home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BMW M3 i M4

U Minhenu su na kraju odustali od dosadašnje filozofije prema kojoj su se modeli M3 i M4 uvek nudili samo u kombinaciji sa zadnjim pogonom.

BMW M3 i M4

Tradicionalisti nemaju razloga za brigu, jer će BMW modele M3/M4 i dalje nuditi i u kombinaciji sa zadnjim pogonom, ali su s nedavno predstavljenom novom generacijom svog najsnažnijeg dvojca u Minhenu odlučili da u ponudu po prvi put uvrste i verzije s adaptivnim pogonom preko obe osovine (xDrive).

BMW M3 i M4

BMW će pogonsku opciju xDrive nuditi samo u kombinaciji s najsnažnijim modelima M3 Competition i M4 Competition, a za prenos snage u tom slučaju je zadužen ZF-ov 8-stepeni automatski menjač. Ručni menjač neće se nuditi uz adaptivni xDrive pogon s nekoliko radnih programa među kojima je i program 2WD koji obezbeđuje da se sav obrtni moment šalje na zadnju osovinu.

BMW M3

BMW M3

Superbrzi automatski menjač kombinovan s integralnim pogonom će obe karoserijske verzije od 0 do 100 km/h „ispaliti“ za 0,4 sekunde brže u odnosu na modele sa zadnjim pogonom i ručnim menjačem.

BMW M4

Promena ispod prednjeg poklopca nema, pa će kupci najnovijih xDrive M-ova i dalje moći da računaju na poznati trolitarski 6-cilindarski biturbo motor koji razvija 510 KS i 650 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za 290 km/h (s opcionim M Performance paketom) i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,5 sekundi.

BMW M4

Čekamo još jedno odustajanje od dosadašnje filozofije, jer je već potvrđeno da će BMW M odeljenje uskoro predstaviti i M3 u karavanskom karoserijskom izdanju.

Izvor: Klix.ba / Motor1.com

Foto: BMW



čitanja : 955



Komentari