home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Renault Megane RS

Ljubitelji tradicionalnih rešenja svoj sportski automobil iz C segmenta sada će morati da potraže u nekoj drugoj kompaniji, jer je Renault s predstavljanjem redizajniranog Mégana RS odustao od ručnog 6-stepenog menjača, a Mégane RS (i RS Trophy) sada će se nuditi samo sa 7-stepenim automatskim menjačem kojem asistiraju dva kvačila.

S automatskim menjačem i dalje ostaje nešto više obrtnog momenta (400 Nm) koji nudi 1,8 litarski četvorocilindarski turbobenzinski motor (300 KS), a pored Launch Control funkcije tu je i mogućnost rafalnog menjanja stepena prenosa do najnižeg mogućeg u odnosu na brzinu kretanja.

Za osnovni Mégane RS u opciji više nema ni Cup šasije koja se (zajedno s mehaničkom blokadom diferencijala) standardno nudi uz verziju RS Trophy, a upravljanje preko obe osovine (koje je podelilo mišljenja i nije se koristilo u modelu Trophy-R) ostaje standardna opcija za obe verzije.

Osveženi Mégane RS se spolja razlikuje po drugačije dizajniranim 19-inčnim felmama na verziji RS Trophy i minimalnim izmenama u kućištima LED svetala, a novosti u unutrašnjosti odnose se na multimedijalni sistem koji je "pozajmljen“ iz aktuelnog Clia i novu 10,2-inčnu TFT instrument tablu. Na opcionoj listi za obe verzije ostaju čuvena Recaro sedišta i alkantarom obloženi upravljač.

Izvor: Klix.ba

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 938



Komentari