home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Volkswagen ID.3

Volkswagen je prvo početkom decembra potvrdio da priprema obnovoljenu verziju električnog modela ID.3, zatim je sredinom januara na sajmu u Briselu izlažio i jedan kamuflirani primerak, dok je sada ovaj automobil i zvanično prikazan.

Volkswagen ID.3

Nekog velikog iznenađenja nema, jer ID.3 za novu sezonu dobija prednji branik sa sportskijim izgledom, izražene vazdušne zavese koje poboljšavaju protok vazduha oko prednjih točkova, novu haubu kao i blago doterana zadnja svetla (kočiona svetla stvaraju X oblik).

Volkswagen ID.3

Tu je i nova Dark Olivine Green boja koja „predstavlja ekskluzivnost i premium vrednost“. Volkswagen navodi da „metalik boja ima topli, zlatni biserni efekat i podržava moderne, čiste konture spoljašnjeg dizajna“. Kontrast čine crni krov i mat srebrna obloga.

Volkswagen ID.3

ID.3 je dugačak 4261 mm, širok 1809 mm, visok 1562 mm (auto je 6 mm niži od prethodnika)  i ima međuosovinsko rastojanje od 2770 mm.

Volkswagen ID.3

Promena ima i u unutrašnjosti, pri čemu Volkswagen obećava viši kvalitet i poboljšanu praktičnost, kao i veći ekran osetljiv na dodir.

Volkswagen ID.3

Pored materijala višeg kvaliteta, ID.3 je opremljen novim detaljima mekim na dodir, kao i doteranim vratima sa izdašnijim naslonima za ruke.

Predviđene su i Artvelours Eco presvlake od mikrovlakana na sedištima i panelima vrata. To je materijal elegantnog izgleda i Volkswagen kaže da je „tkanina 71 odsto reciklirana, sekundarna sirovina dobijena recikliranjem plastičnog otpada“.

Novi su i centralni ventilacioni otvori sa oznakom „ID.3“, pa digitalna instrument tabla od 5.3 inča i standardni infotainment sistem od 12.0-inča. Njima se može pridružiti head-up displej proširene stvarnosti sa dinamičkim navigacionim uputstvima.

Volkswagen ID.3

Ostale karakteristike uključuju sistem ambijentalnog osvetljenja u deset boja i kapacitet prtljažnika do 1267 litara sa oborenim zadnjim sedištima. ID.3 takođe može da bude opremljen asortimanom sistema za pomoć vozaču, uključujući adaptivni tempomat, Travel Assist sa automatizovanim promenama trake i Park Assist Plus sa memorijskom funkcijom koja može da „ponavlja pojedinačne, unapred naučene manevre“.

ID.3 takođe ima tehnologiju V2X koja omogućava automobilu da razgovara sa kompatibilnim vozilima i infrastrukturom u radijusu do 800 metara. Ako dođe do nesreće ili opasnosti, može se poslati upozorenje da bi se upozorili drugi vozači.

U ponudi su litijum-jonske baterije od 58 ili 77 kWh. Prvi paket daje verziji ID.3 Pro domet do 426 km, dok drugi omogućava da ID.3 Pro S pređe do 546 km sa jednim punjenjem.

Bez obzira na baterije, snagu obezbeđuje električni motor postavljen pozadi koji razvija 150 kW/204 KS i 310 Nm obrtnog momenta. Ovo omogućava da ID.3 Pro ubrza do 100 km/h za 7,3 sekunde, dok ID.3 Pro S do stotke stiže za 7,9 sekundi. Oba modela imaju maksimalnu brzinu od 160 km/h.

Punjenje od 5 do 80% kod verzije ID.3 Pro traje 35 minuta sa brzim punjačem od 120 kW, dok ID.3 Pro S ima kapacitet punjenja do 170 kW i to mu omogućava da se napuni 80% za samo 30 minuta.

Volkswagen je takođe potvrdio da je „manja baterija planirana za budućnost“, što znači da se kasnije očekuje i jeftiniji ID.3.

Pored fabrika Cvikau i Drezden, ID.3 će se proizvoditi i u Volfsburgu. Odluka je doneta kao odgovor na snažnu potražnju koja vlada za ovim kompaktnim električnim hečbekom.

Automobil će biti dostupan sa paketima opreme Life, Business, Style, Max i Tour (cene kreću od 39.995 evra u Nemačkoj), ali isporuke doteranog ID.3 po ranijim najavama neće početi do četvrtog kvartala.

Ivan Mitić – Autoblog.rs





čitanja : 2110



Komentari