
Za razliku od Forda koji ukida Fiestu, u Renaultu su odlučili da ostanu prisutni u segmentu hečbek modela B segmenta, pa je tako njihov Clio sada doživeo i veće doterivanje.

Pre svega, prednji deo doteranog Clia odlikuje novi izgled koji u skladu sa novijim modelima francuske kompanije, uz novi korporativni logo u brušenom satenskom hromu. Posebno se ističu tanki LED farovi, koji su sada standardni u čitavom asortimanu i dnevna svetla koji se pojavljuju na levom i desnom uglu automobila, pri čemu svaki treba da predstavlja polovinu Renaultovog romba.

Verzije sa Techno ili Alpine Esprit paketom opreme takođe dobijaju dizajn branika inspirisan motosportom, sa oštricom u boji karoserije za Techno i mat Shale Grey u Alpine Esprit izdanju.

Alpine Esprit verzija takođe dobiju sivi donji deo branika pozadi, dok svi automobili imaju nova zadnja svetla sa kristalno čistim poklopcima.

U paleti je sedam boja za eksterijer (bela Glacier, crna Star, siva Shale, plava Iron, crvena Flame, narandžasta Valencia i siva Rafale), kao i novi dizajn alu točkova od 16 i 17 inča.

Što se dimenzija tiče, Clio je dugačak 4053 mm, širok 1988 mm i visok 1439 mm.
Materijali u unutrašnjosti su višeg kvaliteta i postoje održive tkanine, ali opšti raspored (ekran od 7 inča na jeftinim verzijama i 9,3 na skupljim varijantama) uglavnom je isti kao i ranije.

Uz Esprit Alpine se dobijaju i sportska sedišta sa Alpine 'A' logom, kožni troraki volan, aluminijumske pedale, kao i alu točkovi od 17 inča.
Najmoćnija od svih opcija u ponudi je 1,6 litarski E-Tech hybrid sa 145KS, a tu su i 1,2 litarski benzinac sa 100KS koji radi na TNG, pa verzija od 90KS i bazni model sa 65KS.
Renault je odlučio da u Cliu i dalje nudi dizel motor, u ovom slučaju to je dCi sa 100KS.
Na kraju treba podsetiti da je Renault do sada (od 1990. godine i prve generacije) širom sveta plasirao preko 16 miliona jedinica ovog modela (sve generacije zajedno).
Ivan Mitić – Autoblog.rs