
Kompanija Pininfarina je inače još u julu najavila da sarađuje sa JAS Motorsportom na reinterpretaciji „jednog od najznačajnijih sportskih automobila iz prošlosti koji će ponuditi svetu entuzijasta i kolekcionara“.

Još nema mnogo detalja, ali se ističe da će projekat „poštovati“ svoje poreklo i imati „moderne stilske elemente i najsavremeniju konstrukcijsku tehnologiju“.
Italijanska dizajnerska kuća će se pobrinuti za karoseriju od ugljeničnih vlakana i unapređeni kokpit. S druge strane, JAS Motorsport će podariti NSX-u svoje ogromno znanje o motosportu. Koristiće proizvodne automobile iz ranih devedesetih – odabrane zbog njihove „šasije i mehaničke baze“, opremiće ih volanom sa leve ili desne strane i modifikovaće originalni atmosferski V6 motor za „najviše nivoe snage, obrtnog momenta i odziva“. Svaki će biti uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem i pogonom na zadnje točkove.
Još uvek neimenovani projekat će „ponuditi entuzijastima i kolekcionarima novu, modernu definiciju Grand Touring koncepta koji je osnova DNK NSX-a: visoke performanse, savršeno izbalansiran i bezbedan, a opet podjednako dobar na stazi“.
Pininfarina navodi i da će se automobil praviti u Milanu u „izuzetno ograničenom izdanju“, kao i da je predstavljanje zakazano za sledeću godinu.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs