
Radical predstavlja SR10 liniju modela sa XXR modifikacijama sa naprednom aerodinamikom i revidiranim podešavanjem.
Najznačajnija promena u poređenju sa prethodnikom je dodavanje centralnog peraja pozadi, sa dizajnom inspirisanim LMP trkačkim automobilima. Prednji kraj je takođe doteran, uz poboljšano upravljanje i unapređenu efikasnost hlađenja.

Spliter i difuzor su opciono dostupni od ugljeničnih vlakana za dodatno smanjenje težine, zajedno sa opcionom kontrolnom tablom od ugljeničnih vlakana.
Tu su i lagani aluminijumski točkovi od 15 inča napred i 16 inča pozadi. Halo sigurnosna struktura koja štiti glave vozača i putnika u slučaju nesreće je takođe navedena kao opcija.

Za pogon je izabran 2,3 litarski Fordov motor, ali tjuniran od strane Radical Performancea, sa Garrett turbo punjačem i trkačkim izduvnim sistemom.
Raspolaže sa 317 kW/431KS i 515 Nm obrtnog momenta, koji se prenosi na zadnju osovinu preko Hewland šestostepenog sekvencijalnog menjača i diferencijala sa ograničenim proklizavanjem. Treba napomenuti da je automobil težak samo 725 kg.
SR10 XXR od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzava za samo 2,4 sekunde.
Za zaustavljanje se brine kočioni sistem sa diskovima od 315 mm.
Radical SR10 XXR je već dostupan za naručivanje, a proizvodnja bi trebalo da počne ovog proleća.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs