
Toyota Gazoo Racing je pripremio modifikovano izdanje trkačke Supre GT4 koja se pojavila 2019. godine.
Od predstavljanja originalne Supre GT4 u julu 2019., prodato je nešto više od 50 primeraka koji su ostvarili preko 100 podijuma i 50 pobeda u klasi u nacionalnim i međunarodnim GT4 šampionatima.

Koristeći povratne informacije kupaca i vozača, inženjeri Toyote Gazoo Racing su nastavili razvoj GR Supre GT4. Poboljšanja na GR Supri GT4 EVO se pre svega tiču kočnica, upravljanja i motora. Kočioni sistem ima novi dizajn i drugačija podešavanja za ABS. Vešanje je dobilo najnovije KW podesive trkačke amortizere i poboljšano je upravljanje pri većim brzinama.

Toyota navodi da je automobil sada „lakši za vožnju za ambiciozne vozače amatere, dok takođe pruža precizne performanse koje zahtevaju profesionalni trkači“.
Takođe, 3.0-litarski šestocilindrični motor sa turbopunjačem nudi povećanu izlaznu snagu i optimizovanu krivu obrtnog momenta, dok koristi efikasniji sistem hlađenja.
Kompanija međutim nije objavila konkretne brojke za snagu koja se razlikuje u zavisnosti od konfiguracije, ali obrtni moment ide do 660 Nm. Motor koristi Marelli ECU, a tu je i Akrapovič izduvni sistem.
Kao i ranije, snaga se prenosi na zadnju osovinu preko modifikovanog ZF automatskog menjača uz pomoć Drexler diferencijala sa ograničenim proklizavanjem.
Toyota Gazoo Racing već prima narudžbine za GR Supru GT4 EVO, po ceni od 186.000 evra. Postojeći vlasnici GR Supre GT4 takođe će moći da modifikuju svoje trkačke automobile na EVO specifikaciju. Automobil će svoj trkački debi imati na 24 sata Dejtone u januaru 2023. godine.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs