
Kada će Wiesmann Project Thunderball ući u proizvodnju još uvek nije poznato, ali to bi trebalo da se dogodi uskoro jer se narudžbine primaju.
Električni roadster Project Thunderball je baziran na unikatnoj platformi, Wiesmann je pomerio kabinu nazad što je više moguće kako bi se sačuvao klasični oblik. To je bio veoma težak zadatak zbog električnog pogona jer su dva električna motora smeštena upravo iza kokpita te pokreću zadnje točkove. Baterija u obliku slova T je postavljena tako da spušta centar gravitacije automobila, a zauzima centralni tunel te se proteže do prednjih točkova.

Reč je o bateriji kapaciteta 92 kWh od kojih je iskoristivo 83 kWh, a očekuje se da će omogućiti domet do 500 kilometara. Wiesmann je za hlađenje izabrao mešavinu vode i glikola, a sistem za upravljanje baterijom omogućava inženjerima da je podese i optimizuju za sve uslove vožnje. Reč je o 800-voltnoj tehnologiji koja omogućava 300kW brzo punjenje. Iz Wiesmanna nisu rekli koliko traje punjenje litijum-jonske NMC baterije teške 500 kg.

Inače, karoserija je napravljena od ugljeničnih vlakana, a automobil je težak ukupno 1.700 kg.

Pomenuti električni motori isporučuju 680KS i 1100 Nm obrtnog momenta na zadnje točkove. Automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 2,9 sekundi, a vozači mogu da biraju između pet podešavanja regenerativnog kočenja koji su dostupni za odabir na upravljaču.

Proizvodnja će se obavljati u Wiesmannovom postrojenju Gecko u Nemačkoj. Kada će početi prodaja, za sada nije poznato, ali rezervacije su otvorene od septembra. Tri četvrtine slotova za proizvodnju u prvoj godini je već popunjeno. Produkcijska verzija Project Thunderballa, što je samo kodno ime, imaće početnu cenu od 300.000 evra.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Wiesmann