home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Audi RS6 Avant GT

6 Feb 2024 - 01:47 Noviteti Link
Audi RS6 Avant GT

Novi Audi RS6 Avant GT je vrhunac modelske serije. Specijalno izdanje je prepuno ekskluzivnih detalja kako za spoljašnjost tako i za unutrašnjost.

Impresivan zadnji krovni spojler, redefinisani difuzor i točkovi od 22 inča u prepoznatljivom dizajnu naglašavaju njegovu najvišu poziciju u seriji modela.

Audi RS6 Avant GT

Unutrašnjost karakterišu visokokvalitetna sedišta, sveža kombinacija boja i individualna numeracija na centralnoj konzoli kao ekskluzivni akcenti.

Audi RS6 Avant GT

Lagano, podesivo ogibljenje jedinstveno za RS6 Avant GT i prerađeni quattro sportski diferencijal na zadnjoj osovini izoštravaju iskustvo vožnje. Osmocilindrični motor sa dva turbo punjača ima snagu od 463 kW/630 KS i isporučuje 850 Nm obrtnog momenta od 2.300 do 4.500 o/min.

Audi RS6 Avant GT

Ideja o Audiju RS6 Avant GT seže do koncepta RS6 GTO iz 2020. Dvanaest pripravnika su tada radili na projektu šest meseci sa podrškom Audi Designa. Najveći deo inspiracije su preuzeli iz legendarnog trkačkog automobila Audi 90 quattro IMSA GTO iz 1989. Rezultat pokazuje niz načina na koje mladi talenti mogu da doprinesu kompaniji čak i tokom svog šegrtovanja.

Audi RS6 Avant GT

Novi Audi RS6 Avant GT se izdvaja od ostalih modela u svom asortimanu zahvaljujući svom još impresivnijem izgledu baziranom na konceptu RS6 GTO. Upečatljiv prednji kraj je očigledno inspirisan tim konceptom. Singleframe maska i otvori za vazduh su u potpunosti u crnoj boji visokog sjaja, što čini da automobil deluje još niže i šire. Vertikalne oštrice i moćni prednji razdelnik integrisan u branik poboljšavaju izoštren izgled.

Audi RS6 Avant GT

Audi Sport GmbH ne samo da koristi potpuno redizajniranu haubu, već je proizvodi od ugljeničnih vlakana. Integrisani otvori za vazduh iza velikih točkova od 22 inča smanjuju pritisak vazduha u lukovima točkova i poboljšavaju hlađenje kočnica. Kao i hauba, blatobrani su po prvi put u potpunosti napravljeni od ugljeničnih vlakana.

Bočni profil je definisan umecima u bočnim pragovima, poklopcima spoljašnjih retrovizora od ugljeničnih vlakana i 22-inčnim točkovima u dizajnu sa 6 krakova napravljenim isključivo za RS6 Avant GT.

Pozadi, specijalno izdanje impresionira crnim natpisom „RS6 GT“, vratima posebno prilagođenim dizajnu sa vizuelno spuštenom ivicom utovara, funkcionalnim difuzorom sa vertikalno centriranim reflektorom koji čini da automobil deluje još šire, i prepoznatljivom dvostrukim krilom inspirisano motosportom.

Za Audi RS6 Avant GT, kupci imaju mogućnost da izaberu ekskluzivne nalepnice u dve boje. Prvi, u kombinaciji sa Arkona belom završnom obradom, kombinuje tradicionalne boje Audi Sporta, crnu, sivu i crvenu. Značke modela napred i pozadi takođe dolaze u ovim bojama. Ako se odabere ova kombinacija boja, točkovi sa prepoznatljivim dizajnom uvek dolaze u beloj boji visokog sjaja. Alternativno, nalepnice u crno-sivim tonovima dolaze sa spoljašnjom bojom Nardo siva ili Mythos crna. U skladu sa tim, Audi Sport GmbH nudi felne visokog sjaja u crnoj ili mat crnoj boji visokog sjaja. Četiri prstena u Singleframeu i vrata prtljažnika zajedno sa natpisom modela su crni standardo. Za spoljašnjost su dostupne sledeće boje: Arkona bela, Nardo siva, Chronos siva metalik, Madeira braon metalik i Mythos crna metalik.

Crna unutrašnjost je poboljšana brojnim akcentima u ekskluzivnoj kombinaciji crvene i boje bakra, na primer šavovi na volanu, bočnim stranama centralne konzole, centralnom naslonu za ruke i naslonima za ruke na vratima i patosnicama sa natpisom „RS6 GT“.

Audi RS6 Avant GT

Nova RS sedišta u kombinaciji koža-Dinamica i natpis „RS6 GT“ odmah ispod naslona za glavu takođe imaju ovu šemu boja. Saćasti šavovi u sredini sedišta svetlucaju u Express crvenoj boji, dok je šav u boji bakra. Nasloni za ruke, komandna tabla, centralna konzola uključujući njene bočne strane su presvučene Dinamica crnim mikrovlaknom, dok su dekorativni umeci prekriveni Dinamica dubokim crnim mikrovlaknom. Sigurnosni pojasevi upadaju u oči svojom punom grimiznom crvenom bojom. Kao poseban naglasak, centralna konzola ima serijski broj automobila u ograničenoj seriji od 660 modela.

Novi Audi RS6 Avant GT ima snagu od 463 kW/630 KS i maksimalni obrtni moment od 850 Nm. To je povećanje od 22 kW/30 KS i 50 Nm u poređenju sa osnovnim modelom RS6 Avant. Automobil ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,3 sekunde, 0,3 sekunde brže od RS6 Avanta. RS6 Avant GT ubrzava do 200 km/h za samo 11,5 sekundi, 0,5 sekundi brže od RS6 Avanta. Maksimalna brzina je 305 km/h.

Tu su i standardni RS keramički kočioni sistem, pogon na sva četiri točka i osmostepeni Tiptronic menjač.

Da bi se specijalno izdanje dodatno razlikovalo od ostalih RS modela, quattro sportski diferencijal na zadnjoj osovini je specijalno podešen za Audi RS6 Avant GT. Novi parametri se fokusiraju na veću agilnost u "dinamičkom" režimu vožnje. Kupci imaju koristi od sportskog, neutralnog i veoma preciznog upravljanja.

Podesivo vešanje dolazi kao standard. Smanjuje visinu vožnje za deset milimetara u odnosu na RS6 Avant i nudi savršenu kombinaciju dinamike i udobnosti.

Kupci mogu alternativno naručiti RS sportsko vešanje plus sa dinamičkom kontrolom vožnje (DRC) ili RS adaptivno vazdušno vešanje.

Nove Continental „Sport Contact 7“ gume visokih performansi 285/30 R22 obezbeđuju neophodno prianjanje za dinamičnu vožnju. Pored toga, put kočenja je do dva metra kraći sa novim gumama pri kočenju od 100 do 0 km/h.

Isporuka Audija RS6 Avant GT počinje u drugom kvartalu 2024., po ceni od 219.355 evra.

Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs







čitanja : 3294



Komentari