
Uz nove spoljašnje panele, LED prednja svetla i svetla za maglu te novu paletu boja, Forester je pomlađen i spreman za novu tržišnu borbu.
Off-road stil koji je specifičan za ovaj automobil je dodatno naglašen uz 220 milimetara visoki klirens, a od prošle generacije je 20 milimetara širi kao i 30 milimetara duži. Za putnike pozadi to je veliki plus. Za evoluciju u dimenzijama je zaslužna nova Subaru Global platforma, a ovo je treći model načinjen na istoj. Forester e-Boxer dolazi s bogatom serijskom opremom, a treba istaknuti Eye Sight sistem.

To je skup tehnologija koje pomažu vozaču za vožnje, a uz funkcije automatskog kočenja i zadržavanja vozila unutar trake, nudi se i adaptivni tempomat. Pametne Side View kamere montirane na retrovizoru maksimalno olakšavaju bočno parkiranje, a tu su i adaptivna LED svetla koja u saradnji s navigacijom zakreću snop pre nego što se uđe u krivinu. Infotainment sistem veličine 8 inča je napredniji i pregledniji, a za audiofile postoji mogućnost kupovine Harman Kardon ozvučenja.

Ispod poklopca motora se nalazi dvolitarski boxer motor koji snagu prenosi na sva četiri točka. U praksi to znači zdravih 156 konjskih snaga u sinergiji sa CVT menjačem. Litijum-jonska baterija je montirana ispod poda prtljažnika, a upravo je ona zaslužna za vožnju na struju do 50 kilometara na sat. EV modus vožnje na taj način će biti zanimljiv u gradskim gužvama kada emisija štetnih gasova mora da bude na veoma niskom nivou.

Distribucija snage je linearna, pa će tako vozačima uvek biti dostupan dovoljan obrtni moment od 200 Nm. Ali, za detalje i prve probne vožnje treba sačekati proleće sledeće godine, kada će i biti poznate ostale informacije zajedno s početnom cenom.
Izvor: Autoportal.hr
Foto i video: Subaru