
Volkswagen je svoj manji krosover T-Cross predstavio u oktobru 2018. godine (isporuke na evropskom tžištu su startovale u aprilu 2019.) i do sada je isporučio oko 1,2 miliona jedinica.
Budući da je konkurencija u ovom segmentu veoma jaka, nemačka kompanija je za T-Cross sada predvidela doterivanje na sredini njegovog životnog ciklusa.

Na slikama je T-Cross sa R-Line opemom i novom bojom Grape Yellow. To nije jedina nova boja u paleti, jer su predviđene i opcije nazvane Clear Blue i Kings Red.

Estetske promene na prednjem delu se tiču matrix LED farova (standard na Style i R-Line modelima i opcija na Life verziji), koji su vizuelno povezani kroz svetlosnu traku.
Bez obzira na opremu, sve T-Cross verzije će imati srebrnu zaštitu na prednjem i zadnjem braniku. Osnovni model dobija 16-inčne točkove, dok će oni luksuzniji imati veći komplet od 17 inča.

Što se zadnjeg dela tiče, ističe se pre svega X motiv koji je primenjen na zadnjima svetlima.

Treba pomenuti i da mali krosover sada može da vuče teže stvari, a povećana je i ukupna dozvoljena težina na nosaču za bicikle.
Doterani T-Cross je takođe i 27 mm duži od prethodnika zbog restilizovanih branika. To znači da je dugačak 4135 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2563 mm.

U vezi kabine, sve verzije dolaze sa digitalnom instrument tablom, od 8.0 ili 10.0-inča, u zavisnosti od nivoa opreme.
Centralna konzola ima displej sa dijagonalom od 8.0-inča na jeftinijim T-Cross verzijama ili od 9.2 inča na skupljim konfiguracijama. Volkswagen ističe da infotainment koristi najnoviji hardver i softver. Za verzije sa automatskom kontrolom klime postoje osvetljene komande. Sem toga, u Volkswagenu su unapredili i kvalitet upotrebljenih materijala.
Zapremina prtljažnika varira od 385 do 455 litara, u zavisnosti od položaja zadnje klupe (pomera se za 140 mm), dok sa oborenim zadnjim sedištima raste na 1.281 litar. Za još veću praktičnost, suvozačevo sedište se takođe može preklopiti, ali samo na automobilima sa levim volanom.
Ponuda motora počinje od 1.0 TSI trocilindričnog benzinca, u verzijama sa 70 kW/95KS do 86 kW/116KS.
Tu je i 1,5 litarski četvorocilindrični motor sa 110 kW/150KS, u paru sa DSG menjačem.
Bez obzira na motor, pogon je uvek samo na prednje točkove.
Volkswagen kaže da će porudžbine početi da prima ove jeseni, uz najavu da će isporuke startovati u prvom tromesečju 2024.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs