
Pagani Huayra je osvanuo u još jednom ekskluzivnom izdanju. Ovo je naime Pagani Huayra Imola, nazvan po stazi "Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari" u Imoli.
U vesti se navodi da je serija ograničena na samo pet primeraka, a svi su naravno već unapred prodati.

Za pogon se brine Mercedes-AMG 6,0 litarski twin-turbo V12 motor, ovde sa 827KS i 1100 Nm obrtnog momenta, što je 36KS i 50 Nm više od Huayre BC Roadster. Motor je inače uparen sa Xtrac 7-stepenim AMT menjačem.

Sem sa više snage, Huayra Imola se odlikuje i doteranim aero body paketom, uz veliki zadnji spojler, više otvora za vazduh...

Za zaustavljanje se brinu Brembo karbon-keramičke kočnice kočnice (diskovi 398×36 mm napred i 380×34 mm pozadi), dok su točkovi od 20 i 21 inča (gume Pirelli Trofeo R 265/30 i 355/23 R21).
Što se dimenzija tiče, Pagani Huayra Imola je dugačak 4853 mm, širok 2035 mm (2264 mm sa retrovizorima), visok 1269 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2795 mm.
Ovde i podatak da težina praznog vozila iznosi 1246 kg.
Što se cene tiče, ona je postavljena na 5 miliona evra...
Ivan Mitić – Autoblog.rs