada će i hibridni model 530e dobiti dužu autonomiju u elektro modu, zahvaljujući baterijama nove generacije.

Idemo dalje, evropske verzije modela M4 Coupe i M4 Cabrio će od jula standardno u opremi imati i M Competition paket.

Zanimljiva ponuda će biti i BMW X5 xDrive25d koji dolazi sa četvorocilindričnim turbo-dizel motorom.

U BMW-u X5 xDrive25d ovaj dizelaš raspolaže sa 231KS i 450 Nm (naravno, zadovoljava nove norme Euro 6d-TEMP).

BMW X5

Od leta će i zvanično moći da se naruči i plug-in hybrid BMW X5 xDrive45e čije karakteristike su poznate već duže vreme. X5 xDrive45e raspolaže sa 290 kW/394KS i 600 Nm obrtnog momenta, što je kombinovana snaga 3,0 litarskog šestocilindričnog benzinca i elektromotora (ovaj potonji ima 82 kW/112KS), dok ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 5,6 sekundi.

Treba reći da je menjač 8-stepeni Steptronic, kao i da je pogon na sva četiri točka (BMW xDrive). Najveća brzina iznosi 235 km/h (140 km/h u elektro modu), pri čemu Bavarci navode da X5 xDrive45e samo na elektropogon može da pređe oko 80 km (i to po novim WLTP normama). Potrošnja goriva po fabričkim podacima je samo 2,1 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 49 grama po km.

Tu su i nove verzije u paleti nove Serije 8, i to sa šestocilindričnim benzinskim motorom koji ima 340KS.

BMW Serije 8

Nove verzije nose nazive BMW 840i (ima zadnji pogon) i 840i xDrive (ima pogon na sva četiri točka), dolaze u Coupe i Cabrio varijantama, dok će se potrošnja goriva kretati od 7,2 do 7.8 l/100 km.

Na kraju i nove verzije u ponudi Serije 3 (G20).

Za početak, od leta će moći da se dobije više verzija sa pogonom na sva četiri točka (to su 320i xDrive, 330i xDrive i 330d xDrive), dok će na vrhu game, bar dok ne stigne novi M3, biti BMW M340i xDrive sa 374KS i pogonom na sva četiri točka.

Od leta će biti dostupna i plug-in hibridna varijanta BMW 330e kod koje imamo kombinaciju 2,0 litarskog četvorocilindraša sa 184KS, elektromotora, baterija od 12 kWh i osmostepenog automatskog menjača, pri čemu kombinovana snaga iznosi 252KS i 420 Nm (privremeno može da iznosi i 293KS uz XtraBoost funkciju).

BMW 330e

BMW 330e od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,0 sekundi, postiže maksimalnih 230 km/h, prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima je 1,7 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 39 grama po km. Moguća je i vožnja samo na ekektropogon (pri brzinama do 140 km/h) kada može da pređe oko 60 km (oko 20 km više od prethodnika).

Kupci Serije 3 će od leta moći da izaberu i nove BMW Individual boje, BMW Individual kožni volan i druge elemente za unutrašnjost.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1053



Komentari