
Nedavno je i zvanično počela proizvodnja modela ID.7, Volkswagenove nove električne limuzine i najvećeg njihovog putničkog automobila isključivo na strujni pogon. Pred tim modelom je veliki tržišni izazov, vremenom treba da zameni kultni model Passata, koji je deceijama bio njihov glavni model u višoj klasi, namenjen poslovnim korisnicima i velikim porodicama.
Novi ID.7 je zamišljen tako da donese dug domet i veliku bateriju, brzo punjenje, prostranu unutrašnjost i intuitivni interfejs, a prvim kupcima biće isporučen tokom jeseni. Nedugo nakon pokretanja proizvodne linije, Volkswagen je otvorio i prednarudžbine za prvu varijantu ovog automobila – ID.7 Pro.

Kako navodi Autonet.hr, ova specifikacija donosi bateriju neto kapaciteta 77 kWh te domet s jednim punjenjem od 621 km (prema WLTP-u). Snaga ugrađenog elektromotora, smeštenog pozadi, je 286 KS, uz 545 Nm obrtnog momenta. Iako je dug gotovo 5 metara, ID.7 ima krug okretanja od tek 10,9 metara, a proizvođač se pohvalio i visokom efikasnošću pogonskog sklopa, koji troši od 16,3 do samo 14,1 kWh za 100 kilometara.

ID.7 Pro u svojoj prvoj verziji donosi, kao osnovnu opremu, head-up displej, navigacijski sistem Discover Pro Max, 19″ tamne naplatke od lake legure, “Keyless” pristup, kao i napredne sisteme pomoći vozaču: “Travel Assist”, “Lane Assist”, “Emergency Assist”, “Side Assist” i “Area View” – prevedeno, automobil će pomagati tempomatom, pri zadržavanju kolovozne trake, u slučaju hitnih situacija, a opremljen je i kamerama sa svih strana. Tu su i ergoActive pametna sedišta, 700 W Harman Kardon zvučni sistem (12.1), a kao dodatna oprema nude se LED matrix svetla, panoramski krov s elektronskim zatamnjenjem i opcija prilagodljivog oslanjanja.

ID.7 Pro s osnovnom opremom će u Evropi koštati 56.995 evra.
Izvor: Autonet.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Volkswagen