
Kineski SAIC je novu marku Feifan osnovao prošle jeseni, sa ciljem da proizvodi električna vozila. Sada Feifan predstavlja R7 koji preuzima ulogu njihovog vodećeg modela.
Dužina ovog kupe krosovera iznosi 4900 mm, širina 1925 mm, visina 1655 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2950 mm. Ovde i podatak da su točkovi od 21 inča.

U vesti se navodi da automobil možete da otključate pomoću pametnog telefona, kao i da R7 poseduje sistem autonimne vožnje (cilj je treći nivo autonomije, ali će se to postići postepeno).

Unutrašnja arhitektura Feifana R7 podseća na najnoviji električni Mercedes sa njihovim Hyperscreen prednjim panelom. Kineska verzija se zove Trinity, a tri ekrana su ugrađena ispod jednog ravnog stakla. Displej instrumenata ispred vozača je najmanji sa 10,25 inča. Ekran suvozača ima 12,3 inča, a na njemu možete gledati filmove čak i tokom vožnje. A u centru je AMOLED ekran sa dijagonalom od 15,05 inča.

Sedišta imaju grejanje, ventilaciju i masažu, a deo opreme čine i Bose audio sistem sa 14 zvučnika i panoramski krov.
Feifan R7 je napravljen na novoj platformi za električna vozila, pri čemu bazna verzija ima pogon na zadnje točkove i elektromotor od 340KS. Verzija sa pogonom na sve točkove ima i prednji elektromotor od 204KS, tako da je ukupna snaga 544KS i 700 Nm. Ubrzanje do 100 km/h bi trebalo da traje oko četiri sekunde.
Kapacitet litijum-jonske baterije nije objavljen, ali trebalo bi da ponudi domet do 600 km (ali po NEDC ciklusu).
Početak prodaje u Kini je zakazan za drugu polovinu godine, a cene tek treba da budu objavljene.
Ivan Mitić - Autoblog.rs