home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BMW M4 CSL

Nakon što su se juče pre vremena pojavile prve slike dugo najavljivanog BMW-a M4 CSL (Coupe Sport Leichtbau), Bavarci su sada i zvanično objavili sve detalje o ovom novitetu.

BMW M4 CSL

M4 CSL (G82) će inače premijeru za širu javnost imati na događaju Concorso d’Eleganza Villa d’Este koji će se održati od 20. do 22. maja.

BMW M4 CSL

Automobil je sa svojih 1625 kg za 100 kg lakši od standardnog M4, nema zadnja sedišta, a u paketu su i elementi od ugljeničnih vlakana (kao što su hauba, poklopac prtljažnika i krov), lakši točkovi od 19 i 20 inča, gume Michelin Pilot Sport Cup 2 R (napred 275/35 ZR19 i pozadi 285/30 ZR20), standardne M karbon-keramičke kočnice, M Traction Control, prednja svetla za žutim detaljima, trkačke trake na haubi, crveni detalji, "pačiji" zadnji spojler, modifikovano oslanjanje (auto je niži za još 8 mm), titanijumski izduvni sistem, sedišta i centralna konzola od ugljeničnih vlakana...

BMW M4 CSL

Što se boja tiče, Alpine White i Black Sapphire metalik su standard, dok su Frozen Brooklyn Gray i Frozen Black dostupne kao opcija.

BMW M4 CSL

Pod haubom je 3,0 litarski šestocilindrični twin-turbo motor sa 550KS, uz automatski menjač i zadnji pogon.

BMW M4 CSL

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3,7 sekundi, do 200 km/h stiže za 10,7 sekundi, a može do maksimalnih 307 km/h.

BMW navodi da M4 CSL stazu Nirburgring (20,832 km) prelazi za 7 minuta i 20.207 sekundi.

Proizvodnja će početi u julu, a u planu je ograničena serija od samo 1.000 komada (u Nemačkoj cena iznosi 165.200 evra).

Ivan Mitić – Autoblog.rs




čitanja : 3543



Komentari