
Volkswagenov crossover Tayron se na kineskom tržištu pojavio 2018. godine, dok se od proleća 2020. nudi i Tayron X, koji se osim drugačijom linijom krova od obične verzije razlikuje i po drugačijim zadnjim svetlima.
Obe verzije su napravljene na MQB platformi (međuosovinsko rastojanje im iznosi 2730 mm), pri čemu je standardni Tayron dugačak 4589 mm a Tayron X ima 4626 mm.

Sada su obe verzije prošle kroz manje doterivanje, što podrazumeva revidiranu prednju masku, nove branike, zadnja svetla i drugačiji dizajn alu točkova od 18 do 20 inča.

Promena ima i u unutrašnjosti, gde se primećuju novi prednji panel i drugačiji multimedijalni sistem (do 12.0 inča).

Standardni Tayron se nudi sa 1.4 i 2.0 TSI benzincima (sa snagom od 150KS do 220KS), a Tayron X samo sa 2.0 TSI agregatom. Dostupan je i 4x4 pogon, ali samo uz najjaču verziju sa 220KS.
Sem toga, na raspolaganju je i Tayron GTE hybrid sa 1.4 benzincem.

Kineski mediji pišu da će se sledeće godine u paleti Tayrona pojaviti novi 1.5 Evo 2 benzinski turbo motor ali njegove specifikacije još nisu objavljene.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Autohome.com.cn