
Nova Mazda Flair Crossover je model nastao kao rezultat saradnje Suzukija i Mazde, pri čemu treba podsetiti da je Suzuki svoju verziju (pod imenom Hustler) predstavio još krajem decembra.
U osnovi, sem oznaka proizvođača, razlike između Suzukijeve i Mazdine verzije praktično nema. To znači da je i Mazda Flair Crossover vozilo dužine 3395 mm, sa međuosovinskim rastojanjem od 2460 mm i klirensom od 180 mm.

Takođe, i ovde je za pogon zadužen trocilindrični benzinski motor od samo 660 kubika (uz mild hybrid tehnologiju), dostupan sa 49KS i 58 Nm odnosno 64KS i 98 Nm u turbo varijanti. Takođe, uz neke verzije će moći da se dobije i pogon na sva četiri točka.
Dostupne su i brojne mogućnosti personalizacije, između ostalog krov, retrovizori i točkovi mogu da budu u kontrastnoj boji.

Poput Suzukija Hustler, ni Mazda Flair Crossover se neće prodavati u Evropi, dok u Japanu bazna verzija startuje po ceni od 1.365.100 jena (11.365 evra).
Ivan Mitić – Autoblog.rs