
Podsećanja radi, Mercedes je u decembru prošle godine održao promociju nove generacije manjeg crossovera GLA, a koji je napravljen na MFA2 platformi.
Tada je pored standardnih verzija prikazan i sportski Mercedes-AMG GLA 35 koji pod haubom ima 2,0 litarski turbo četvorocilindrični motor sa 225 kW/306KS i 400 Nm obrtnog momenta.

Sada na sajam u Ženevi stiže još snažnija verzija Mercedes-AMG GLA 45 koju pokreće 2,0 litarski turbo četvorocilindrični agregat sa 285 kW/387KS i 480 Nm, kao i još snažniji Mercedes-AMG GLA 45 S sa 310 kW/421KS i 500 Nm.

Ovi modeli podrazumevaju i 8-stepeni automatski menjač sa dvostrukim kvačilom, 4Matic pogon na sva četiri točka, AMG aero body kit (prednji spojler, set pragova, zadnji difuzor, upadljivi zadnji krovni spojler), karakterističnu Panamericana prednju masku, standardna LED prednja svetla, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, adaptivno oslanjanje, jače kočnice (diskovi 350 mm odnosno 360 mm kod S verzije), AMG točkove od 19 inča (20 inča kod S verzije), kao i sportski enterijer sa novim sedištima, AMG volanom sa zaravnjenim donjim delom, digitalne instrumente, MBUX multimedia sistem (Mercedes-Benz User Experience), Nappa kožu...


Mercedes-AMG GLA45 od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,4 sekunde i postiže el. ograničenih 250 km/h, dok GLA 45 S do 100 km/h stiže za 4,3 sekunde i može do 270 km/h.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
