home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Porsche 911 GT3 RS

Nakon što smo još prošle nedelje videli njegove prve fabričke slike, dugo najavljivani novi Porsche 911 GT3 RS je sada i zvanično pred nama.

Porsche 911 GT3 RS

Što se tehničkih detalja tiče, automobil pokreće 4,0 litarski šestocilindrični motor sa 386 kW/525KS, u kombinaicji sa sedmostepenim PDK menjačem.

Porsche 911 GT3 RS

Porsche navodi da GT3 RS od 0 do 100 km/h stiže za 3,2 sekunde, kao i da je maksimalna brzina 296 km/h.

Porsche 911 GT3 RS

Automobil je dobio značajne modifikacije sistema hlađenja i aerodinamike koji pomažu u poboljšanju sposobnosti automobila, uključujući nove aktivne aerodinamičke elemente na prednjem delu.

Porsche 911 GT3 RS

Automobil je sposoban da proizvede 409 kilograma potisne sile pri 200 km/h, dvostruko više od svog prethodnika 991.2, kao i 860 kg pri 285 km/h.

„Novi 911 GT3 RS je još više optimizovan za upotrebu na stazi od svojih prethodnika. Spontano reagujući, četvorolitarski, šestocilindrični motor sa visokim brojem obrtaja se pokazao idealnim za upotrebu na trkama i klupskim sportskim događajima“, komentariše Andreas Preuninger, direktor GT linije modela u Porscheu. „Zato smo se prvenstveno fokusirali na pitanja aerodinamike i šasije u razvoju novog 911 GT3 RS.”

Točkovi su od 20 i 21 inča, a u ponudi će biti i Porsche keramički kompozitni kočioni sistem kao opcija.

Zahvaljujući širokoj upotrebi plastike ojačane ugljeničnim vlaknima (CFRP) koja se upotrebljava za vrata, prednja krila, sedišta i druge komponente, automobil ima samo 1450 kg.

Porsche će ponuditi i Clubsport paket bez dodatnih troškova, što podrazumeva zaštitni kavez, sigurnosni pojas u šest tačaka i ručni aparat za gašenje požara. Automobil će takođe biti dostupan sa Weissach paketom (između ostalog dodatni delovi od CFRP-a i magnezijumski točkovi), ali će to dodatno plaćati.

Ivan Mitić – Autoblog.rs




čitanja : 1743



Komentari