
Audi predstavlja moćnu S verziju električnog modela E-Tron.
S verzija će se nuditi za obe karoserijske varijante, klasičnu i Sportback. Najveća novost je skrivena ispod lima, a to je sinergijsko upravljanje s tri elektromotora, od kojih su dva smeštena na zadnjoj osovini.

Epilog je maksimalnih 503 KS i 973 Nm, ali samo na osam sekundi. U tim trenucima 100 km/h ima za 4,5 sekundi. Maksimalna brzina je limitirana na 210 km/h. U regularnim uslovima korišćenja, kada nije u posebnom S načinu rada, pogon daje do 435 KS i 808 Nm.

Baterija je kapaciteta 95 kWh, što je dovoljno za domet od 364 km, odnosno 370 km na Sportback verziji. Sistem punjenja podržava punjače snage do 150 kW, a Audi kaže da punjenje sa 5 na 80% kapaciteta traje manje od pola sata.

S verzije se lako prepoznaju. Proširenim blatobranima automobili beleže plus od čak 5 cm u širinu, a tu su i agresivnije oblikovani branici, veliki zadnji difuzor i atraktivni alu točkovi do 22 inča. Dobra vest je da dodatni mišići nisu narušili aerodinamiku, koja je i dalje među najboljima u klasi.

Novost kod S modela je novi torque vectoring sistem kontrole zadnje osovine. Vazdušno oslanjanje spušta vozilo za do 76 mm, a vozač može da računa na snažnije stabilizatore i direktniji upravljački sistem. Audi Drive Select nudi sedam načina rada, a u Audiju obećavaju mogućnost kontrolisanog drifta automobilom. Standardna isporuka su moćne kočnice s prednjim diskovima od 400 mm.
Audi E-Tron S na evropsko tržište dolazi ove jeseni, a početna cena u Nemačkoj je 91.345 evra, odnosno 93.628 za Sportback verziju.
Izvor: Index.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Audi