
Porsche Motorsport je predstavio najnoviju verziju modela 911 GT2 RS Clubsport, koji je dobio nov Evo-kit kako bi dodatno poboljšao njegove performanse na stazi.
Dizajnirana prve svega za GT2 trkačke serije, dane na stazi i Clubsport događaje, nova konfiguracija daje prioritet aerodinamičkoj efikasnosti i doslednim performansama.

911 GT2 RS Clubsport Evo-kit se nadovezuje na sportski automobil 911 GT2 RS visokih performansi koji pokreće 3,8 litarski šestocilindrični twin-turbo motor i uključuje u velikoj meri optimizovanu aerodinamiku, redizajnirane 18-inčne točkove, modifikovane amortizere i poboljšane bezbednosne karakteristike.
Prema rečima Majkla Drajzera, direktora prodaje Porsche Motorsporta, kompanija želi da svojim kupcima pruži sredstva da nastave da se takmiče u vrhu GT2 sektora sa 911 GT2 RS Clubsport Evo-kompletom.
Nova konfiguracija je u velikoj meri revidirala aerodinamiku sa redizajniranim prednjim razdelnikom i višim zadnjim krilom kako bi se poboljšala aerodinamička ravnoteža. Prednji deo ima novi spojler i modifikovane usisnike vazduha za hlađenje kočnica, dok je prednji poklopac prilagođen da obezbedi odgovarajuću ventilaciju. Nova postavka amortizera smanjuje habanje guma tokom trka, što dovodi do konstantno brzog vremena kruga.
Novi Evo-kit takođe ima proširene prednje i zadnje blatobrane kako bi se stvorilo više prostora za šire naplatke. Novodizajnirani bočni pragovi stvaraju vizuelno harmoničan protok između točkova. Pored toga, veći otvori za vazduh pozadi nude efikasniju ventilaciju zadnjih kočnica i motornog prostora, smanjujući toplotno opterećenje komponenti.
Nova svetla za kišu su u skladu sa FIA zahtevima, a SRO paket uključuje sistem za brzo punjenje gorivom i ojačanu oblogu od bočnog udara.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs