
Sajam automobila u Los Anđelesu je i mesto promocije sportskih AMG verzija Mercedesovih modela GLE i GLS.

Za početak, Mercedes-AMG GLE 63 pokreće 4,0 litarski V8 biturbo motor sa 571KS i 750 Nm odnosno 612KS i 850 Nm u snažnoj verziji Mercedes-AMG GLE 63 S.

Ovaj V8 motor ima i EQ Boost starter-alternator (isporučuje dodatnih 16 kW/22KS) i 48V električni sistem, a tu su i TCT 9G automatski menjač, pogon na sva četiri točka i adaptivno oslanjanje.

Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi tačno 4,0 sekunde (S verzija 3,8 s), dok je najveća brzina fabrički el. ograničena na 250 km/h. Uz opcioni AMG Driver´s Package najveća brzina može da iznosi do 280 km/h kod S verzije.

U AMG paketu su i Panamericana prednji gril, AMG aero body kit, alu točkovi od 20 inča (kod S verzije od 21 inča), jače kočnice, AMG sportski izduvni sistem...

Što se enterijera tiče, ovde se ističu MBUX infotainment sistem, kao i digitalna instrument tabla, nappa koža, ambijentalno osvetljenje, sportske pedale od nerđajućeg čelika, kao i sportska sedišta i kožni volan sa zaravnjenim donjim delom.
Naravno, i ovde su zastupljeni brojni Mercedesovi bezbednosni i sistemi asistencije vozaču.
Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+
I novi Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+ ima 4,0 litarski V8 biturbo motor, i to sa 612KS i 850 Nm obrtnog momenta (i ovde uz EQ Boost starter-alternator zaslužan za dodatnih 16 kW/22KS).

Ubrzanje do 100 km/h traje 4,2 sekunde, a najveća brzina iznosi el. ograničenih 250 km/h (sa opcionim AMG Driver’s paketom može da bude 280 km/h).

Mercedes navodi da je kombinovana potrošnja goriva 11,9 l/100 km, kao i da emisija CO2 iznosi 273 grama po km.

Tu su i 4MATIC+ pogon na sva četiri točka (distribucija obrtnog momenta od 0:100 do 50:50), pa 9-stepeni menjač, AMG vazdušno oslanjanje, šest modova vožnje (Comfort, Sport, Sport+, Individual, Trail i Sand), AMG body kit, alu točkovi od 21 inča (opciono i do 23 inča), AMG sportski izduvni sistem, jači kočioni sistem, kao i opcioni AMG Night paket (između ostalog podrazumeva gloss black elemente, crne izduvne cevi i mat crne točkove).

Za enterijer su previđeni sportski volan i sedišta, MBUX infotainment sistem, ambijentalno osvetljenje, sportske pedale od nerđajućeg čelika...

Od brojnih sistema asistencije ovde treba pomenuti i Active Distance Assist Distronic.
Ivan Mitić – Autoblog.rs