
Lamborghini je pripremio još jednu specijalnu, unikatnu verziju Huracana, sada baziranu na Huracanu Sterrato.
Huracan Sterrato Opera Unica se pre svega odlikuje ručno ofarbanom spoljašnjošću koja kombinuje tri različite nijanse plave.

Unikatni automobil je kreacija Lamborghinijevog Ad Personam programa, pri čemu je primena jedinstvene kombinacije boje trajala više od 370 sati. Proces je započeo sa bojom Blue Amnis, a tu su zatim i Blue Grifo i Blue Fedra nijanse. Dobijena livreja ima efekat kristala i zamrznute tečnosti, pa automobil izgleda kao nijedan drugi Huracan.

Lamborgini kaže da je jedinstvena nijansa inspirisana „živim plavim nijansama mora i neba Sardinije“.

Elementi Sterrata su u mat crnoj boji, uključujući široke blatobrane, krov, bočne pragove, prednja LED kućišta i branike, dok je ista konfiguracija izabrana za 19-inčne Morus felne.
Unutrašnjost takođe ima plavu temu, sa kožom i alkantarom u tamnijoj nijansi Blu Delphinus, kao i detaljima na svetlijoj koži Celeste Phoebe. Takođe ima dosta izloženih ugljeničnih vlakana, detalja sa kristalnim efektom i specijalne pločice povodom 60. godišnjice Lamborghinija.

Stefan Vinkelman, predsednik i izvršni direktor Lamborghinija, koji je bio prisutan ma premijeri, opisuuje automobil kao „umetnost”.
Huracan Serrato je inače prvi Huracan spreman za terene van asfalta, pri čemu Lamborghini ističe da ovakav Huracan kreira “novi segment u svetu supersportskih automobila”.
To znači da je ovo povišeni Huracan (+ 44 mm), sa širim tragom točkova (+ 30 mm napred i 34 mm pozadi), sa dva dodatna prednja svetla, proširenjima blatobrana, zaštitnim elementima, krovnim šinama, novim točkovima od 19 inča, gumama 235/40 R19 i 285/40 R19 (sa run-flat tehnologijom), karbon-keramičkim diskovima (380 mm napred i 356 mm pozadi), kao i modifikovanim oslanjanjem i zadnjim mehaničkim samoblokirajućim diferencijalom.
Tu je i unapređena verzija LDVI sistema (Lamborghini Integrated Vehicle Dynamics), sa specifičnim STRADA i SPORT kalibracijama, kao i RALLY režima za uslove slabog prianjanja.
Što se dimenzija tiče, međuosovinsko rastojanje iznosi 2629 mm, dužina je 4525 mm, širina 1956 mm, a visina 1248 mm.
Pokreće ga 5,2 litarski V10 motor sa 610KS i 560 Nm, uz 7-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom i pogon na sva četiri točka. Ubrzanje do 100 km/h traje 3,4 sekunde, dok je najveća brzina 260 km/h.
Ivan Mitić – Autoblog.rs