home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Ferrari SF90 Stradale Spider

Ferrari je prošle godine predstavio model SF90 Stradale sa hibridnim pogonom, i to prvo u Coupe izdanju, dok je njegova Spider verzija premijeru imala danas.

Ferrari SF90 Stradale Spider

Promocija je trebalo da bude održana još ranije ove godine ali je odložena zbog pandemije koronavirusa. Kako bilo, Ferrari SF90 Stradale Spider sa sklopivim tvrdim krovom (zahvaljujući upotrebi aluminijuma 40 kg lakši od konvencionalnog sklopivog tvrdog krova) je sada i zvanično pred nama.

Ferrari SF90 Stradale Spider

Krov se otvara za samo 14 sekundi, a tu je i podešavajuće el. zadnje staklo.

Ferrari SF90 Stradale Spider

Treba podsetiti da je naziv SF90 Stradale dobio u čast 90-godišnjice formiranja trkačkog odeljenja Scuderia Ferrari.

Ferrari SF90 Stradale Spider

SF90 Stradale Spider raspolaže sa ukupno 1000KS, pri čemu njegov pogonski sistem kombinuje 4,0 litarski twin-turbo V8 motor sa 780KS i 800 Nm, tri elektromotora sa ukupno 220KS i baterije od 7.9 kWh. Moguća je i vožnja samo na ektropogon kada može da se pređe oko 25 km.

Ferrari SF90 Stradale Spider

Takođe, u paketu su i 8-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom i pogon na sva četiri točka.

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 2,5 sekundi, do 200 km/h stiže za 7,0 sekundi, a može do maksimalnih 340 km/h.

U vesti se navodi i podatak da SF90 Stradale Spider stazu Fiorano prelazi za 79.5 sekundi.

Ferrari SF90 Stradale Spider

Za unutrašnjost su pored sportskih sedišta i sportskog volana između ostalog predviđeni i digitalni instrumenti kao i head-up displej.

Što se tiče ostalih detalja, automobil je dugačak 4704 mm, širok 1973 mm, visok 1191 mm, ima međuosovinsko rastojanje od 2649 mm, a težak je 1670 kg (raspored težine iznosi 45% napred i 55% nazad). Odnos težina/snaga iznosi 1,67 kg po 1KS, dok su točkovi od 20 inča (gume napred 255/35 ZR 20 i nazad 315/30 ZR 20).

Na kraju i podatak da se za zaustavljanje brine kočioni sistem sa diskovima 398 x 223 x 38 mm (napred) i 360 x 233 x 32 mm (nazad).

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1953



Komentari